دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
علی بابایی کارنامی در جمع هواداران/۲
شهریورماه به
عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به مردم کشور این نوید را داد که شهریورماه امسال به آرامش اقتصادی می‌رسیم، او همچنین حقوق خود از نمایندگی را ۱۸ میلیون تومان اعلام کرد.
به گزارش آوای خزر از ساری، علی بابایی کارنامی در همایشی که با هدف ارائه عملکرد دو ساله خود در مجلس شورای اسلامی، با حضور هوادارانش در سالن هلال احمر مرکز استان برگزار شد، به بیان بخش مهمی از فعالیت‌های خود در سطح ملی و حوزه انتخابیه ساری و میاندورود پرداخت و ابتدا این نکته را یادآور شد که منصورعلی زارعی دیگر نماینده این حوزه انتخابیه نیز در تحقق اقدامات انجام‌شده، با او سهیم بوده‌است.

او از شعار خود برای کم‌کردن فاصله بین مسوول با مردم گفت و اینکه در تحقق آن سعی کرد بدون تشریفات در جمع مردم قرار بگیرد و پایبند به این سخن جاوید از شهید بهشتی باشد که "ما شیفتگان خدمتیم؛ نه تشنگان قدرت".

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاداتی که در حوزه‌های مختلف ازجمله اشتغال به نمایندگان می‌شود؛ معتقد است که انتقاد کردن کار ساده‌ای است؛ برخی‌ها در خانه نشسته‌اند و چند حرف از این سو و آن سو یاد  گرفته‌اند و منتقد شده‌اند، از خواب بیدار شده و می‌گویند اشتغال نداریم".

بابایی کارنامی ادامه داد: " روز گذشته از ۳۵۰ ملاقات، ۲۷۰ نفر متقاضی کار بودند. این چیزی است که همه‌روزه با آن مواجهم، اگر من ندانم که وضعیت اشتغال چگونه است، الفبای نمایندگی را نیاموختم و به این صندلی جفا کردم. این صندلی برای یک جریان نیست و متعلق به همه است".

او از اختلاف نظر خود با منصورعلی زارعی دیگر نماینده ساری و میاندورود گفت و اینکه اجازه نمی‌دهند مردم از برون‌داد این اختلافات چیزی بدانند چرا که آن‌ها آمده‌اند تا به مردم امید بدهند و مردم را از اقدامات کلان آگاه کنند نه اینکه آن‌ها را وارد مسائل حاشیه‌ای کنند.

بابایی کارنامی با اشاره به یکی از شعار‌های خود مبنی بر اینکه "کرسی ساری را در مجلس فعال می‌کنم"، افزود: افرادی بودند که ۳۰ سال نماینده بودند در مسجد و تکیه و بین مردم خیلی حرف می‌زدند، اما جایی که باید حرف می‌زدند، حرف نزدند؛ بالاخره حرف زدن در مجلس وقت می‌خواهد، مطالعه می‌خواهد و نماینده را با قلم و کلام می‎شناسند".

او از علاقه خود به کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که در واقع یکی از آرزو‌های او بوده است؛ چه اینکه این کمیسیون طرفدار اقشار ضعیف بود و اصلا تفکر فرابخشی دارد و برای همه سطوح می‌تواند تصمیم بگیرد.

طرح ساماندهی نیرو‌های دولتی شرکتی، طرح تعارض منافع، طرح امنیت غذایی در کمیسیون کشاورزی، و افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران ازجمله طرح‌های مصوب مجلس بوده است که به گفته علی بابایی کارنامی، در تحقق آن‌ها نقش مهمی داشته است.

او با اعلام اینکه ۱۸ میلیون تومان از نمایندگی حقوق می‌گیرد، گریزی هم به طرح شفافیت قوای سه گانه داشت و اینکه از امضاکنندگان طرح بوده است و البته این را هم به گفته‌اش اضافه کرد که "من این شعار را ندادم، اما به پروتکل ملحق شدم و دوست دارم زندگی یک مدیر مانند آیینه شفاف باشد، اما برخی‌ها شعار دادند و رأی ندادند".

نماینده مردم ساری و میاندورود در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جاده ساری – تاکام – کیاسر وارد فاز جدیدی شده است و با آقای زارعی پیگیر بودند و اجرایی کردن آن با دستگاه‌های اجرایی است، افزود: جاده گهرباران، جاده میاندورود، جاده ساری – قائمشهر، فرودگاه دشت ناز، جاده پلاژ، راه‌های روستایی، بیمارستان امام، حکمت، بوعلی، فاطمه زهرا (س)، شهرداری، آموزش و پرورش، آموزش عالی، دانشگاه آزاد ساری که پس از ۳۰ سال رشته‌های جدید پزشکی ازجمله دندانپزشکی را گرفته است، حوزه آب، بنیاد مسکن، چوب و کاغ مازندران، شهرک شهدای میاندورود، ورزش و جوانان، و تالار فرهنگی، سرفصل‌هایی از فعالیت‌های او و دیگر نماینده ساری و میاندورود برای مردم بوده است.

او البته فعالیت‌های عنوان‌شده و وارد کردن ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی دو سال را بخشی از عملکرد دو ساله در حوزه انتخابیه خود عنوان و اظهار کرد: "این‌ها کافی نیست؛ چرا که حق مردم مازندران و ساری و میاندورود بیشتر از اینهاست، لذا باید کار و تلاش کنیم و این اراده وجود دارد که اتفاقات بهتری را برای مردم رقم بزنیم".

بابایی کارنامی از نقد رسانه‌ها و مخالفان نیز استقبال کرد و عنوان کرد که از بابت این نقد‌ها خوشحالیم؛ نقد‌های سازنده را می‌پذیریم؛ و تخریب، پذیرفتنی نیست و گلایه داریم.

او با اعتقاد به اینکه فراهم کردن "قطار‌های تخریب"، خوب نیست چرا که شرط کار یک مدیر آرامش است، تاکید دارد: قطار توسعه در ساری و میاندورود به حرکت در آمده است و باید سرعت آن بیشتر شود.

نماینده ساری و میاندورود با بیان اینکه به مسائل امروز مردم، به نان و اقتصاد و "طلاق" فکر می‌کنیم، به طور ویژه اشاره‌ای به وضعیت طلاق داشت که از نظر او "واویلاست"، و رتبه طلاق در استان خیلی بد و نگران‌کننده است که بخشی از آن نیز به اقتصاد بازمی‌گردد.

علی بابایی کارنامی در پایان سخنان خود، این نوید را به مردم داد که انشاا... با عنایات مقام معظم رهبری، راهبرد‌های قوای سه‌گانه، مجلس و همکاری مردم، شهریورماه ۱۴۰۱، "آرامش اقتصادی" را در کشور خواهیم داشت.

به گزارش آوای خزر، این نماینده مجلس به مردم قول داد که او و آقای زارعی به صورت فصلی همایش‌هایی را برای ارائه عملکرد در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود برگزار کنند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/آزاده بابانژاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار