دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
رپورتاژ آگهی/
معرفی بهترین غذاسازهای موجود در بازار ۲۰۲۱
برای آشنایی با تعدادی از بهترین غذاساز‌های موجود در بازار ۲۰۲۱ همراه ما باشید!

غذاساز یکی از وسایل کاربردی منزل است که باعث سرعت بخشیدن به انجام کارهای روزمره می شود. این وسیله کاربردهای زیادی دارد و برای انجام کارهایی مثل خورد کردن مواد غذایی مختلف، مخلوط کردن، هم زدن، پوره کردن و... مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت بهتر می توان گفت غذاساز مجموعی از چندین وسیله کاربردی مختلف است و می تواند مانند یک دستیار خوب در اشپزخانه کنار شما باشد تا لذت آشپزی را برایتان دو چندان کند!

اما شما باید در زمان خرید غذاساز دقت زیادی به خرج دهید و مدلی را انتخاب کنید که قدرت انجام کارهای مورد انتظار شما را داشته باشد و سال های طولانی برای شما کار کند. در این مطلب از نوبشو تصمیم داریم نکاتی درخصوص خرید غذاساز عنوان کرده و تعدادی از بهترین غذاسازهای موجود در بازار 2021 را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید!

معرفی بهترین غذاسازهای موجود در بازار ۲۰۲۱

غذاسازچیست و چه کاربردهایی دارد؟

غذاساز یک دستگاه الکترونیکی چند منظوره است و کاربردهای فراوانی دارد. در حقیقت می توان این دستگاه را مجموعه ای از چندین دستگاه مختلف دانست؛ یعنی یک غذاساز به تنهایی جای چندین وسیله اشپزخانه مثل آسیاب، خرد کن، مخلوط کن، رنده برقی، ابمیوه گیری و اب مرکبات گیری را پر خواهد کرد.

به این ترتیب با وجود غذاساز در منزل، کارها با سرعت بیشتری انجام می شود و شما می توانید انوع سالاد و غذاها را با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن آماده کنید.

 

ویژگی بهترین غذاسازهای موجود در بازار

برخی از اصلی ترین ویژگی هایی که در بهترین غذاسازهای موجود در بازار دیده می شود عبارتند از:

  1. توان مصرفی:

یک غذاساز خوب باید حداقل از توانی معادل 600 الی 700 وات به بالا برخوردار باشد. چنانچه توان غذاساز این این میزان کمتر باشد، نمی تواند برای خرد کردن مواد غذایی سخت مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، از آنجایی که غذاساز یک وسیله چند کاره است باید توان آن به قدری باشد که بتواند تمام این کارایی ها را به صورت با کیفیتی انجام دهد.

  1. جنس تیغه ها:

تمام تیغه هایی که روی دستگاه غذاساز تعبیه شده اعم از تیغه های خرد کن و رنده، مخلوط کن و همچنین متعلقات دیگری مثل همزن باید از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا در صورت استفاده برای مواد غذایی مختلف به آن ها آسیبی نرسد. همچنین به دلیل استفاده از مایعات در غذاساز، این تیغه ها باید به صورت ضد زنگ ساخته شده باشند. بهترین جنس برای ساخت تیغه های غذاساز، استیل ضد زنگ است.

  1. وزن و ابعاد دستگاه:

با توجه به اینکه امکان دارد شما به طور مداوم دستگاه را جابجا کنید و یا آن را در داخل کابینت نگه دارید، بنابراین حتما باید وزن و ابعاد دستگاه مناسب باشد تا برای جابجایی آن مشکلی نداشته باشید.

  1. قابلیت تنظیم سرعت:

سرعت دستگاه ممکن است با توجه به کاری که انجام می دهد و میزان سختی مواد غذایی متفاوت باشد. به همین دلیل یک دستگاه غذاساز خوب حتما باید از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار باشد.

  1. قابلیت پالس:

قابلیت پالس باعث می شود که موتور دستگاه در هر دو ثانیه حرکت، یک ثانیه استراحت کند. به این ترتیب هم در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و هم دستگاه آسیب کمتری خواهد دید.

در کنار تمام این موارد، اگر غذاساز را از فروشندگان معتبری خریداری نمایید، می توانید از کیفیت دستگاه اطمینان کامل داشته باشید. توصیه ما این است که برای خرید این دستگاه به وب سایت نوبشو و فروشندگان معتبر این وب سایت مراجعه کنید.

معرفی بهترین غذاسازهای موجود در بازار ۲۰۲۱

بهترین غذاسازهای موجود در بازار 2021

برخی از بهترین و پرفروش ترین برندهای غذاساز موجود در بازار در سال 2021 عبارتند از:

  • غذاساز بوش
  • غذاساز فیلیپس
  • غذاساز کنوود
  • غذاساز فلر
  • غذاساز پاناسونیک
  • غذاساز میگل
  • غذاساز گوسونیک
  • غذاساز براون
  • و...

 

نکات مهم در خرید دستگاه غذاساز

قبل از خرید دستگاه غذاساز به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید خرید بهتر و موفق تری را تجربه نمایید:

  • جنس غذاساز:

حتما قبل از خرید به جنس بدنه غذاساز دقت کنید که محکم و مقاوم باشد. جنس غذاساز ممکن است فلزی یا پلاستیکی باشد، اما چیزی که اهمیت دارد استفاده مواد اولیه مرغوب برای ساخت غذاساز است.

  • توان غذاساز:

توان و قدرت غذاسازمورد مهمی در انتخاب این وسیله است. هر چقدر که توان دستگاه بیشتر باشد، سرعت آن هم بیشتر خواهد بود. غذاساز انتخابی شما باید حداقل 600 وات توان داشته باشد.

  • جنس تیغه ها:

همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، تیغه نقش مهمی در عملکرد غذاساز دارد. شما باید دستگاهی تهیه کنید که تیغه هایی تیز، ضد زنگ و با کیفیت داشته باشد.

  • تعیین محل قرار گیری غذاساز:

قبل از اینکه برای خرید غذاساز اقدام کنید، باید ابتدا محل قرار گیری دستگاه را مشخص نمایید. در این صورت متوجه می شوید که طول سیم غذاساز مورد نظر شما حداقل باید چقدر باشد.

  • خرید دستگاه و پایه به همراه یکدیگر:

وجود پایه غذاساز باعث کاهش قابل توجه میزان سروصداها در زمان کار کردن دستگاه خواهد شد. به همین دلیل اگر قرار باشد از مواد غذایی زیادی در داخل غذاساز استفاده کنید، بهتر است برای جلوگیری از لرزش و تولید صدا از پایه استفاده نمایید.

معرفی بهترین غذاسازهای موجود در بازار ۲۰۲۱

خرید لوازم برقی از نوبشو

شما می توانید برای خرید لوازم خانگی برقی از نوبشو به آدرس nobesho.com مراجعه نمایید. در این صورت امکان خرید بهترین غذاسازها و دیگر لوازم برقی از فروشندگان سایت نوبشو برای شما فراهم خواهد شد. ضمن اینکه شما می­توانید با مراجعه به ژورنال نوبشو، اطلاعات جامع و دقیقی از لوازم برقی مورد نظر خود به دست آورید.  

 

نوبشو موتور جستجوی کالا

سایت نوبشو یکی از بزرگ ترین موتور جستجوهای ایران است. این سایت با فروشندگان زیادی در ارتباط بوده و امکان جستجو و خرید بیش از دو میلیون کالای مختلف را فراهم می کند. تکنولوژی های به کار رفته در این وب سایت بسیار پیشرفته هستند و نتایج جستجوی شما به صورت دقیق و در کمترین زمان ممکن به شما نمایش داده خواهند شد.

بنابراین شما به راحتی می توانید کالاهای مورد نظر خود را در سایت نوبشو موتور جستجوی کالا پیدا کرده و حتی به مقایسه قیمت یک کالا در میان فروشندگان مختلف بپردازید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها