دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
مدیرامور شعب بانک کشاورزی مازندران اعلام‌کرد
بهره‌برداری از بزرگترین طرح‌های کشاورزی مازندران با مشارکت بانک کشاورزی
مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران با اشاره به پرداخت تسهیلات قابل توجه به متقاضیان واجد شرایط، اعلام کرد: بزرگترین طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی در این استان با مشارکت بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده‌اند.
به گزارش آوای خزر، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در جمع خبرنگاران با اعلام پرداخت بیش از ۱۴۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی مازندران در دولت سیزدهم، افزود: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان مردادماه ۱۴۰۲، مبلغ ۱۴۸ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال تسهیلات، به ۱۲۴ هزار نفر از فعالان در زیربخش‌های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت کردند.

او بیان کرد: سال گذشته نیز ۵۹ هزار و ۷۰۴  فقره تسهیلات به مبلغ ۸۱ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران با اشاره به عملکرد بانک در تامین مالی بخش کشاورزی استان، گفت: اقدامات بانک کشاورزی استان با پرداخت ۹ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش و تامین نهاده واحد‌های تولید دام، طیور و آبزیان حائز اهمیت است.

حیدرنژادیان ادامه داد: در طرح مردمی سازی یارانه ها، مبلغ ۹ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در راستای عادلانه کردن یارانه‌ها برای خرید نهاده‌های دام، طیور و آبزیان در قالب دامدار کارت و سامانه بازارگاه برای ۴ هزار و ۳۷۸  نفر پرداخت کردند.

او تصریح کرد: تسهیلات یادشده با هدف کمک به تأمین بخشی از نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های دام، طیور و آبزیان  با نرخ سود ترجیهی (۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد) به‌صورت ۹ ماهه در اختیار متقاضیان این تسهیلات قرار گرفته است.

پرداخت بیش از ۲۶۹۱ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در ۲ سال اخیر، بیش از ۲ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی از محل منابع داخلی بانک، با نرخ ترجیحی (۱۵ درصد) به متقاضیان پرداخت کرده است، افزود: با پرداخت این تسهیلات یک هزار و ۸۴۴ فقره تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی خریداری شده توسط کشاورزان وارد چرخه مکانیزاسیون کشاورزی استان شد که بهبود قابل توجهی در ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی داشت.

 پرداخت بیش از  ۱۰۰۴  میلیارد ریال تسهیلات احداث گلخانه در شعب  بانک کشاورزی مازندران

او اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم و از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، بیش از ۱۰۰۴ میلیارد ریال تسهیلات احداث گلخانه پرداخت کردند که این تسهیلات به ۹۵  طرح در سطح بیش از ۱۰۱ هکتار پرداخت شده است.

حیدرنژادیان ادامه داد: ۱۴ طرح گلخانه دیگر به مساحت بیش از ۳۴ هکتار، و اختصاص بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در مرحله تصویب و انعقاد قرارداد بوده است، همچنین از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۷۲ طرح از بخش‌های مختلف کشاورزی ازجمله صنایع تبدیلی و غذایی به مبلغ ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، مصوب و آماده انعقاد قرارداد است.
 
بهره‌برداری از بزرگترین طرح‌های کشاورزی مازندران با مشارکت بانک کشاورزی
پرداخت بیش از ۱۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بابت اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دولت سیزدهم

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران اعلام کرد: شعبه‌های این مجموعه در استان، از آغاز دولت سیزدهم بیش از ۱۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲ هزار و ۳۶۷  نفر از واجدان شرایط در راستای اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کردند.

او ادامه داد: در راستای تحکیم بنیان خانواده، ترویج و سهولت اجرای سنت حسنه ازدواج و افزایش امید به زندگی، شعب بانک کشاورزی استان مازندران از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۴ هزار و ۹۶۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری به ۵ هزار و ۳۴۳  نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

پرداخت ۱۱ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی از محل اعتبار سفر ریاست محترم جمهوری

حیدرنژادیان بیان کرد: ۱۱ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری، معادل ۹۸ درصد تعهدات تعیین شده برای بانک کشاورزی استان مازندران طی هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط پرداخت شد.

بخشودگی سود و جرائم دیرکرد

او اظهار داشت: شعب بانک کشاورزی استان مازندران در دولت سیزدهم و از محل بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه و منابع داخلی، مبلغ ۶۳۹ میلیارد ریال جهت تسویه بدهی بدهکاران، جذب و تعداد ۱۸۵۳ فقره از بدهکاران از این بخشودگی استفاده و  بدهی خود را تسویه کردند.
 
بهره‌برداری از بزرگترین طرح‌های کشاورزی مازندران با مشارکت بانک کشاورزی
عملکرد صندوق بیمه کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران گفت: به منظور کاهش تاثیر مخاطرات طبیعی در بخش کشاورزی و جبران بخشی از خسارات وارده به کشاورزان در سال زراعی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ و ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در استان، تعداد ۸۵ هزار و ۱۳۴  فقره بیمه نامه صادر شد و در این ۲ سال، ۴۹۶ میلیارد ریال غرامت به خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان که محصولات خود را بیمه کرده بودند، پرداخت شده است.

او ادامه داد: صندوق بیمه کشاورزی در راستای برنامه‌ها و اهداف وزارت جهاد کشاورزی، محصولات جهش تولید در دیمزار‌ها از جمله: گندم، جو و کلزای دیم و همچنین محصول برنج در کشاورزی قراردادی را تحت پوشش بیمه قرار داده است.

فروش املاک مازاد و تملیکی

حیدرنژادیان اظهار داشت: بانک کشاورزی استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم، ۵۶  ملک تملیکی به ارزش ۱۱۴۳ میلیارد ریال را واگذار کرده است.

خرید تضمینی محصولات استراتژیک

او با اشاره به خرید تضمینی محصولات استراتژیک  در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، اعلام کرد: تاکنون ۲۰۰ هزار و ۸۳۸ تن گندم به ارزش ۲۷ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۱ هزار و ۸۰۳ تن کلزا به ارزش ۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران در پایان سخنان خود گفت: طرح‌های بزرگی همچون پایانه صادراتی روماک گستر پارس، واحد پرورش ماهیان خاویاری قره برون، کشتارگاه و  فرآوری مرغ ساوانا، گلخانه ۱۰ هکتاری دشت ناز، شرکت دانش بنیان هزاره ملل، واحد‌های جوجه کشی طیور بهشت و حدیث مهر مازندران، خوراک دام و آبزیان مازندران، بنکداران تغذیه سبز، مرکز بین المللی تجارت برنج آمل، پرورش ماهیان سردابی گلناب دره و ...   با مشارکت بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها