دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
حسینی‌پور در بازدید از گلخانه میوه‌های استوایی نکا:
مشخص‌کردن بازار هدف نخستین گام در فروش محصولات+ ویدئو
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به مشکلاتی که در مسیر صادرات محصولات وجود دارد، عنوان کرد: مشخص‌کردن بازار هدف قدم نخست در فروش محصولات به ویژه کالا‌های صادراتی است که باید مد نظر سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: سرکشی از روند اجرای طرح‌های کشاورزی با توجه به اینکه مازندران یک استان کشاورزی بوده و در ۱۴ محصول زراعی، باغی و دامی رتبه نخست را دارد، حائز اهمیت است.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران عصر یک‌شنبه سفری به گلخانه "پاپایا" تولیدکننده میوه‌های استوایی در روستای "کوهسارکنده" شهرستان نکا داشت و در این مکان به حضار اعلام کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت در استان مازندران توسعه‌ی گلخانه است و از اینرو یکی از سرمایه‌گذاری‌هایی که باید در استان انجام بشود در زمینه میوه‌هایی با ارزش صادرات است که بتوانیم اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

او ادامه داد: اداره‌کل جهاد کشاورزی مازندران تمام امکانات خود را بسیج کرده است تا شهرک‌های گلخانه‌ای با تکنولوژی‌های مدرن و روز در استان بنا نهاده شود.

حسینی‌پور گفت: با هدف‌گذاری‌ها و سیاست‌گذاری‌های ما و همراهی باغداران برای تعریف تولیدات خود در چارچوب سیاست‌های استان، در مدت چهار - پنج سال آینده می‌توانیم ادعا کنیم که به قطب صادرات تولیدات محصولات کشاورزی تبدیل خواهیم شد.

استاندار مازندران با اشاره به تولید میوه‌های استوایی و گلایه‌مندی سرمایه‌گذار در نبود بازار هدف در تهران، اظهار داشت: معمولاً محصولاتی که به تازگی وارد بازار می‌شوند کمی طول می‌کشد که مردم با آن آشنا شوند به طوریکه میوه کیوی نیز همینطور بود، اما اکنون در سبد میوه خانواده‌ها قرار دارد.

او با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی توسط سرمایه‌گذار طرح برای فروش میوه استوایی در مازندران وجود نداشت، اظهار کرد: با فعالان حوزه صادرات هماهنگ کردیم که به این کارآفرین در فروش محصولات کمک کنند.
 
مشخص‌کردن بازار هدف نخستین گام در فروش محصولات
 

حسینی‌پور تأکید کرد که صاحبان کسب و کار‌ها باید در درجه نخست نسبت به بازار هدف محصولات خود اطلاعات و آگاهی لازم را کسب کنند که پس از تولید با چالش مواجه نشوند.

نماینده عالی دولت در مازندران گریزی هم به جلسه توسعه صادرات استان زد که در آنجا تاکید شد که جهاد کشاورزی بر اساس آمایش سرزمینی در ترویج محصولات کشاورزی نقش خود را ایفا کند و کشاورزان نیز تمکین کنند تا بتوانیم بهره‌وری مناسبی را از محصولات داشته باشیم.
 
خربزه درختی نام دیگر پاپایا کاریکا است که در مناطق حاره‌ای می‌روید. این میوه گرمسیری تقریبا در همه فصل‌ها و در سراسر جهان یافت می‌شود.

این میوه دارای فیبر بالا بوده و سرشار از ویتامین A، C، فسفر، آهن، پتاسیم، منگنز، پتاسیم، بیوفلاونیدند و منیزیم است. 

از سوی دیگر باید توجه داشت که میوه‌های آن سمی است. این میوه برای مادران باردار توصیه نمی‌شود. افرادی که قند خون پایینی دارند در مصرف پاپایا دقت کنند. افرادی که از داروهای انعقاد خون استفاده می‌کنند از این میوه نخورند. مصرف پاپایا برای افراد دارای بیماری الرژی نیز توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها