دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
در اختتامیه بزرگترین رویداد نمایشی کشور به دست آمد؛
افتخارآفرینی تئاتری‌های مازندران در جشنواره فجر ۴۱ با نمایش‌های «مطرب‌آقا»، «بی در کجایان» و «همه دختران من» / تقدیر وزیر ارشاد از مدیرکل مازندران
افتخارآفرینی تئاتری‌های مازندران با دو نمایش مطرب‌آقا، بی در کجایان و همه دختران من، در کنار تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل تابعه در مازندران و تجلیل از پیشکسوت تئاتر ایثار در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بار دیگر نام فرهنگ و هنر مازندران را بر سر زبان‌ها آورد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: استان مازندران با میزبانی از ۱۸ تئاتر از ۹ استان کشور یکی از چهار میزبان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای بود.

این استان در منطقه سه کشور علاوه بر میزبانی خوب، بیشترین اخبار جشنواره را روی خروجی رسانه‌های مجازی برد و رسانه‌های مکتوب نیز انعکاس خوبی از جشنواره تئاتر منطقه‌ای در مازندران داشتند.

علاوه بر این نیز یکی از استان‌های فعال در ارائه آثار نمایشی به جشنواره تئاتر بود.
 
افتخارآفرینی تئاتری‌های مازندران در جشنواره فجر ۴۱ با نمایش‌های «مطرب‌آقا» و «همه دختران من» / تقدیر وزیر ارشاد از مدیرکل مازندران
به همین جهت، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته در اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که در تالار وحدت تهران برگزار شد، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح سپاس دریافت کرد.

افتخارات مازندران از جشنواره چهل و یکم فجر به همین جا ختم نشد؛ برای نخستین‌بار یک نمایش رادیویی از این استان با نام "همه دختران من" به کارگردانی رحمان قدمی توانست ۶ عنوان برتر در بخش‌های طراحی صدا و افکت، صدابرداری، بخش تهیه‌کنندگی، نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بخش بازیگری زن را از آن خود کند.

گرچه مازندران ۶ نمایش صحنه‌ای و خیابانی را با عبور از سد منطقه‌ای به فجر رساند، اما با وجود شایستگی‌های فراوان توانست برای نمایش «مطرب آقا» به کارگردانی مهیار هزارجریبی از هنرمندان فعال بهشهری دو جایزه فجر را تصاحب کند.
 
افتخارآفرینی تئاتری‌های مازندران در جشنواره فجر ۴۱ با نمایش‌های «مطرب‌آقا» و «همه دختران من» / تقدیر وزیر ارشاد از مدیرکل مازندران
مطرب‌آقا توانست در بخش بازیگری زن با بازی هنرمندانه روشنک سه قلعه گی مورد تقدیر قرار بگیرد و در بخش کارگردانی نیز مهیار هزارجریبی رتبه سوم را از آن خود کند.

مطرب آقا همچنین در بخش‌های طراحی لباس و نویسندگی به ترتیب توسط الهام ابراهیم‌پور و مهیار هزارجریبی به عنوان کاندیدا‌های دریافت جایزه معرفی شدند.
 
علاوه بر این، رتبه سوم در بخش بازیگری مرد نیز به سجاد بحری برای بازی در نمایش "بی در کجایان" تعلق گرفت. این نمایش همچنین کاندیدای کارگردانی جشنواره بود.
 
در اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از پیشکسوت تئاتر مازندران که از «حامی گت آقا زاده» یادگاران دفاع مقدس و بازمانده گروه نمایشی ایثار است، توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.
 
افتخارآفرینی تئاتری‌های مازندران در جشنواره فجر ۴۱ با نمایش‌های «مطرب‌آقا» و «همه دختران من» / تقدیر وزیر ارشاد از مدیرکل مازندران
گت آقازاده در سخنانی از گروه هنرمندان تئاتر ایثار یاد کرد و این افتخار را به همه هنرمندان بالاخص ۱۳ شهید و ۲۰ جانباز حاضر این گروه نمایشی تقدیم کرد.

پرونده چهل و یکمین جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر بسته شد و این آغاز راهی است برای هنرمندان تئاتر که با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و با به روز کردن آثار خود، بتوانند در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها