دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
طبق اطلاعیه جدید بورس کالا، خریداران سکه بورسی از امروز در هر سفارش حداکثر میتوانند ۱۰ سکه سفارش خرید بگذارند. در این اطلاعیه آمده است: تا اطلاع ثانوی حداکثر مقدار ثبت سفارش خرید در هر سفارش ارسالی برای هر کد معاملاتی (به استثنای بازار گردان) در نماد‌های معاملاتی گواهی سپرده کالایی سکه طلا به میزان ۱۰۰۰ گواهی سپرده کالایی (معادل ۱۰ قطعه سکه طلا) خواهد بود.

به گزارش آوای خزر، طبق اطلاعیه جدید بورس کالا، خریداران سکه بورسی از امروز در هر سفارش حداکثر میتوانند ۱۰ سکه سفارش خرید بگذارند.

در این اطلاعیه جدید که با عنوان "اعمال حداکثر مقدار ثبت هر سفارش در نماد‌های گواهی سپرده کالایی سکه طلا" منتشر شده، آمده است: به اطلاع فعالان بازار گواهی سپرده کالایی می‌رساند از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ تا اطلاع ثانوی حداکثر مقدار ثبت سفارش خرید در هر سفارش ارسالی برای هر کد معاملاتی (به استثنای بازار گردان) در نماد‌های معاملاتی گواهی سپرده کالایی سکه طلا به میزان ۱۰۰۰ گواهی سپرده کالایی (معادل ۱۰ قطعه سکه طلا) خواهد بود.

گواهی سپرده سکه طلا یکی از ابزار‌های مالی است که از سال ۹۴ با هدف افزایش امنیت و آرامش خاطر سرمایه‌گذاران، کشف قیمت رسمی سکه و شفافیت قیمتی آن به وجود آمد. گواهی سپرده، ابزاری مالی است که شخص دارنده این گواهی روی دارایی سپرده‌گذاری شده مالکیت دارد؛ بنابراین گواهی سپرده سکه طلا یک گواهی است که بیانگر مالکیت صاحب آن به سکه‌های طلایی است که در انبار یعنی خزانه بانک‌های مورد تایید بورس کالا شامل بانک‌های رفاه کارگران، صادرات، ملت، سامان و آینده سپرده‌گذاری شده است. پشتوانه این مالکیت هم رسیدی است که پس از تحویل توسط انباردار به سرمایه‌گذار داده می‌شود. به همین دلیل مقدار سکه خریداری شده و مکان انبار در گواهی سپرده سکه طلا باید آورده شود.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار