دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
سفر استاندار مازندران به دیار سرلشکر کشوری /۴
حسینی‌پور: نشست اقشار در شهرستان‌ها مستمر باشد
نماینده عالی دولت در مازندران از نمایندگان اقشار مختلف سیمرغ و به تبع آن در همه شهرستان‌ها خواست تا نشست‌های اینچنینی را مشروط به حضور مقامات نکنند و این برنامه‌ها مستمر باشد.
آوای خزر - آزاده بابانژاد: هشتمین سفر شهرستانی سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز نهم بهمن‌ماه در سیمرغ رقم خورد که ایشان پس از بازدید از چند طرح در بخش‌های مختلف، نشستی با نمایندگان اقشار سیمرغ داشت.

او در این جلسه، با اشاره به قابلیت کشاورزی موجود در سیمرغ، کشاورزی را اولویت نخست شهرستان سیمرغ و کشور دانست و آن را اقتدار ملی نامید که باید جمع بزرگان، جوانان و پیشکسوتان سهم خود را در این اقتدار مشخص کنند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه ساختار اداری سیمرغ هنوز شکل نگرفته است، افزود: بازدیدی از ساختمان اداری این شهرستان داشتیم که مقرر شد اعتبار تکمیلی در اختیار پیمانکار قرار بگیرد و تا پایان فروردین آینده، ادارات در این سایت مستقر شوند.

حسینی‌پور ادامه داد: البته مشکل مردم با استقرار ادارات محقق نمی‌شود بلکه باید مطالبات خود را بیان و در سازندگی مشارکت کنند. او با تاکید بر اینکه باید شهرک کشاورزی در سیمرغ راه‌اندازی شود، اظهار داشت که متقاضیان، طرح خود را ارائه دهند و دولت نیز تسهیلات را در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران باید به سرمایه‌گذار احترام بگذارند افزود: "همین سرمایه‌گذاری خاویار در سیمرغ مانند ذخیره‌سازی طلا که با چند کشتی نفت برابری می‌کند، دارای اهمیت است، لذا سرمایه‌گذار و توجه به نگاه کارآفرینی او نیز قابل احترام است". حسینی‌پور بر هماهنگی همه دستگاه‌های شهرستان تاکید کرد و گفت که همه باید در راستای اهداف فرماندار که اهداف دولت را دنبال می‌کند، باشند.

او خطاب به نمایندگان بخش‌های مختلف، با بیان اینکه نشست اقشار باید هر ماه در چنین مکان‌هایی برگزار شود و نباید منتظر حضور مقامات عالی باشید که دور هم بنشینید، افزود: در برخی از شهر‌های مازندران، نخبگان بخش‌های مختلف با استفاده از چنین فرصت‌ها و نشست‌هایی شهر خود را متحول کردند.

استاندار مازندران در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه "در بازدید میدانی از سیمرغ، قلبا از شرایط موجود ناراحت شدم"، اظهار داشت که با وجود اینهمه مردم با انگیزه، پر تلاش و اینهمه موانع خدادادی در سیمرغ، مردم این منطقه به نسبت سایر مناطق، ضعیف نگه داشته شدند.

حسینی‌پور از اقشار مختلف سیمرغ خواست تا منافع عمومی را برای رسیدن به رشد و تعالی و رحمت الهی به کار بگیرند و با یکدیگر همدل باشند.

به گزارش خبرنگار ما، کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین شورای اداری شهرستان سیمرغ، پس از این نشست برگزار می‌شود.
 
حسینی‌پور: نشست اقشار در شهرستان‌ها مستمر باشد
 
حسینی‌پور: نشست اقشار در شهرستان‌ها مستمر باشد

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار