دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران اعلام کرد:
رشد ۴۴ درصدی وصول ماليات در مازندران
مدیرکل امور مالیاتی مازندران میزان وصول مالیات در استان طی پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱ را ۲۱ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۴ درصد رشد داشته است.
"محسن اسلامی ورکی" امروز در گفتگو با خبرنگار آوای خزر، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به ارائه گزارش عملکرد پنج ماهه اداره کل امور مالیاتی مازندران پرداخت.

او با اعلام اینکه تعداد اظهارنامه عادی مشاغل ۷۶ هزار و ۷۰۲ فقره بوده است، تعداد اظهارنامه توافقی (تبصره ماده ۱۰۰ ق. م. م) را نیز ۲۰۴ هزار و ۴۲۳ فقره عنوان کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران با بیان اینکه مجموع اظهارنامه مشاغل در همین مدت به ۲۸۱ هزار و ۱۲۵ فقره رسیده است، افزود: اظهارنامه با مالیات صفر (مشاغل) نیز ۱۸۲ هزار و ۴۸۵ فقره بوده است.

این عضو شورای اداری مازندران با بیان اینکه اظهارنامه اشخاص حقوقی در استان طی پنج ماه، ۱۰ هزار و ۸۸۶ فقره است، میزان وصولی ارزش افزوده در استان طی همین مدت را ۷ هزار و ۱۶۴ میلیارد ریال گزارش داد.

او همچنین میزان وصولی مالیات‌های مستقیم را ۱۴ هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به سال پیش از این، ۶۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران میزان پرداختی عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را نیز بیش از ۱۶۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

این مسوول همچنین با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی مالیاتی، از آموزش به همکاران و اصناف در این حوزه، به مدت ۴ هزار و ۵۱۸ نفرساعت خبرداد.

اسلامی بخش دیگری از سخنان خود را به پرونده‌های فرار مالیاتی اختصاص داد و تصریح کرد: در سال جدید با پالایش اطلاعات به‌دست آمده از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، از ۵۳۸ مؤدی عدد افزون بر ۹ هزار ‌و ۴۰۹ میلیارد ریال اطلاعات مالی شناسایی و به واحد‌های مالیاتی مربوطه جهت دریافت مالیات ارسال شد.

رشد ۳۷ درصدی وصولی ارزش افزوده در مازندران
او ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۱ فقره اجرای ماده ۱۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم صورت پذیرفت که عدد ده هزار و هشتصد و یک میلیارد ریال فروش به‌دست آمده و مبلغ ۴۱۷ میلیارد ریال برگ تشخیص صادر شده است.

اسلامی تصریح کرد: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، فعالیت اقتصادی اشخاص بیش از پیش شفاف خواهد شد و امکان فرار مالیاتی به کمترین میزان کاهش خواهد یافت.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران ادامه داد: اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی، یکی از مهم‌ترین طرح‌های سازمان امور مالیاتی جهت توسعه خدمات الکترونیکی و تکریم مودیان است.

او در پايان اعلام كرد: طی پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱ را ۲۱ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۴ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/آزاده بابانژاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها