دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
با حکم استاندار
فرماندار مهمترین شهر اقتصادی مازندران مدیرکل اقتصادی استانداری شد
سید عباس حسینی، فرماندار آمل شهرستانی که عنوان دار مهمترین شهرستان اقتصادی استان مازندران است به عنوان مدیر کل اقتصادی استانداری این استان منصوب شده است.
آوای خزر: پیش از این و از اول تیر ۱۴۰۱، نادعلی کهنسال به عنوان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران فعالیت می‌کرد و از سوم خرداد امسال وی به عنوان مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران منصوب شد.

بدلیل کارنامه درخشان و سرآمد سید عباس حسینی در حوزه اقتصادی و فعالیت چشمگیری که در این حوزه در شهرستان آمل داشت براساس تصمیمات اتخاذ شده وی در مسند مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران قرار گرفت.

حسینی از ۱۷ ماه قبل به عنوان فرماندارآمل فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد آیین تودیع وی از این سمت امروز دوشنبه برگزار شد.

ذات الله زارعی که در حال حاضر مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران است با حفظ این سمت به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی شده است.

مازندران با ۲۲ شهرستان، ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی دارد.
حدود ۸۰ هزار نفر به صورت مستقیم در واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اشتغال دارند و از مجموع ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی استان، ۴۶۱ واحد در بخش ماشین‌آلات و فلزات اساسی، ۱۳۹ واحد در بخش برق و الکترونیک، ۱۱۵ واحد در بخش نساجی، ۴۰۸ واحد در بخش محصولات شیمیایی، ۲۱۶ واحد در بخش سلولزی، ۵۳۰ واحد در بخش کانی غیرفلزی و ۳۶۷ واحد صنعتی نیز در بخش تولید محصولات غذایی مشغول فعالیت هستند.

بیشترین سهم واحد‌های صنعتی استان نیز متعلق به شهرستان آمل است که حدود ۴۰۰ واحد صنعتی فعال دارد. ۲۶ درصد صنایع فعال استان نیز در شهرستان‌های ساری، بابل و سوادکوه مستقر هستند.

حسن خیریانپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی مسائلی که در مجموعه بازار با آن مواجه هستیم و مشکلات ناشی از آن نیازمند تلاش و برنامه ریزی است که دفتر هماهنگی امور اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای در کنترل آن خواهد داشت، عنوان کرد: این نقش مهم در مجموعه اقتصادی استانداری و استان بویژه در رشد تولید و سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری بسیار با اهمیت است.

خیریانپور، افزود: مازندران از جهت پوشش کالابرگ الکترونیک رتبه ششم را به خود اختصاص داده است که می‌بایست تلاش کنیم جز ۳ استان برتر کشور شویم.

معاون استاندار، تصریح کرد: دفتر هماهنگی امور اقتصادی در توسعه استان بویژه صادرات محور و دانش بنیان کردن محصولات نقش بسیار مهمی دارد که می‌بایست با اقدامات موثر در تحقق آن اهتمام نماید.

حسن خیریانپور، یادآور شد: بررسی و ارزیابی شاخص‌های اقتصادی استان یکی از ماموریت‌های اصلی دفتر هماهنگی امور اقتصادی است که می‌بایست تولید اطلاعات و آمار در این راستا با جدیت دنبال شود.

در ادامه؛ سید عباس حسینی، با بیان اینکه حوزه اقتصادی فرازو نشیب‌های زیادی دارد که لازمه پیشبرد امور این بخش، کار و تلاش شبانه روزی است، افزود: نگاه راهبردی و راهبری اقتصادی استان با دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری است و می‌بایست با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون بهره وری و اقتصاد خرد و کلان، شعار سال را محقق نماییم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سید عباس حسینی، مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بعنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران معرفی و از تلاش‌های نادعلی کهنسال در مدت مسئولیت اش قدردانی شد.
 
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها