دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
استاندار مازندران در سوادکوه:
افزایش ظرفیت ذغالشویی البرز مرکزی و تکمیل زنجیره فولاد در مازندران
نماینده عالی دولت در مازندران از افزایش ظرفیت ذغالشویی البرز مرکزی به ۱۳۰ هزار تن خبر داد و در ادامه نیز تسریع در رفع مشکلات مربوط به مجوزات کارخانه فولاد سوادکوه که تکمیل زنجیره فولاد در مازندران است را خواستار شد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: شانزدهیمن سفر شهرستانی سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران صبح امروز بیست و سوم مهرماه در سوادکوه رقم خورد.

او در بدو ورود به گلزار شهدای شهرستان رفت، دیداری با امام جمعه داشت و پس از آن به بازدید از کارخانه ذغالشویی البرز مرکزی رفت. او همچنین در آغاز عملیات ساخت مسکن ملی در سوادکوه حضور یافت.

استاندار مازندران این کارخانه را به دلیل تلاش شبانه‌روزی کارکنان آن یک مجموعه غرورآفرین توصیف کرد که دستوراتی برای توسعه آن اتخاذ شد و برای آینده این شهرستان و جوانان، امیدبخش است.

حسینی‌پور اشاره‌ای هم به کارخانه فولاد سوادکوه داشت که به زودی راه‌اندازی می‌شود و تصریح کرد: در کارخانه فولاد یکسری مشکلاتی به وجود آمد که به سبب برخی از مجوزاتی بوده که در گذشته صادر شد.

او ادامه داد: امروز بازدید میدانی از این منطقه داریم و همه مسوولان استانی را که باید در صدور مجوز نقش داشته باشند را به همراه آوردیم انشاالله با همت همه مسوولان این مشکل حل بشود تا یک زنجیره تکمیل شود.

استاندار مازندران تأکید کرد: این کارخانه باید سریع‌تر راه‌اندازی شود ضمن اینکه سرمایه گذاری بزرگی برای استان در رشد اقتصادی است و حدود یک‌هزار اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

حسینی‌پور گفت: در نشست شورای اداری شهرستان مصوباتی داریم که تسریع در ساخت کارخانه فولاد ازجمله مصوبات آن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ما، محمدرضا موثقی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این سفر همراه استاندار بود و اعلام کرد: ایشان دستورات خوبی را دادند که اگر اعمال بشود اتفاقات خوبی می‌افتد.

او ادامه داد: تا پایان سال به همت مدیران، کارگران و کارشناسان ظرفیت تولید مجموعه ذغالشویی البرز مرکزی به ۱۳۰ هزار تن می‌رسد و با افزایش خوراک آن که با افزایش معادن صورت می‌گیرد نیز ظرفیت آن تا اواسط ۱۴۰۳ به ۱۵۰ هزار تن برسد.

موثقی اتفاق دیگر را تکمیل زنجیره فولاد در استان مازندران عنوان کرد که با افتتاح به زودی کارخانه فولادسازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سوادکوه رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ما، همانند سایر سفر‌های شهرستانی، استاندار مازندران علاوه بر بازدید از چند طرح و حضور در یکی از مناطق محروم شهرستان، دیداری با اقشار مختلف خواهد داشت، در نشست تخصصی رفع موانع تولید و نهایتا در نشست شورای اداری با حضور معاونان خود و مدیران کل، همچنین مسوولان شهرستان سوادکوه حضور خواهد داشت.

 مصوبات اولیه سفر نیز در نشست شورای اداری با جمع‌بندی گزارشات معاونت‌های مختلف اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها