دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
رپورتاژ آگهی/
جاباما برند تخصصی گردشگری است که خدمات خود را در زمینه اجاره و رزرو اینترنتی انواع اقامتگاه در همه روستاها و شهرهای ایران به گردشگرها ارائه می‌دهد.

به نقل از فصل تجارت، مسافرت یکی از بهترین فعالیت‌ها برای سلامت روحی و جسمی است. افراد مختلف متناسب با شرایط و سلیقه خود انواع گوناگون سفر را انتخاب کرده و راهی کسب تجربه‌های تازه و شیرین می‌شوند. با گسترش فعالیت‌های اینترنتی در ایران، امروز امکان این وجود دارد که از صفر تا صد برنامه ریزی سفر خود را به صورت قطعی با کمک اینترنت انجام دهید.

بهترین قیمت اجاره سوئیت و ویلا در تمام شهرها

هر گوشه از سرزمین پهناور ایران دارای دیدنی‌هایی شگفت انگیز است که شاید پیش از مواجه شدن با آنها، هرگز تصورشان را نمی‌کردیم. گاهی کوه، دریا، صخره‌ها، جنگل، دشت و کویر در چشم انداز ما عظمتی پیدا می‌کنند که به جادوی کائنات ایمان می‌آوریم. ایران دارای اقلیم‌های بسیار متنوعی است که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر و زیبا هستند.

جاباما برند تخصصی گردشگری است که خدمات خود را در زمینه اجاره و رزرو اینترنتی انواع اقامتگاه در همه روستاها و شهرهای ایران به گردشگرها ارائه می‌دهد. مسافران مقصد سفر خود را در سایت یا اپلیکیشن این مجموعه جستجو می‌کنند تا فهرست انواع محل اقامت در مقصد خود را با مشاهده تصاویر و جزییات هر کدام، بررسی کنند. سپس گزینه‌هایی که نظرشان را جلب کرده در فهرست مورد علاقه خود قرار می‌دهند تا با کمک همسفرانشان بهترین محل اقامت را برای روزهای سفر خود به صورت آنلاین اجاره کنند.

بعضی از گردشگرها که از قبل می‌دانند کدام نوع اقامتگاه را ترجیح می‌دهند، از فیلترهای موجود در سایت یا اپلیکیشن استفاده می‌کنند تا جستجوی خود را سرعت بخشند. به عنوان مثال برای اجاره ویلا جاباما، لازم است در فیلتر نوع اقامتگاه، گزینه ویلا را تیک بزنید. در این صورت ویلاهای اجاره‌ای در مقصد به شما نمایش داده می‌شوند. حتی می‌توانید بازه قیمتی مورد نظرتان را در فیلتر قیمت برای هر شب تعیین کنید تا فهرست سایت را به گزینه‌هایی متناسب با شرایط خود محدود کنید.

اجاره ویلا در نوشهر یا اجاره ویلا در رامسر و دیگر شهرهای شمالی، از محبوب‌ترین گزینه‌های اجاره اینترنتی کاربران این برند معتبر است. امتیازی که هر اقامتگاه در این مجموعه دارد، توسط کاربران تعیین شده است. هر اقامتگاه دارای صفحه‌ای اختصاصی است که جزییات مربوط به امکانات، خدمات، قوانین، امتیاز و ... در آن به تفصیل شرح داده شده و تصاویر مربوطه نیز در صفحه قرار داده شده است. کاربران بعد از انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود، اتاقی که می‌خواهند را در صفحه اختصاصی اقامتگاه رزرو اینترنتی می‌کنند. خوشبختانه این برند معتبر اجاره اینترنتی اقامتگاه، دارای تیم پشتیبانی شبانه روزی است تا کیفیت اقامت مهمانان را تضمین کند.

البته ناگفته نماند که اجاره ویلا در چالوس نیز طرفدارهای زیادی دارد.

انواع اقامتگاه در ایران

در شهرها و روستاهای مختلف ایران، انواع اقامتگاه برای مسافران وجود دارد که هر گردشگر به تبع تمایل و شرایطی که دارد، یکی از انواع اقامتگاه را آنلاین رزرو می‌کند. در ادامه در خصوص هر نوع از اقامتگاه‌ها توضیحاتی می‌دهیم تا بهتر بتوانید برای محل اقامت خود در سفر تصمیم بگیرید.

هتل و هتل آپارتمان

هتل و هتل آپارتمان در همه شهرهای بزرگ و اغلب شهرهای کوچک وجود دارد. هتل‌های پنج ستاره بیشترین قیمت و بهترین امکانات رفاهی تفریحی را دارند. این هتل‌ها برای اقامتی بی‌نقص با رفاه کامل بهترین گزینه هستند. هتل‌های چهار ستاره، سه ستاره، دو ستاره و هتل آپارتمان نیز گزینه‌های دیگری دارند که قیمت رزرو اتاق یا سوئیت در آنها با توجه به امکانات و خدماتی که به مسافر ارائه می‌دهند متغیر است.

هاستل و مسافرخانه

در سال‌های اخیر اقامت در هاستل بین مسافران داخلی و خارجی در ایران بیشتر رواج پیدا کرده است. افرادی که ترجیح می‌دهند بودجه سفر خود را به گردش و بازدید از جاذبه‌های گردشگری اختصاص دهند، در پی این هستند که بتوانند با کمترین هزینه تختی برای خواب و کمدی برای وسایل خود داشته باشند. اتاق‌های هر هاستل با توجه به قیمت اجاره و اندازه آنها، دارای ظرفیت‌‌های مختلفی است. هر هاستل دارای سالن لابی یا حیاطی کوچک است که مسافران اوقات فراغت خود را به خوبی در آن بگذرانند و با هم معاشرت داشته باشند.

بهترین قیمت اجاره سوئیت و ویلا در تمام شهرها

مسافرخانه نیز مانند هاستل دارای اتاق‌هایی با شرایط و قیمت متنوع است. اقامت در مسافرخانه نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه سفری ارزان است.

اقامتگاه بوم گردی

سفرهای بوم گردی به تازگی رواج بیشتری یافته و در پی این محبوبیت، اقامتگاه‌های بوم گردی زیادی در مناطق مختلف ایران تاسیس شده است. اغلب اقامتگاه‌های بوم گردی توسط مردم بومی همان منطقه راه اندازی و مدیریت می‌شوند. فرهنگ بومی هر منطقه جغرافیایی جذابیت‌های خاص خود را دارد که شامل آداب و رسوم، لباس محلی، غذاهای محلی، رسم مهمان نوازی ویژه و ... است. وقتی با مردم بومی یک منطقه معاشرت دارید، خواه ناخواه در معرض شناخت مستقیم فرهنگ منطقه قرار می‌گیرید. جاباما مرجع رزرو اینترنتی اقامتگاه‌های بوم گردی در ایران است که در این حوزه برندی پیشرو به شمار می‌آید.

آپارتمان و سوئیت مبله

در همه شهرهای ایران سوئیت یا آپارتمان مبله دربست به مسافران اجاره داده می‌شود. خبر خوب این است که حتی برای اجاره روزانه خانه در هر شهری که مقصد سفرتان است، می‌توانید فهرستی در اختیار داشته باشید. در مشخصات هر سوئیت یا آپارتمان مبله، موقعیت جغرافیایی آن روی نقشه نیز نمایش داده می‌شود. این موضوع برای مسافرانی که به شهرهای بزرگی مانند تهران سفر می‌کنند دارای اهمیت است.

ویلاهای اجاره‌ای

در تمام شهرها و روستاهای شمالی ایران انواع ویلا با قیمت و امکانات مختلفی برای اسکان مسافران وجود دارند. هر ویلا متناسب با امکانات تفریحی رفاهی که دارد و همچنین موقعیت جغرافیایی آن روی نقشه (به عنوان مثال فاصله تا دریا و ...) دارای قیمت مشخصی برای اجاره است. در شهرهای جنوبی مانند قشم و کیش نیز انواع ویلا به مسافران اجاره داده می‌شوند. برای سفرهای دسته جمعی دوستانه یا خانوادگی، اجاره ویلا بهترین گزینه به حساب می‌آید که از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه است.

بهترین قیمت اجاره سوئیت و ویلا در تمام شهرها

کلبه چوبی

یکی دیگر از انواع اقامتگاه که در شهرهای شمالی در دل طبیعت قرار دارند، کلبه جنگلی یا ساحلی است. این کلبه‌های چوبی تصاویر رویایی ما را زنده می‌کنند تا در آن به طور واقعی حتی برای چند روز زندگی کرده باشیم. کلبه‌های چوبی مدرن به کلبه سوئیسی شهرت دارند که بسیار زیبا و دارای چشم‌اندازهای بی‌نظیری هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار