دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
دومین هتریک متوالی کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا،رئال مادرید را به یک قدمی نیمه نهایی رساند.

آوای خزر/ عملکرد بنزما خیلی زودتر از اینکه ۳۰ ثانیه پس از آغاز نیمه دوم هتریک خود را در برابر چلسی قطعی کرده باشد، مورد تحسین رسانه ها و دنیای فوتبال قرار گرفته بود.

گل سوم این بازیکن فرانسوی، هدیه ای از ادوارد مندی، کامل کننده نمایش فردی این بازیکن در نیمه اول بود.

وقتی از کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، در مورد نمایش مهاجمش سوال شد، سرمربی ایتالیایی از بنزما نه به عنوان یک مهاجم، بلکه به عنوان یک "بازیکن کامل" یاد کرد.

کریم؛مدعی اصلی توپ طلای امسال

مطمئناً می توان به راحتی ادعا کرد که بنزما کامل ترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان است و اولین گل او به چلسی که چیزی جز زیبایی نبود، میتواند گواه این قضیه باشد.

اگر بخواهیم در مورد فوتبالیست‌های تعیین‌کننده جهان صحبت کنیم، افراد زیادی وجود ندارند که بتوانند به او برسند. او همه چیز دارد. یک شماره ۱۰، یک شماره ۹، او یک مهاجم کامل و می توان گفت یک پدیده است.

بنزما علیرغم گل ها و افتخاراتش، بدون شک یکی از دست کم گرفته شده ترین مهاجمان یک دهه اخیر اروپاست.

کریم؛مدعی اصلی توپ طلای امسال

به نظر می رسد که او کاملاً به یک بازیکن بالغ تبدیل شده و در چند فصل اخیر، او واقعاً با تمرکز بالایی بازی می کند و همانطور که بسیاری از بازیکنان وقتی به ۳۰ سالگی می‌رسند، متوجه محدودیت زمان میشوند و می دانند زمان زیادی برای حضور در سطح بالای فوتبال وجود ندارد به همین دلیل راه و روش خود را در مورد تناسب اندام، رژیم غذایی، رفتارهای خارج از زمین تغییر می دهند و کریم نمونه ای از آن است. چیزی که مشخص است این است که شما تنها در صورتی می توانید در رئال مادرید بمانید که چیزی برای ارائه داشته باشید. مدت زمان حضور این بازیکن در رئال گواه فوق العاده بودن این بازیکن است.

کریم؛مدعی اصلی توپ طلای امسال

 

هتریک در دو بازی پیاپی حذفی لیگ قهرمانان اروپا که تنها دو بار در تاریخ لیگ قهرمانان رخ داده - رونالدو در سال ۲۰۱۷ - باعث شد بنزما به ۸۲ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

بنزما حالا ۳۴ سال دارد و وارد گرگ و میش دوران حرفه ای خود شده است. با این حال، با توجه به پیشرفت بازی او در سال های اخیر، به سختی می توان شاهد بازنشستگی فرانسوی به این زودی ها بود. هنگامی که بنزما کفش‌هایش را آویخت، احتمالاً بسیاری هنگام بحث در مورد بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال به رکورد گل‌های باورنکردنی او اشاره خواهند کرد.

بنزما یک بازیساز و همچنین یک گلزن تمام عیار است و او همه چیز را در زمین بازی بهتر می کند، زیرا برای ایفای نقش مهاجم به عقب می آید و توپ گیری می کند.

کریم؛مدعی اصلی توپ طلای امسال

 

با توجه به اینکه بنزما در این فصل ۳۷ گل زده است - تنها پنج بازیکن در تاریخ رئال است که به این آمار رسیده اند - اگر ستاره آنچلوتی این فرم را حفظ کند، تعداد کمی می توانند روی نرسیدن تیم کارلتو به فینال لیگ قهرمانان شرط ببندند.

شاید نیم دهه طول کشیده باشد، اما به نظر می رسد بنزما در نهایت به آنچه شایسته اش بود رسیده و به رسمیت شناخته شده است./ایمان گودرزی

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار