دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران اعلام کرد
عملکرد بانک کشاورزی مازندران در دهه نهم خدمت‌رسانی
به مناسبت ۲۱ خرداد و نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد این شعب پرداخت.

به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان در ابتدای سخنانش در خصوص تسهیلات پرداختی در بانک کشاورزی استان مازندران در سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۸۱ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال به ۵۹ هزار و ۷۰۴ نفر از متقاضیان این تسهیلات اعطا شد.

دکتر حیدرنژادیان منابع بانک کشاورزی استان مازندران در اسفندماه سال گذشته را ۱۳۹ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این رقم در ۲۱ خرداد ماه سال جاری به ۱۴۹ هزار و ۵۸۲ میلیارد ریال رسیده است که نشان از رشد جذب منابع در سال جاری دارد.

وی بابیان اینکه بانک کشاورزی مازندران از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفندماه، مبلغ ۱ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ۱ هزار و ۹۳۸ نفر از واجدان شرایط این تسهیلات پرداخت کرده است افزود: در این مدت نیز مبلغ ۱ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال تسهیلات فرزند آوری به ۶۳۸ نفر از متقاضیان این تسهیلات در راستای تحکیم بنیان خانواده، ترویج و سهولت اجرای سنت حسنه ازدواج و افزایش امید به زندگی در شعب بانک کشاورزی استان مازندران پرداخت‌شده است.

دکتر هوشنگ حیدرنژادیان توسعه بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن را یکی از مهم‌ترین نقش‌های ذاتی بانک کشاورزی برشمرد و افزود: پرداخت تسهیلات برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی در اولویت پرداخت‌های این بانک قرارگرفته است.

وی ادامه داد: در راستای اعطای تسهیلات مکانیزاسیون بخش کشاورزی در سال گذشته ۱ هزار و ۳۱۳ فقره تسهیلات به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان این تسهیلات اعطا شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران اذعان داشت: در اجرای مفاد جزء (۱) بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه در سال گذشته ۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۹۸۸ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت شد.

وی بیان داشت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک کشاورزی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این بانک در حمایت از بهبود پایدار معیشت خانوار‌های کم‌درآمد و رونق اقتصادی کشور انجام می‌شود.

حیدرنژادیان در خصوص عملکرد طرح‌های ویژه‌ی بانک کشاورزی در استان مازندران گفت: در بخش مصوب و پرداختی از محل بند الف تبصره ۱۸ در رسته‌های مختلف بانک کشاورزی استان مازندران موفق گردید در سال گذشته ۳۸۴ فقره تسهیلات به ارزش ۹ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت نماید که ازنظر تعداد ۴/۸ درصد و ازنظر مبلغ ۷/۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران خاطرنشان کرد: در بخش مصوب و پرداختی بند الف ماده ۵۲ بانک کشاورزی استان مازندران توانست در سال گذشته ۶۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱ هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت نماید.

وی در خصوص تسهیلات پرواربندی عشایر گفت: در سال گذشته ۸۲ فقره تسهیلات به ارزش ریالی ۵۶ میلیارد ریال در بخش پرواربندی عشایر پرداخت‌شده است.  
 
عملکرد بانک کشاورزی مازندران در دهه نهم خدمت‌رسانی        
حیدرنژادیان یادآور شد: یکی از سیاست‌های کلان کشور در سال‌های اخیر افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی برای کاهش مصرف آب در کشور است، زیرا در شرایط کنونی بسیاری از شهر‌های کشور با تنش آبی مواجه هستند و برای کنترل ذخایر آب زیرزمینی باید ضریب تولید محصولات کشاورزی نسبت به آب مصرفی باید بهبود پیدا کند، ازاین‌رو بانک کشاورزی در راستای تحقق دو هدف اصلی توسعه پایدار شامل امنیت غذایی و حفظ منابع پایه، اهتمام ویژه‌ای در پرداخت تسهیلات کشت گلخانه‌ای دارد.

مدیر بانک کشاورزی استان مازندران ادامه داد: در این راستا در سال گذشته ۱۰۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱ هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال برای احداث و توسعه تأسیسات گلخانه‌ای به متقاضیان واجد شرایط پرداخت‌شده است.  
 
وی بابیان اینکه عملکرد مثبت بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها بوده و موفقیت این طرح، در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی کشور تحول مثبتی ایجاد خواهد کرد افزود: خدمت‌رسانی شعب بانک کشاورزی مازندران در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، نشانگر فهیم بودن، دغدغه مندی و تعهد کارکنان این بانک نسبت به سرنوشت کشور و مردم است. این تلاش در خدمت‌رسانی، یک رکورد برای بانک کشاورزی است که جای تقدیر دارد.

حیدرنژادیان در خصوص بند «خ» جذب‌شده در بانک کشاورزی مازندران گفت: در سال گذشته ۶۷۹ میلیارد ریال در این بخش جذب گردید که این مبلغ در اردیبهشت ماه سال جاری به ۲ هزار و ۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران در خصوص تسهیلات پرداختی تکلیفی و غیر تکلیفی این بانک در سال گذشته گفت: در بخش تسهیلات تکلیفی ۲ هزار و ۷۲۷ فقره تسهیلات به ارزش ۱۳ هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال و در بخش تسهیلات پرداختی غیر تکلیفی تعداد ۵۶ هزار و ۹۸۰ فقره تسهیلات به ارزش ۶۸ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال به متقاضیان این تسهیلات پرداخت شد.

دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران در خصوص پرداخت خسارت بیمه‌ی کشاورزی در استان گفت: صندوق بیمه کشاورزی به‌عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین نهاد دولتی در جبران خسارات وارده به بخش کشاورزی ناشی از خطرات و حوادث قهری - طبیعی، در تلاش است تا با رویکرد مدیریت ریسک و طراحی و ارائه مناسب‌ترین بسته‌ها و طرح‌های بیمه‌ای بر مبنای خواست و انتظار بهره‌برداران و بهره‌گیری از بستر فناوری‌های نوین دیجیتالی، امنیت سرمایه‌گذاری و رشد اقتصاد کشاورزی دانش‌بنیان را باهدف تحقق پایداری در تولید و اقتدار غذایی، تضمین نماید.
 
عملکرد بانک کشاورزی مازندران در دهه نهم خدمت‌رسانی
مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران بیان داشت: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعداد ۳۳ هزار و ۱۱۶ فقره بیمه‌نامه در استان صادر و بیش از ۵۷ میلیارد ریال به خسارت دیدگان این استان غرامت پرداخت‌شده است.

دکتر حیدر نژادیان در پایان سخنانش با بیان اینکه بانک کشاورزی برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت افزود: بدون تردید بانک کشاورزی در جغرافیای استان مازندران و با تاسی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم، نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این شعار از طریق پرداخت تسهیلات نظارت شده و کمک به جریان تولید پایدار و رشد و توسعه بخش کشاورزی، بکار خواهد بست.

لازم به ذکر است: بانک کشاورزی به عنوان یکی از بانک‌های تخصصی کشور که مأموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است، در بیست و یکم خرداد سال ۱۳۱۲ تأسیس و  هم‌اکنون با پشتوانه ۹۰ سال تجربه خدمت‌رسانی، به‌عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم ایران در حال خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها