دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
رئیس بسیج رسانه کشور اعلام کرد
ورود تخصصی مازندران در حوزه خبر و رسانه
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سفر به مازندران و در جمع اهالی رسانه این استان اظهار داشت: مازندران از مهمترین استان‌های کشور است که بصورت تخصصی در حوزه خبر و رسانه فعالیت می‌کند.
زهرا شریفی - آوای خزر: مرتضی کارآموزیان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران مازندران که با حضور حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالمهدی حق‌شناس رییس بسیج رسانه مازندران برگزار شد؛ ابتدا دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت. 

وی «عدالت رسانه‌ای» را از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: فقدان نظام منسجم صنفی بزرگترین مشکل این قشر است و رسانه‌ها می‌توانند در تشکیل این صنف موثر باشند.

رئیس بسیج رسانه کشور به وجود بیش از ۵ هزار روابط عمومی در تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با کمک اساتید و دانشگاهیان حوزه رسانه این بخش را ساماندهی کنیم.
 
کارآموزیان با تاکید بر «پژوهش محوری» بیان کرد: مازندران از مهمترین استان‌های کشور است که بصورت تخصصی در حوزه خبر و رسانه فعالیت می‌کند.
 
ورود تخصصی مازندران در حوزه خبر و رسانه
وی با بیان اینکه تلاش داریم رویکرد بسیج رسانه علم‌محور باشد، گفت: تربیت نیرو‌های متخصص در حوزه خبر و رسانه را پیگیر هستیم.

کارآموزیان با بیان اینکه مرجعیت رسانه در جمهوری اسلامی به واسطه هزینه‌های جبهه استکبار تحت‌الشعاع قرار گرفته است، افزود: رسانه‌ها باید تلاش کنند مرجعیت رسانه‌ها با جلب اعتماد مردم بازگردد تا مردم ما مشتری رسانه‌های بیگانه نشوند.
 
وی تولید محتوا و مفهوم سازی را از نیاز‌های اصلی و تأثیرگذاری رسانه‌ها دانست و گفت: سال گذشته ۲۱ هزار اثر از ۶ هزار و ۸۰۰ رسانه به جشنواره ابوذر رسید.

رئیس بسیج رسانه کشور ادامه داد: این حجم مشارکت بیانگر این است که در تولید محتوا مشکل نداریم، اما باید برای بازنشر این تولیدات تلاش شود.

کارآموزیان با بیان اینکه هیات‌های اندیشه ورز بسیج رسانه باید کلان روایت را با جدیت در دستور کار قرار دهند، از تشکیل «قرارگاه رسانه» با دبیری سازمان بسیج رسانه کشور با هدف جهاد تبیین خبر داد.
 
ورود تخصصی مازندران در حوزه خبر و رسانه
وی رویکرد این قرارگاه را نشاط و امید آفرینی عنوان و بیان کرد:جهاد خدمت، تبیین و امیدآفرینی را در این قرارگاه پیگیریم.

کارآموزیان از اجرای طرح «دیده‌بان رسانه» با هدف معرفی دستاورد‌های نظام و رفع مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و... خبر داد و گفت: امید است واحد‌های تولیدی و صنعتی نیمه فعال و راکد در قالب این طرح به چرخه تولید بازگردند.

رئیس بسیج رسانه کشور از برگزاری لیگ رسانه با هدف رفع مشکلات مردم و تولیدکنندگان خبر داد و گفت: نمادسازی و برندسازی با تولید و انتشار محتوای مرتبط در قالب این لیگ از اهداف برگزاری این برنامه است.

انتهای پیام/۱۰۰۴
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: