دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
مهیار هزارجریبی باز هم گل کاشت؛
افتخارآفرینی نمایش «قرقی» در جشنواره ملی «آسمان هشتم»
نمایش اجتماعی «قرقی» به کارگردانی مهیار هزارجریبی هنرمند مازندرانی، در جشنواره ملی «آسمان هشتم» حائز ۳ رتبه برتر شد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: پنجمین جشنواره ملی و روستایی "آسمان هشتم" به همت کانون فرهنگی هنری "امام‌المنتظر" در روستای «کردر رضوی» استان هرمزگان شهرستان میناب از اول تا چهارم اسفندماه در بخش‌های سرود، تئاتر، کتابخوانی و کلیپ رضوی برگزار شد.

در این جشنواره، نمایش اجتماعی "قرقی" به نویسندگی مهیار هزارجریبی و کارگردانی حمیدرضا آقاجانی از استان مازندران، همراه با ۶ تئاتر دیگر از استان‌های مختلف به روی صحنه رفت و حائز ۳ رتبه برتر شد.

مهیار هزارجریبی در بخش نویسندگی رتبه اول، و حمیدرضا آقاجانی در بخش‌های بازیگری مرد و کارگردانی رتبه دوم این جشنواره را به دست آوردند.

مهیار هزارجریبی درباره اثر خود می‌گوید: «قرقی» نام یک کبوتر است و در این نمایش، سه دوست صمیمی به نام‌های کریم، امیر و خسرو به دلیل اشتباهی که انجام دادند و مقصر هم نبودند؛ به جرم قتل یک نفر به زندان می‌افتند. خسرو از روی معرفت قتل را گردن می‌گیرد تا امیر و کریم آزاد شوند. آن‌ها نیز به دنبال رضایت از خانواده مقتول هستند تا پول دیه را جور کنند. در این بین، کبوتری به نام قرقی مسیر زندگی آن‌ها  را عوض می‌کند و....
 
افتخارآفرینی نمایش «قرقی» در جشنواره ملی «آسمان هشتم»
این هنرمند تئاتر در خصوص گروه نمایشی قرقی اظهار داشت: حمیدرضا آقاجانی، حسین حسن‌پور، امیرمحمد صدیق (بازیگران)، فائز امیرسلیمانی (مدیر صحنه)، نیروانا هزارجریبی (منشی)، همچنین ساغر هزارجریبی و ثمین  کلاگر (عوامل اجرایی) دست‌اندرکاران نمایش قرقی در جشنواره آسمان هشتم بودند.

"قرقی" برای نخستین‌بار به روی صحنه رفت و در نخستین تجربه خود، سه جایزه در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی و بازیگری مرد را به دست آورد.

مهیار هزارجریبی متولد ۱۳۶۰ در شهرستان بهشهر، و مهندس عمران است. او از سال ۱۳۷۹ به صورت حرفه‌ای وارد تئاتر شد. «مطرب آقا»، «زنان بیشه گل»، «پمپئو»، «دخمه»، «کودن»، «خیر نبینی سعیده»، و «پینوکیو دروغ نگو» ازجمله آثار نمایشی اوست.
 
افتخارآفرینی نمایش «قرقی» در جشنواره ملی «آسمان هشتم»
نمایش «مطرب آقا» به کارگردانی مهیار هزارجریبی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر، توانست در بخش بازیگری زن با بازی هنرمندانه روشنک سه قلعه گی مورد تقدیر قرار بگیرد و در بخش کارگردانی نیز مهیار هزارجریبی رتبه سوم را از آن خود کند.

مطرب آقا همچنین در بخش‌های طراحی لباس و نویسندگی به ترتیب توسط الهام ابراهیم‌پور و مهیار هزارجریبی به عنوان کاندیدا‌های دریافت جایزه معرفی شدند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها