دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی:
ایران دومین کشور در حمایت از بخش کشاورزی
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با بیان اینکه قدرت آینده جهان از آن کشور‌هایی است که در بخش کشاورزی توانمند هستند، گفت: ایران دومین کشور جهان در حمایت از بخش کشاورزی و کشاورزان است.
آوای خزرآزاده بابانژاد: دومین جشنواره فرهنگی ترویجی بیمه کشاورزی از صبح امروز در مرکز آموزشی بانک کشاورزی بابلسر با حضور محمدحسن نامی معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران در حال برگزاری است.

در این مراسم علیرضا آل امین قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، این مجموعه را یک نهاد انقلابی دانست که در اوج جنگ تعدادی از متخصصین و حقوقدانان بهترین اساسنامه را برای آن نوشتند و شاید آن‌ها امروز را می‌دیدند. (به لحاظ نیازی که به بیمه بخش کشاورزی داریم)

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به مدیریت این صندوق که متفاوت از سایر مدیریت‌ها و نشاندهنده اهمیت آن است، گفت: تنها شخصیتی که طبق قانون دو سمت همزمان دارد مدیرعامل بانک کشاورزی است که مدیرعاملی صندوق بیمه کشاورزی را نیز برعهده دارد و این اهمیتی است که بخش کشاورزی برای حاکمان داشته است.

او ادامه داد: خدمات بیمه کشاورزی نشان می‌دهد که همه مسوولان و حاکمان از صندوق بیمه کشاورزی که ثمره انقلاب است حمایت می‌کنند و در تمام دنیا این بیمه "دولتی" است و ایران بعد از آمریکا بیشترین حمایت را از بخش کشاورزی دارد.
 
ایران دومین کشور در حمایت از کشاورزان است
آل امین با تاکید بر تقویت بخش کشاورزی تصریح کرد: همه کشور‌های صاحب قدرت، بعد از حوزه نظامی به حوزه کشاورزی اهمیت می‌دهند و هر کشوری که در حوزه کشاورزی قوی باشد در آینده نیز قوی است و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب تاکیدات ویژه‌ای در این زمینه دارند و حتی اکنون با دستور رهبری، ستاد اجرایی فرمان امام نیز به این بخش نگاه جدی دارد.

وی ادامه داد: ۴۰ درصد حق بیمه کشاورزی در اراضی دیم‌زار را ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ۵۰ درصد را دولت و تنها ۱۰ درصد را کشاورزان پرداخت می‌کنند.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با بیان اینکه در حوزه طیور نیز بیمه ما اجباری است و این نشان از اهمیت سلامت دارد، از اهتمام دولت و وزارت کشور و شخص وزیر کشور قدردانی و اظهار کرد: برنامه‌های خوبی داریم تا از ظرفیت دهیاران، و شرکت‌های دانش بنیان – که به فناوری‌های خوبی دست پیدا کردیم - نیز در توسعه بیمه و پیشگیری از خسارات احتمالی استفاده کنیم.

وی در خصوص پرداخت غرامت به کشاورزان گفت: دولت دکتر رئیسی به اندازه هشت سال قبلی به کشاورزان غرامت پرداخت کرده است و این نشان می‌دهد که دولت تا چه اندازه به تقویت بخش کشاورزی کمک کرده است.
 
ایران دومین کشور در حمایت از کشاورزان است
آل امین تصریح کرد: دولت در حمایت از بخش کشاورزی پای کار و حامی است و به ما گفتند که اصلا به بودجه نگاه نکنید و اگر می‌خواهیم پرداختی باشد باید از طریق بیمه کشاورزی باشد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی اظهار داشت: اخیرا یک تفاهمنامه با محیط زیست منعقد شده است که از چند گونه وحوش در حال انقراض حمایت بشود به طوری که اگر به بخش کشاورزی خسارت زدند کشاورزان آن‌ها را نکشند، ولی خسارت خود را دریافت کنند.

وی با قدردانی از حضور دکتر نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در این جشنواره، اظهار داشت: سازمان بحران دولت قبلی یک بار هم سری به بیمه کشاورزی نزد، حضور ایشان نشان از اهمیتی است که دولت و وزارت کشور به بخش کشاورزی دارد.
 
ایران دومین کشور در حمایت از کشاورزان است
آل امین از اینکه به دهیاران نامه زدند که در پست بانک حساب داشته باشند، این اقدام را مغایر با قانون دانست و تصریح کرد: ما طبق قانون اجازه نداریم غیر از بانک کشاورزی حساب پرداختی داشته باشیم، این مسئله کمی بخش کشاورزی را رنجانده است لذا باید پیگیری شود، چون بانک کشاورزی بانک روستاست و در همایش بزرگی که با حضور دهیاران در تهران خواهیم داشت حتما موضوع را مطرح خواهیم کرد.
 
هوشنگ حیدرنژادیان مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان مازندران نیز در دومین جشنواره فرهنگی ترویجی بیمه کشاورزی با خیر مقدم به حضار و تبریک چهلمین سالگرد تصویب بیمه کشاورزی، از زحمات همه دست‌اندرکاران، کارگزاران و ارزیابان در تحقق اهداف این مجموعه بزرگ قدردانی کرد.

او با اشاره به اهمیت بیمه کشاورزی از نقش آن در فراهم آوردن زمینه‌ای برای امنیت غذایی و آرامش جامعه مخاطب گفت که تاکنون نیز بسیار اثرگذار بوده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی با بیان اینکه ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد و میزان بارندگی آن نیز کمتر از یک سوم متوسط جهانی است، افزود: باید نگاه دقیق و عمیق به کشاورزی داشته باشیم و از دانش و فناوری روز غافل نشویم.

ایران دومین کشور در حمایت از بخش کشاورزی است

حیدرنژادیان با اشاره به سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های زیادی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی صورت گرفته است، تاکید کرد: تاثیرات بیمه کشاورزی در یک ملت ظهور و بروز پیدا می کند و در پایداری توان تولید نقش مهمی دارد.

او صندوق بیمه کشاورزی را یکی از بازوان دولت در حمایت و کمک به کشاورزان و از سویی اعتباربخشی به فعالیتهای بانک کشاورزی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ما دومین جشنواره فرهنگی ترویجی بیمه کشاورزی به مدت دو روز (امروز و فردا) با برپایی نمایشگاه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ترویجی در بابلسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خمیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
هیچ حمایتی نیست،،سهم حق بیمه را فی الفور میگیرند اما در موقع پرداخت خسارت با هزار بهانه از زیر دین شانه خالی میکنند،،بله درست افاضه میفرمایند?! ،،اقایان از ته جدول دومین کشور دنیا در حمایت از کشاورزان خسارت دیده هستند،،مردم رو چی فرض کردی جناب مدیر?!
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار