دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ضمن اعلام شعار محوری و اسامی روزهای دهمین هفته روابط‌عمومی گفت هفته روابط‌عمومی سال 1401 با رویکرد آشنایی مردم و مدیران ارشد با کارکردهای روابط‌عمومی در کاهش مشکلات سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای خزر، به نقل دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، سید غلامرضا کاظمی دینان با بیان اینکه شعار و نام این رویداد باید با توجه به موضوعات و نیازهای روز جامعه انتخاب شود، گفت: شعار دهمین دوره برگزاری هفته روابط‌عمومی متفاوت از دوره‌های گذشته که گزاره‌ای خبری بود، یک بیت شعر از غزلیات حافظ انتخاب شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ادامه داد: با توجه به جمع‌بندی نظرات کمیته نامگذاری روزهای هفته روابط‌عمومی، بیت «چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش» به عنوان شعار محوری دهمین دوره هفته روابط‌عمومی انتخاب شد تا تاکیدی باشد بر اهمیت فرهنگ و همچنین نقش گره‌گشایی روابط‌عمومی از مردم و ایجاد شکوفایی در کشور در عین وجود مشکلات و پیچیدگی‌های موجود.

او در ادامه با اشاره به جلسه‌ای که با حضور تعدادی از اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی و نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های روابط‌عمومی برگزار شد، گفت: در این نشست پس از بحث و مشورت‌‌های صورت گرفته پیرامون انتخاب اسامی روزهای هفته تلاش شد تا عناوین منتخب بیانگر دغدغه‌ها، نیازها، موضوعات روز جامعه و امید آفرینی و ایجاد انگیزه باشند.

کاظمی دینان عناوین روزهای دهمین هفته روابط‌عمومی بدین شرح اعلام کرد:

 

25/02/1401روابط‌عمومی؛ حکمرانی خوب، مشارکت کارآمد

26/02/1401 روابط‌عمومی؛ اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی

27/02/1401 روابط‌عمومی؛ کنشگری، مسئولیت اجتماعی

28/02/1401 روابط‌عمومی؛ دیپلماسی عمومی، انگاره ملی

29/02/1401 روابط‌عمومی؛ کرامت انسانی، همدلی اجتماعی

30/02/1401 روابط‌عمومی؛ امیدآفرینی، آینده بهتر

31/02/1401 روابط‌عمومی؛ تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها