دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح دیار علویان عنوان شد
حسینی‌پور: تحریم فرمانده انتظامی مازندران افتخار است/ مفخمی: برخورد پلیس با اجتماعات غیرقانونی
استاندار مازندران در جمع نیرو‌های مسلح مازندران تحریم فرمانده انتظامی مازندران توسط رژیم استکبار آمریکا را افتخاری بزرگ برای کشور و استان مازندران اعلام کرد، فرمانده انتظامی استان نیز برخورد با اجتماعات غیرقانونی را از رسالت‌های این مجموعه امنیتی و انتظامی عنوان کرد.
زهرا شریفیآوای خزر: صبح امروز شنبه هم‌زمان با سومین روز از هفته فراجا صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته فراجا با شعار شهروند قانون مدار و و پلیس خدمتگزار در مقر فرماندهی انتظامی مازندران همگام با سراسر کشور برگزار شد.

سید محمود حسینی‌پور استاندار در این مراسم اظهار داشت:: خدمات ارزشمند و شبانه روزی پلیس برای آسایش و امنیت مردم همراه با اقتدار و رأفت بر کسی پوشیده نیست.

استاندار مازندران با بیان اینکه پلیسی که با ایمان خدمت می‌کند بی‌شک شهادت آرزوی او محسوب می‌شود، یادآور شد: سال گذشته شمار زیادی از خدمت‌گذاران نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و جامعه اسلامی به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی از تسخیر مرز‌های زمینی ناامید شده و به دنبال تسخیر مغز‌ها رفتند باید بدانیم این جنگ ترکیبی دشمن از جنگ نظامی نیز خطرناک‌تر است.

استاندار مازندران با بیان اینکه‌جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها در تجهیزات توفیقات بزرگ کسب کرد، گفت: امروز باید به تمام فناوری‌های نوین روز دنیا مجهز شویم تا متناسب با تهدید‌های دشمن ماموریت‌های خود را تعریف کنیم.
 
حسینی‌پور: تحریم فرمانده انتظامی مازندران افتخار است/ مفخمی: برخورد پلیس با اجتماعات غیرقانونی
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت مردم و کم‌رنگ جلوه دادن دستاورد‌های ایران اسلامی هستند، افزود:، اما فراجا باتمام قوا ایستادگی خواهد کرد و اجازه تعدی به دشمنان را نخواهد داد.

حسینی‌پور با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس راه مازندران گفت: از پلیس راه و راهور بی‌نظیر برخوردار هستیم، با توجه به اینکه زیر ساخت‌های جاده‌ای ما هنوز  استاندارد‌های لازم را پیدا نکرد و متناسب با میزان تردد زیرساخت‌ها آماده نیست، اما پلیس راه با جانفشانی به نظم و امنیت جاده‌ها می‌پردازند و در شرایط سخت حضور مقتدرانه دارد.

استاندار مازندران به برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان اشاره کرد و افزود: مردم استان از اجرای طرح «محله‌محوری» پلیس رضایتمندی کامل دارند.

وی تحریم فرمانده انتظامی مازندران توسط رژیم استکبار آمریکا را افتخاری بزرگ برای کشور و استان مازندران اعلام کرد و گفت: تمامی کسانی که برای امنیت جامعه تلاش می‌کنند باعث افتخار ما هستند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران پلیس از متن مردم است و مقوله امنیت در جمهوری اسلامی "مردمی" است.
 
حسینی‌پور: تحریم فرمانده انتظامی مازندران افتخار است/ مفخمی: برخورد پلیس با اجتماعات غیرقانونی
افزایش کشفیات مواد مخدر در مازندران

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همکاری و همیاری جامعه اطلاعاتی و اطلاعات سپاه با رویکرد پیشگیرانه و پیش‌بینانه هرگونه جرم‌را شناسایی و خنثی می‌کند.

وی برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت:  پلیس مازندران با اشراف اطلاعاتی و و قاطعیت با قاچاقچیان سلاح و خرده‌فروشان مواد مخدر و استفاده کنندگان غیرمجاز سلاح و‌مهمات برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران از تماس یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر با سامانه ۱۱۰ در شش ماهه امسال خبر داد و افزود: پلیس مازندران از طریق کلانتری‌ها، پایگاه‌ها، پلیس ۱۱۰، سایبر‌ها و. به شهروندان این استان در برقراری نظم و امنیت خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد می‌کند از افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مازندران از استان‌های معبر و در مسیر تردد قاچاقچیان قرار دارد، پلیس بر این موضوع اشراف اطلاعاتی کامل داشته و برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تردد ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در شش ماهه نخست امسال، گفت: با تلاش جهادی و ایثارگری همکاران ما در پلیس راهور امنیت در جاده‌های استان برقرار است.

مفخمی شهرستانی با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه اجتماعات غیرقانونی برخورد می‌کند از تشدید مقابله با سارقان و تامین کنندگان جامعه در عملیات ویژه پلیس استان در طرح «ذوالفقار» خبر داد.

وی به اقدامات فناورانه پلیس اشاره کرد و گفت: استفاده از فناوری‌های جدید، هوشمندی پلیس را ارتقا بخشیده است.

فرمانده انتظامی مازندران از اقدامات پلیس افتخاری و موسسات انتظام در جهت همکاری با نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان قدردانی کرد.

مفخمی شهرستانی پیشگیری از جرایم سایبری را از دیگر اقدامات بیان کرد و افزود: هیچ‌کس حق ندارد امنیت را از مردم سلب کند، زیرا قاطعانه با برخورد پلیس و مردم روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها