دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
شهرداری ساری همچنان با سرپرست اداره می‌شود
در پنجاهمین جلسه شورای شهر تنها کاندیدای تصدی کرسی شهرداری ساری رای نیاورد و شهرداری همچنان با سرپرستی احمدی فولادی مدیریت می‌شود.

آوای خزر - زهرا شریفی: پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه با حضور اعضا در صحن علنی شورای شهر برای انتخاب شهردار ساری با حضور نماینده فرماندار برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ششم بهمن آمل گفت: حماسه ششم بهمن یادآور گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی است.

پرویز شعبانی همچنین فرا رسیدن یوم الله دهه فجر را تبریک گفت و افزود: خروش انقلابی مردم در بهمن ۵۷ سرانجام استبداد را به زانو درآورد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در بخش دیگر از سخنانش در خصوص انتخاب شهردار گفت: برای انتخاب شهردار ساری ما فراخوان دادیم تا حد امکان بررسی برنامه‌ها و دیدگاههای کسانی که واجد شرایط قید شده در ماده ۳ آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار و سربند ۹۷/۰۹/۲۵ هیئت وزیران بودند؛ فراهم شد.

شعبانی افزود: برای اولین بار در ادوار مختلف فعالیت‌های شورای شهر ششم، برنامه‌های تعداد قابل توجهی از داوطلبان را با حضور خودشان طی سه جلسه رسمی با حضور همه اعضای شورا در صحن با صرف بیش از ۱۰ ساعت وقت مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شورای شهر برای انتخاب شهردار و ایجاد ثبات مدیریتی در شهرداری با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات‌رسانی نه تنها بی‌تفاوت نیست بلکه بیش از همه دغدغه دارد
و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به این دغدغه می‌پردازد .

وی افزود: ضمن اینکه شورا در این رابطه به تلاش‌های خود اکتفا نکرده و بنا دارد با رویکرد جذب حداکثری نظر نخبگان شهر را به این موضوع معطوف دارد و مشارکت آنان را جلب نماید.

شعبانی گفت: از همه کسانی که دلشان برای شهر می‌سوزد انتظار داریم نظرات خود را بدون حب و بغض با نیت سازنده و منصفانه ارائه کنند، قطعا از این نظرات استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین از همه بزرگان و پیشکسوتان توقع داریم برای بهتر شدن وضعیت شهرداری، ما را از رهنمودهای خود بی‌نصیب نگذارند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: لازم است این نکته را متذکر شوم که برای تصدی سمت شهردار در نهایت یک نفر باید انتخاب شود و این بدان معنا نیست که دیگران خوب نبودند؛ همه خوب و توانمند و متعهد و مقید هستند.

وی افزود: برای یک انتخاب، مؤلفه‌هایی مد نظر قرار می‌گیرد که منجر به انتخاب یک فرد می‌شود و این امر نافی زحمات، قابلیت‌ها و توانمندی‌های دیگر عزیزان نخواهد بود.

شعبانی ادامه داد: فراهم کردن خدمات بهینه برای شهروندان از جمله دغدغه‌های شورا است و تلاش دارد که خدمات‌رسانی مطلوب را برای شهروندان ساروی فراهم کند.

شعبانی ادامه داد: داشتن شهر زیبا و توسعه یافته حق شهروندان است و باید برای تحقق این موضوع گام‌های موثری برداریم. همه در مقابل مردم و کارکنان مسئولیم و باید برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری عزم جدی داشته باشیم.

وی شهرداری را بازوی اجرایی شهرداری معرفی کرد و افزود: هر چند شهرداری در حوزه اقتصادی با چالش‌های زیادی مواجه است اما حجم زیاد نیروی انسانی، پرداخت حقوق، میزان بدهی‌های گذشته، پرداخت وام، بیمه و مالیات از جمله چالش‌های موجود است اما باید تلاش کنیم به توسعه‌یافتگی دست پیدا کنیم.

شعبانی گفت: مجموعه شورا و شهرداری تلاش دارد تا برای بهبود این وضعیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد چرا که بر این باوریم داشتن شهری پویا و آباد مطالبه به حق شهروندان است.

در ادامه سبحان بخشی عضو شورای شهر ساری به عنوان تنها کاندیدای کرسی شهرداری به ارائه برنامه پرداخت و اعضای شورا نیز سوالات خود را با کاندیدای تصدی مدیریت شهری مطرح و پاسخ را دریافت کردند.

اما این عضو شورا با وجود بیش از دو ساعت ارائه برنامه نتوانست رأی اعتماد اعضای شورا را کسب کند و در نهایت پروسه انتخاب شهردار به جلسات دیگر موکول شد.

از ۹ رای ماخوذه ۵ رای ممتنع و ۳ رای موافق بخشی بوده است.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها