دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:
نسل آرمانی از هیاهوی دشمنان نمی‌هراسد
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نسل آرمانی از ایستادن در برابر مستکبران و ایجاد صلح و آرامش و از متلک شنیدن و هیاهو‌ی دشمنان در فضای مجازی نمی‌هراسد.
آوای خزرزهرا شریفی: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در مرکز مازندران هم‌زمان با سراسر کشور، امروز شنبه ساعت ۱۰ از میدان شهید قاسمی با حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده، دانش‌آموز آماده» آغاز شد.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه نیز به عنوان میهمان در این مراسم حضور داشت.

وی در سخنانی یادآور شد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ شمار زیادی از دانش‌آموزان بر ضد رژیم شاهنشاهی قیام کردند که منجر به شهادت آنان شد که در تقویم جمهوری اسلامی ایران ۱۳ آبان به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شد.

این مسئول به شهادت ۳۶ هزار دانش‌آموز در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیاری از دانش‌آموزان از استان مازندران بودند و بهترین لشکر‌ها از جمله لشکر ۲۵ کربلا نیز از استان‌های شمالی کشور بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: در شرایط فعلی باید به دنبال تربیت نسل آرمانی برای ظهور امام زمان (عج) باشیم و انجام مقدمات ظهور ریشه رژیم کودک‌کش اسرائیل را خواهد سوزاند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی به موضوع غزه و فلسطین اشاره کرد و افزود: مسئله غزه و فلسطین مسئله‌ای نیست که با مذاکره حل شود بلکه باید ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در این منطقه اتفاق افتد.

 وی به ویژگی‌های نسل آرمانی اشاره و عشق و محبت را از ویژگی‌های این نسل عنوان کرد و گفت: نسل آرمانی ما خدا را عاشقانه می‌پرستد مثل حسین فهمیده، روح‌الله عجمیان، آرمان علی وردی و دیگر شهدای دانش‌آموز.

حجت‌الاسلام تویسرکانی، محبت و مهربانی به مردم را دیگر ویژگی نسل آرمانی دانست و افزود: این نسل خود را در برابر مردم فروتن می‌بیند و خدمتگزار مردم است.

وی سازش‌ناپذیری در برابر گردن کلفت‌ها و مستکبران را دیگر ویژگی این قشر عنوان کرد و افزود: این افراد در مقابل کسانی که با صلح و آرامش ما مخالف هستند؛ ایستادگی می‌کنند و موانع آرامش و شادی را بر می‌دارند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: همچنین این نسل از تنبلی و بی‌غیرتی و بی‌تفاوتی به دور است و شبانه روز تلاش کرده و کار‌های فرهنگی، اقتصادی و دینی انجام می‌دهد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: نسل آرمانی در این مسیر (ایستادن در برابر مستکبران و ایجاد صلح و آرامش) از متلک شنیدن و هیاهو‌ی دشمنان در فضای مجازی نمی‌هراسد.

وی بیان کرد: با ولایت خودمان را برای ظهور آماده می‌کنیم و اطمینان داریم فلسطین پیروز و اسرائیل نابود می‌شود.

در این مراسم، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی مازندران نیز با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، گفت: دشمن بداند که مردم ایران اسلامی چگونه پای کار آمده و دشمن‌شناس هستند.

وی از حضور پرشور دانش‌آموزان مرکز استان در راهپیمایی پر خروش ۱۳ آبان و خلق این حماسه زیبا قدردانی کرد و با جملات عربی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: