دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
تیم ملی فوتبال آرژانتین شنبه شب در چارچوب دیدار‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در ورزشگاه احمد بن علی مقابل استرالیا صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. آرژانتین هم خودش را به جمع هشت تیم پایانی جام رساند و از ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه ۱۸ آذر، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هلند می‌رود که تکرار فینال جام جهانی ۱۹۷۸ به شمار می‌رود.

به گزارش آوای خزر، آرژانتین کار سختی مقابل نماینده آسیا داشت و با عبور از این سد محکم، خودش را به دور یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ رساند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین شنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، در ورزشگاه احمد بن علی مقابل استرالیا صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

لیونل مسی در دقیقه 35 گل نخست آلبی‌سلسته را به ثمر رساند و هزارمین بازی خود در مستطیل سبز را با گلزنی جشن گرفت. در نیمه دوم روی اشتباه سنگربان استرالیا، خولیان آلوارز در دقیقه 57 موفق به گلزنی شد و اختلاف را دوبرابر کرد. شاگردان گراهام آرنولد در ادامه به بازی بازگشتند و شوت کریگ گودوین به انزو فرناندز برخورد کرد تا در دقیقه 77، اختلاف به حداقل برسد.

حملات کانگوروها در دقایق باقیمانده مسابقه نیز ادامه یافت که ثمری نداشت و استرالیا که در جام بیست‌ودوم فراتر از انتظارات ظاهر شده بود، از دور رقابت‌ها کنار رفت. آرژانتین هم خودش را به جمع هشت تیم پایانی جام رساند و از ساعت 22:30 روز جمعه 18 آذر، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هلند می‌رود که تکرار فینال جام جهانی 1978 به شمار می‌رود.

در دقایق پایانی مسابقه استرالیا به چند فرصت مسلم گلزنی رسید که روی درخشش امیلیانو مارتینز سنگربان آرژانتین و البته بی‌دقتی مهاجمان استرالیایی دروازه یکی از مدعیان جدی جام بیست‌ودوم باز نشد.

سیمون مارسینیاک داور این مسابقه، جکسون اروین و میلوس دگنک از استرالیا را با کارت زرد جریمه کرد.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها