دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
رئیس هیأت اسکیت مازندران گفت: در رقابت‌های اسکیت سرعت قهرمانی باشگاه‌های مازندران 380 ورزشکار دختر و پسر در قالب 32 تیم از 16 شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به میدان رفتند.

به گزارش آوای خزر، اسکیت سرعت قهرمانی باشگاه‌های مازندران به میزبانی این شهرستان برگزار شد و در این رویداد مسابقات مهم ورزشی۳۸۰ ورزشکار دختر و پسر در قالب ۳۲ تیم از ۱۶ شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به میدان رفتند.

رئیس هیأت اسکیت مازندران در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات اسکیت سرعت آماتور قهرمانی باشگاه‌های مازندران به مدت یک روز به میزبانی آمل برگزار شد و این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با رقابت ۱۶ تیم از شهرستان‌های مازندران پیگیری شد.

حسین خیری‌نیا با اشاره به هدف برگزاری مسابقات، افزود: این رقابت‌ها به منظور استعدادیابی، شناخت توانمندی و معرفی نفرات برتر بود تا افراد منتخب با تقسیم‌بندی در رشته‌های زیرمجموعه رشته اسکیت آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و برای برگزیده‌گان اردوهای مستمر و منسجم با حضور اساتید برجسته برگزار شود.

وی تصریح کرد: تیم اسکیت مازندران طی ماه‌های آینده باید در مسابقات مختلفی حضور یابد، تیم اسکیت رول‌بال استان در بخش دختران و پسران آماده مسابقات قهرمانی کشور دوم تا هشتم شهریور به میزبانی شهرستان کاشان می‌شود که امید داریم ورزشکاران دختر و پسر مازندرانی یکی از سکوهای اول تا سوم را از آن خود کنند.

رئیس هیأت اسکیت مازندران با اعلام اینکه دیگر رویداد کشوری رقابت‌های اسکیت آلپاین به میزبانی شهرستان چالوس در مجموعه نمک آبرود است، گفت: رشته اسکیت در همه شهرهای مازندران فعالیت دارد و در بخش مربیان و داوران وضعیت خوبی داریم.

خیری‌نیا تصریح کرد: بیشتر شهرهای مازندران یک پیست آموزشی در رشته اسکیت دارند و این رشته رشته ورزشیدر مسیر توسعه و ترقی قرار دارد.

به گزارش فارس، پس از رقابت تنگاتنگ اسکیت‌سواران داوران برترین‌های مسابقات اسکیت سرعت آماتور پسران استان مازندران را معرفی کردند و در پایان تیم رامسر با کسب بیشترین امتیاز قهرمان شد و تیم‌های بهشهر و آمل رده دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی متولدین سال ۱۳۹۵به ترتیب ویهان فامیلی از آمل، آریو نوزری و مستعان موزونی از رامسر رده اول تا سوم را از آن خود کردند همچنین مبهد متانی از قائمشهر، کیان ستودیان از فریدونکنار و اشکان شرفی از رستمکلا نفرات اول تا سوم رده سنی متولدین 1394 شدند و در رده سنی ۱۳۹۳ آرتین ایوبی از بهشهر، مانیاد خداشناس از رامسر و پارسا نعمتی از آمل رده اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

در رده سنی ۱۳۹۲ یاسین دانشمند از بهشهر، پارسا رمضانی از رامسر و آریوبرزن کرامت‌پور از بابلسر رتبه نخست تا جایگاه سوم را به دست آوردند، در رده سنی ۱۳۹۱ کیان پیراکند از رامسر، همایون امینی‌پور از رامسر و پارسا حسینی از نور مقام اول تا سوم را به دست آوردند و نفرات اول تا سوم رده سنی ۱۳۹۰ به پارسا منصوری از رامسر، یونا سالار از آمل و نیکان خلیلی از جویبار تعلق گرفت.

نفرات اول تا سوم رده سنی ۱۳۸۹ متشکل از امیرحسین برزگر از ساری، امیرعلی باقری از رامسر و ماهان صالحی از فریدونکنار بوده و در رده سنی ۱۳۸۸ نیامین مهمان‌دار از بابلسر، امیر حسین توکلی از رامسر و آروین عالی‌نژاد از آمل جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در آخرین بخش جایگاه اول تا سوم رده سنی ۱۳۸۷به امید سلملیان از رامسر و ماهان جمشیدی و امیرعباس توکلی از آمل تعلق گرفت.

با مشخص شدن برترین‌های مسابقات اسکیت سرعت آماتور دختران استان مازندران تیم جویبار قهرمان شد و تیم‌های ساری و رامسر رده دوم و سوم را به دست آوردند.

 نفرات اول تا سوم رده سنی ۱۳۹۵ به حلما کریمی از جویبار، مهرسا منصوری و بهار اشکوریان از رامسر اختصاص یافت.

در رده سنی ۱۳۹۴ مهسان حسن‌زاده از ساری، ترمه وحیدپور از بهشهر و آلا رضی‌پور از جویبار عناوین قهرمانی، نائب قهرمانی و سومی را کسب کردند، نفرات اول تا سوم رده سنی ۱۳۹۳ به مرسانا میرزایی از جویبار، هانا شیرزاد از نوشهر و آوا کرد از چالوس رسید و نیلا عبادی از ساری، نیایش سلامتی از فریدونکنار و نازنین زهرا اصغری از جویبار رتبه اول تا سوم رده سنی ۱۳۹۲ را از آن خود کردند.

آیلین یونسی از جویبار، کیانا رضاپور از چالوس و گندم خشکدامن از ساری به مقام اول تا سوم رده سنی ۱۳۹۱ رسیدند همچنین در رده سنی ۱۳۹۰ نیایش شاه‌حسینی از آمل، پریا حسنی از جویبار و فاطمه دادفر از قائمشهر رده اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی ۱۳۸۹ نیز نورا باغبانی از جویبار قهرمان شد و باران خاکسار از رامسر و رستا ملتی از ساری نائب قهرمان و سوم شدند، نفرات اول تا سوم رده سنی ۱۳۸۸ به ستایش سلطانی از رامسر، پرنیا اسکندری از ساری و فاطمه اکبری از بابل تعلق گرفت و در رده سنی ۱۳۸۷ صبا رضایی از آمل، محدثه عربی از جویبار و مهسان جعفرزاده از عباس‌آباد رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

در آئین اختتامیه این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، از خانواده و فرزندان شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده قدرشناسی شد./فارس

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار