دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
در همایش بزرگداشت هفته قوه قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران مدیر برتر قضایی شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران به عنوان مدیر برتر قوه قضاییه در بین دادگستری‌های سراسر کشور برگزیده و د رهمایش هفته قوه قضائیه، تجلیل شد.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه که با حضور مسئولان عالی قضایی برگزار شد، به عنوان مدیر برتر ملی قوه قضاییه برگزیده شد و از سوی رئیس قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفت.

این تقدیر با توجه به موفقیت دادگستری مازندران در اجرای برنامه‌های کلان دستگاه قضایی و همچنین ارزیابی عملکرد دادگستری استان در حوزه‌های مختلف، توسط واحد‌های ارزیابی و معاونت راهبردی قوه قضاییه صورت گرفته است.

اجرای سند تحول قضایی و سیاست‌های کلان قوه قضاییه، رضایتمندی عمومی، کاهش اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و کثیر الشاکی، استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین الکترونیک قضایی و سایر حوزه‌های مدیریتی از جمله شاخص‌های عملکردی دادگستری استان مازندران بوده که در میان استان‌های سراسر کشور عملکرد بهتری داشته است.

در متن لوح تقدیر رئیس قوه قضاییه خطاب به رئیس کل دادگستری استان مازندران آمده است:

تحقق عدالت، ارزش غایی برپایی حکومت اسلامی و مسئولیت مقدسی است که قوه قضاییه به موجب اصول متعدد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عهده دار آن است. اکنون که دستگاه قضایی در مسیر تحول و تعالی قرار گرفته است نیازمند تلاش خالصانه و مجاهدت قرین ایثار، پایداری و شجاعت کارکنان صالح، مسئولیت پذیری توام با تدبیر و دلسوزی مدیران متعهد، کارآمد و تحول گرا است.

بی شک توفیق شما در خدمت شایسته که منجر به احراز عنوان مدیر برتر ملی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ با ارزیابی واحد متبوع و معاونت راهبردی شده، شایسته سپاس است. با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران همراهش، از خدمات ارزشمند جناب عالی تقدیر و تشکر می‌نمایم. مزید توفیقات شما در مسیر احقاق حق، اعتلای عدالت و تحقق اهداف دستگاه قضایی را از خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار