دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
نتیجه‌ی اعتماد به جوانان
افتخارآفرینی نخبگان گلوگاه در جشنواره علوم تکنولوژی و اختراعات امارات DSI ۲۰۲۳ + تصاویر
مصداق بارز اعتماد به جوانان را باید در انتخاب یک جوان دانشجو به عنوان نماینده استاندار در امور نخبگان شهرستان گلوگاه دید به طوری‌که برای چندمین‌بار از زمان این انتصاب، شاهد افتخارات جدیدی از او و همراهانش هستیم و این‌بار در جشنواره علوم تکنولوژی و اختراعات امارات.
آوای خزرآزاده بابانژاد: جشنواره و مسابقات نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی اختراعات و فناوری‌های نوآورانه امارات متحده عربی زیر نظر سازمان مالکیت معنوی جهان (WIIPA)، اداره فدرال هویت و شهروندی در امارات متحده عربی و با حمایت دانشگاه‌های بخارست، ترکیه و رومانی و مراکز مرتبط با مخترعین در کشور امارات برگزار شد.

در این دوره از مسابقات نمایشگاهی ۱۶۵ تیم از ۲۱ کشور دنیا از جمله انگلستان، کانادا، آلمان، لهستان، رومانی، مصر، کرواسی، عربستان، امارات متحده عربی، عراق، ترکیه، تایوان، قطر، کامبوج، هند، ایران و … اختراعات خود را به مدت دو روز در معرض نمایش گذاشتند و در بخش رقابتی جشنواره شرکت کردند.

مخترعین و پژوهشگران ایرانی در حوزه‌های مختلف ازجمله هوش مصنوعی، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، مهندسی الکترونیک، کشاورزی، مهندسی مکانیک، مهندسی پزشکی، داروسازی، انرژی، محیط زیست، سلامت و ... در سه سطح دانش‌آموزی با ۱۵ تیم، دانشجویی با ۱۱ تیم و بخش استارت‌آپی با ۹ تیم در جشنواره بین‌المللی علوم تکنولوژی و اختراعات امارات DSI ۲۰۲۳ شرکت کردند و موفق به کسب ۱۳ مدال طلا و ۱۶ مدال نقره و چندین جایزه ویژه شدند.

دانش‌آموزان گلوگاهی نیز در این آوردگاه شرکت داشتند و به موفقیت‌هایی دست یافتند؛ سید رادین صدری از مجموعه نخبگان شهرستان گلوگاه با پروژه کنترل و محافظت از منابع انرژی مدال نقره و همچنین مدال افتخار از دانشگاه لوسین بلاگا رومانی را از آن خود کرد.

محمد صالح صیدانلو نماینده استاندار مازندران در امور نخبگان گلوگاه، با فعالیت‌های خود توانست به خوبی در سایه این جلب اعتماد و همچنین حمایت‌های مهدی داودی فرماندار گلوگاه، به تشویق استعداد‌های بالقوه این شهرستان بپردازد و خود نیز اخیراً کسب رتبه استادراهنما برتر (Exceptional leadership) در محور فنی مهندسی جشنواره بین‌المللی علوم تکنولوژی و اختراعات امارات DSI ۲۰۲۳ را به دست آورد.

مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه نیز در پیامی، این افتخارات را به تیم دانش‌آموزی تبریک گفت. در پیام مهدی داودی آمده است:

خبر مسرت‌بخش موفقیت فرزندان این دیار، در بین کشور‌های صاحب نام، موجب خشنودی مردم شهرستان و اینجانب گردید.

کسب افتخار توسط دانش‌آموزان سختکوش سید رادین صدری از مجموعه نخبگان شهرستان گلوگاه و کسب مدال نقره با پروژه کنترل و محافظت از منابع انرژی و همچنین کسب مدال افتخار از دانشگاه لوسین بلاگا کشور رومانی و همچنین محمد صالح صیدانلو نماینده استاندار مازندران در امور نخبگان گلوگاه، کسب رتبه استاد راهنما برتر (Exceptional leadership) در محور فنی مهندسی، علاوه بر معرفی و شناساندن قابلیت‌های علمی و فناورانه جوانان گلوگاهی به جهانیان، می‌تواند در بسط و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی، ارزش‌ها و ویژگی‌های جهانی شهر گلوگاه مؤثر باشد.

اینجانب مراتب سپاس خود را بابت تلاش‌ها و همت بلند این عزیزان مدال‌آور ابراز داشته و از معلمان و اساتید بزرگوارشان که زمینه‌های شکوفایی و رشد استعداد‌های آنان را فراهم نموده‌اند، صمیمانه تقدیر کرده و این موفقیت بزرگ را به مردم شریف شهرستان، تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم این افتخار سبب علاقمندی و حرکت‌های علمی و فناورانه دانشجویان و جوانان عزیز در عرصه‌های مختلف شود.
 
انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها