دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴
قیمت بیت کوین امروز ۱۷ مهرماه با ۰.۴۴ درصد کاهش نرخ به ۱۹,۴۰۶ دلار معادل ۶۴,۲۰۲,۵۷۹۱ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، بیت کوین نتوانست کانال ۲۰ هزار دلار را حفظ کند و یک پله سقوط کرد. امروز ۱۷ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۴۴ درصد به ۱۹,۴۰۶ دلار معادل ۶۴۲,۰۲۵,۷۹۱ تومان رسید.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۶ میلیارد دلار بوده که رقم بالایی نیست. ارزش بازار آن هم به ۳۷۴ میلیارد دلار رسیده است.

بیت کوین مدتی است که در حدود قیمت ۱۹ الی ۲۱ هزار دلار نوسان می‌کند و این دامنه حرکتی محدود، فعالان بازار را به این باور رسانده که قرار است قیمت یا به سمت بالا یا به سمت پایین، حرکتی پرشتاب داشته باشد.

البته زمان این اتفاق مشخص نیست، اما با توجه به محدود شدن دامنه قیمت در یک رنج ۲ – ۳ هزار دلاری، این چشم انداز را ایجاد کرده که قیمت به زودی یک حرکت با شیب بالا خواهد داشت.

این تغییرات جدید پس از انتشار گزارش شغلی وزارت کار ایالات متحده در سپتامبر رخ می‌دهد که بیان می‌کند اقتصاد آمریکا ۲۶۳ هزار شغل جدید اضافه کرده و نرخ بیکاری با کاهش ۰.۲ درصدی به ۳.۵ درصد رسیده است.

اگر چه رشد مشاغل در مقایسه با افزایش ۳۱۵ هزار نفری در ماه آگوست کاهش یافته است که کمترین افزایش ماهانه از آوریل ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد، اما اقتصاد ایالات متحده همچنان قوی است. این قدرت احتمالاً تشدید سیاست‌های پولی تهاجمی‌تر را پیش از نشست بعدی فدرال رزرو در نوامبر افزایش می‌دهد.

بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده نیز پس از انتشار داده‌ها در مقایسه با سهامی که در روز جمعه با کاهش باز شد، جهش کرد.

به گفته‌ی مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد بازار‌های کالا در بلومبرگ: «با این‌که بیت کوین (BTC) در بیش‌تر سال ۲۰۲۲ همبستگی نزدیکی با بازار‌های سهام ایالات متحده داشته است، شرایط در نیمه‌ی دوم امسال ممکن است تغییر کند و بیت کوین بتواند به پناهگاه امن سرمایه‌گذاران تبدیل شود - درست مانند طلا و اوراق خزانه‌داری ایالات متحده.»

حرکت صعودی بیت کوین در منطقه‌ی بین میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (۲۰,۰۱۹ دلار) و خط روند نزولی با مقاومت قدرتمندی روبه‌رو است. این مسئله نشان می‌دهد، خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) به محض افزایش قیمت اقدام به فروش کرده و دائما سعی می‌کنند قیمت را به ۱۸,۶۲۶ دلار برسانند.

اگر خرس‌ها بتوانند قیمت را به زیر سطح حمایت قدرتمند ۱۸,۶۲۶ دلار کاهش دهند، ممکن است شاهد فشار فروش قابل توجهی در بازار باشیم. این مسئله به احتمال زیاد مسیر را برای تست مجدد کف قیمت بیت کوین در ماه ژوئن (۱۷,۶۲۲ دلار) هموار خواهد کرد.

گاو‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) برای جلوگیری از این اتفاق، باید قیمت بیت کوین را به بالای خط روند نزولی رسانده و در همان جا حفظ کنند. در این صورت، ممکن است مومنتوم صعودی بیت کوین افزایش یافته و قیمت این ارز دیجیتال تا ۲۲,۷۹۹ دلار رشد کند. در این سطح، خرس‌ها مسلما یک چالش قوی برای بیت کوین ایجاد خواهند کرد./فرادید

انتهای پیام/1005

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: