دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
استاندار مازندران در روستای بازیارخیل میاندورود:
حل مشکلات اقتصادی آخرین خاکریز است
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: آخرین میخ بر تابوت دشمن را با رفع موانع اقتصادی در کشور خواهیم کوبید
آزاده بابانژاد: به گزارش آوای خزر، سید محمود حسینی‌پور ظهر امروز پنجشنبه در یادواره ۲۲۸ شهید شهرستان میاندورود که در روستای محروم بازیارخیل برگزار شد، حضور مردم را نشانه عزم و اراده آن‌ها در پیروی از راه امام و شهدا عنوان کرد که در یک هوای گرم و در شرایط سخت، در مراسم حاضر شدند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی به نام شهدا مزین است، افزود: اگر انقلاب اسلامی می‌خواست بدون پشتوانه خون شهدا، همت مردم و ایستادگی مسیر خود را ادامه بدهد، شاید ایادی استکبار می‌توانستند این انقلاب را نابود کنند.

استاندار مازندران گفت: انقلاب ایران ۲۲۰ هزار شهید و حادثه کربلا ۷۲ شهید تقدیم اسلام کرد، از ۱۴۰۰ سال قبل تاکنون این مسیر به جایی رسید که اکنون با هدایت امام و ادامه راه توسط رهبر انقلاب، پرچم اسلام همچنان برافراشته است.

حسینی‌پور با بیان اینکه ریشه‌های این انقلاب در این مدت مستحکم‌تر شده است، علت آن را ایستادگی مردم عنوان و اظهار کرد: جریانی که در طول این سال‌ها از خارج از کشور برنامه‌ریزی شده‌بود تحت تاثیر سرویس‌های اطلاعاتی غرب ازجمله آمریکا و رژیم کودک‌کش به دنبال ترقه‌بازی در کشور هستند.

او ادامه داد: رهبر انقلاب به جهت اداره امور مسلمانان جهان یکی از بهترین رهبران است، چون سردار سلیمانی نیز فرمودند که ایران اسلامی امروز حرم است و باید در حفظ آن دست به دست هم داده و کوشا باشیم، و آزادگان جهان چشم امیدشان به خلف صالح امام راحل است که ایادی استکبار را سر جایشان نشاند.
 
حل مشکلات اقتصادی آخرین خاکریز است

نماینده عالی دولت در مازندران بیان کرد: استبدادگران هفت سال تمام تلاش کردند تا بشار اسد را به شکست بکشانند تا بر منطقه تسلط یابند، اما یک کشور ایستاد و آن ایران اسلامی بود و رهبر انقلاب توانست دنیا را سر جایش بنشاند که بگوید اگر ایران نخواهد، اتفاقی در منطقه نمی‌افتد.

حسینی‌پور حضور مردم را نشان‌دهنده بیعت مردم با شهدا، امام شهدا و آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کرد و گفت: دشمن اگر بخواهد برای ایران مشکلی ایجاد کند، اولین کسی که باید در گرداب بیفتد، خود دشمن است.

استاندار مازندران با بیان اینکه با اقتدار مردم ایران مسیر پرونده هسته‌ای را به جایی رسانده‌ایم که توافق در حال انجام بود، تصریح کرد: کسانی که از این تفاهم ضرر می‌کردند آمریکا و ایادی کودک‌کش بودند، لذا دست به دسیسه زدند.

او بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با این مردم و رهبر اجازه نخواهند داد کسی به اموال او دست‌درازی کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه مشکلات کشور و استان در حال احصا و برطرف کردن است، افزود: آخرین میخ بر تابوت دشمن را با رفع موانع اقتصادی در کشور خواهیم زد.

حسینی‌پور همچنین یادآور شد که در بحث صادرات محصولات مازندران مسیر توسعه باز شده‌است، از صادرات به روسیه، هندوستان و اکنون بازار ۱ میلیارد و ۴۰۰ هزار نفری چین گفت.
 
حل مشکلات اقتصادی آخرین خاکریز است

او با اشاره به وجود کارخانجات لبنی در استان که تنها ۵ درصد شیر را در استان تأمین می‌کنند، تاکید کرد که با احداث شهرک‌های دامپروری که دولت تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، می‌توانیم نیاز‌های استان را حل کنیم.

استاندار مازندران همچنین بیان کرد: دولت برای احداث شهرک‌های کشاورزی نیز تسهیلات لازم را در اختیار متقاضیان به‌ویژه در روستا‌ها قرار می‌دهد تا جوانانی که به شهر بازگشتند، با انگیزه بازگردند.

حسینی‌پور گفت: این موضوع را در سیاست‌گذاری‌های استان قرار دادیم تا آن بخشی که مقرر شد در حوزه جوانان روستا بیفتد، همراه با گسترش بافت روستا‌ها رقم بخورد.

استاندار مازندران اعلام کرد که مشکلات روستا‌های اطراف بازیارخیل را نیز رصد می‌کند و درباره زیرسازی و آسفالت ۶ روستای بالادست دارابکلا نیز تصمیمات خوبی را هم راستا با دیگر روستاها، اتخاذ می‌کنیم. به

به گزارش آوای خزر، در سفر استاندار به بازیارخیل، طرح گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی و بالادست میاندورود با اعتبار ۳/۵ سه و نیم میلیارد تومان برای ۲۰۰ خانوار افتتاح شد.


انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها