دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:
گفتگوی مستقیم با جوانان حرکت به‌سوی تمدن بزرگ اسلامی‌ست
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران "امروز برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید در شاخه‌ای از این مسیر، نحوه گفتگو با نسل جوان و کسانی که تا به امروز مخاطب مستقیم ما نبوده‌اند را مسلط شویم".
آوای خزرآزاده بابانژاد: همایش شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب مازندران به ریاست دکتر روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با حضور رئیس و اعضای شورای مرکزی استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

او معتقد است؛ ما رسالت بزرگی را در این مقطع از تاریخ باید به دوش بکشیم، امانت بزرگی که از عصر عاشورا با شهادت اباعبدالله بر دوش ما نهاده شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، انقلاب اسلامی را یک شیفت پارادیمی برای همه احرار و مستضعفان عالم عنوان کرد و اینکه امروز برای تقویت پارادایم اسلام سیاسی باید کارآمدی مبتنی بر عزتمندی را محقق کنیم.

او معتقد است؛ در یک قرن اخیر نبرد گفتمانی الهی و طاغوتی را شاهد بوده‌ایم؛ نبردی توسط منورالفکران عصر قاجار که نسخه از فرق سر تا ناخن پا فرنگی شدن را  تجویز می‌کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اذعان به اینکه قرن‌هاست دیالکتیک حق و باطل، موتور تاریخ را به حرکت درآورده است؛ انقلاب اسلامی را حاصل قرن‌ها مبارزه و مجاهده در صحنه حق و باطل دانست.

سلگی از این وعده تخلف‌ناپذیر گفت که "بار امانت تاریخ با حاکمیت صالحان و مستضعفان به سر منزل خویش می‌رسد و تداوم، تحقق و اهتزاز پرچم خط سرخ عاشورا با رضایت خلق خدا و خدای متعال حاصل خواهد شد".

او بیان داشت که "ما صرفا پاسخگوی انسان‌های عصر خویش نیستیم که پاسخ‌گوی همه گذشته تاریخ هستیم".

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر کسانی که دچار استحاله و هضم شدن در هاضمه غرب شده بودند می‌گفتند ما به موشک نیاز نداریم، عنوان می‌دارد که اقتضای زیست و ایجاد امنیت برای ملت ایران در بحرانی‌ترین و ناآرام‌ترین منطقه جهان یعنی خاورمیانه می‌طلبد که به مصداق «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» عمل کنیم.

سلگی یادآور می‌شود که "امروز برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید در شاخه‌ای از این مسیر، نحوه گفتگو با نسل جوان و کسانی که تا به امروز مخاطب مستقیم ما نبوده‌اند را مسلط شویم".

او در پایان اظهار داشت که "اکنون در کنار کارآمدتر کردن نظام اسلامی، بزرگترین رسالت ما مسوولان بازگرداندن دل‌ها و فکر‌های به اسارت درآمده‌ی نسل جوان از دست دشمن است".

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها