دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
در دهمین مرحله رزمایش همدلی و احسان عنوان شد
توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در مناطق کم‌برخوردار مازندران
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در دهمین مرحله رزمایش همدلی و احسان توسط این ستاد در استان خبر داد.
آوای خزر- زهرا شریفی: دهمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در مازندران توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، امروز شنبه در مناطق کم برخوردار با حضور مسوولان مربوطه در استان برگزار شد.

سیدرضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با توجه به رسالت اجتماعی خود در حمایت از خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت به مناسبت‌های مختلف سال اقدام به توزیع بسته‌های مواد غذایی و سایر حمایت‌های مالی از نیازمندان می‌کند.

وی با بیان اینکه ۷ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار مازندران توزیع می‌شود، ارزش این اقلام را هفت میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این اقلام شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، حبوبات، قند و ... در سراسر استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران گفت: این نهاد در هر موضوعی که مورد دغدغه مقام معظم رهبری بوده به‌ویژه کمک‌های معیشتی مردم ورود کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بصورت عادلانه در تمام نقاط کم برخوردار استان توزیع خواهد شد، تاکید داشت: این بسته‌ها و کمک‌های معیشتی با همکاری و شناسایی نیازمندان واقعی توسط بیش از دویست گروه جهادی همکار ستاد، در سراسر شهر‌ها و روستا‌های استان توزیع خواهد شد.
 
توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در مناطق کم‌برخوردار مازندران
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ با کمک بنیاد احسان ۱۱ رزمایش و پویش برگزار شده است.

هادیان افزود: همچنین خدمات اجتماعی که در حوزه بنیاد احسان و بنیاد ۱۵ خرداد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران در اختیار مناطق کم‌برخوردار استان قرار گرفته، بیش از ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران نیز فعالیت‌های اقتصادی و کمک‌های عمرانی را برعهده دارد. این بنیاد در حوزه  اشتغال محور با تسهیل‌گری ۲۵ نفر در ۵۰۰ روستا تسهیلات ارائه می‌دهد که تاکنون حدود ۵ هزار طرح به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

چشیدن طعم خدمت در مناطق کم‌برخوردار مازندران و افزایش کمک‌های مردمی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران نیز از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در راستای اجرای طرح تحول و توانمندسازی محلات کمتر برخوردار استان خبرداد.

محمد آهنگران ادامه داد: این رزمایش با هدف ایجاد تمرکز بیشتر در این مناطق برگزار شد و حضور مسئولان و بانیان خیر در این طرح چشمگیر بوده است.
 
توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در مناطق کم‌برخوردار مازندران
وی بیان کرد: حمایت از محرومان و مستضعفان از اهداف والای انقلاب است و امیدواریم در موضوعات مختلف بتوانیم پشتیبان آن‌ها باشیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران گفت: در طرح توانمندسازی محرومان اقدامات متمرکزی در محلات داریم که بازتاب خوبی داشته، مردم هم با چشیدن طعم خدمت تا به اینجای کار استقبال خوبی داشتند.

وی در پایان گفت: رزمایش همدلی و احسان با حضور مسئولان استانی و خانه‌های احسان در ۱۰ محله تحت حمایت ستاد، در کوی شهید چمران شهرستان ساری برگزار شد که ۳۰۰ بسته معیشتی در این محلات توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار