دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
برای نخستین‌بار اجرا شد
آغاز به کار ۹ شبکه تبلیغات انتخاباتی در مازندران
همزمان با ایام پایانی روند تأیید صلاحیت‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نزدیک شدن به تبلیغات انتخاباتی، ۹ شبکه تبلیغاتی در ۹ حوزه انتخابیه استان مازندران آغاز به کار کرد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: مراسم افتتاح رسمی ۹ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی صدا و سیمای مازندران سه‌شنبه شب در یکی از استدیو‌های پخش صدا و سیمای مازندران برگزار شد.

در این برنامه، دکتر هادی ابراهیمی رییس صدا و سیمای مازندران اظهار امیدواری کرد که این بستر به برگزاری باشکوه انتخابات کمک کند.

او با اشاره به حضور دو سال و اندی آقای جبلی در صدا و سیما و تحقق دو شعار عدالت محوری و مردم سالاری در رسانه ملی، بیان کرد: با فناوری و تکنولوژی جدید در همین دوره، ۲۰۰ کانال انتخاباتی در کشور شکل گرفت که ۹ کانال آن در ۹ حوزه انتخابیه، مربوط به مازندران است.

رییس رسانه ملی در مازندران با بیان اینکه برنامه‌های انتخاباتی را با چهار شاخصه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت مد نظر رهبری برگزار می‌کنیم، گفت: تمامی گروه‌های سیاسی فرصت استفاده و اظهار نظر از طریق این کانال‌های تبلیغاتی را دارند.

ابراهیمی گفت: کاندیدا‌هایی که یک درصد آرا را به دست بیاورند هزینه پرداختی تبلیغات به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.
آغاز به کار ۹ شبکه انتخاباتی در مازندران
او اظهار داشت: هدف این است که رقابت واقعی برای تحول شکل بگیرد، چرا که انتخابات از پایه‌های تحولی است و اگر نباشد مسائلی، چون گردش نخبگانی اتفاق نمی‌افتد.

دکتر ابراهیمی با اشاره به زحماتی که برای راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی صورت گرفته است، افزود: این شبکه‌ها به عنوان یک سرمایه باقی خواهند ماند و به شبکه‌های محلی برای بیان مشکلات مردم تبدیل خواهند شد.

رئیس صدا و سیمای مرکز مازندران خطاب به کاندیدا‌های انتخاباتی گفت: نامزد‌های محترمی که در سامانه ثبت نام کردید، خودتان را برای مناظرات انتخاباتی آماده کنید.

او با بیان اینکه پوشش تلویزیونی HD در مازندران به ۸۵ درصد رسیده است، اعلام کرد: تلاش بر این است که تا رسیدن به زمان انتخابات، آماده‌سازی زیرساختی شبکه‌های استان را به ۹۲ درصد برسانیم.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی رییس هیات نظارت شورای نگهبان در مازندران نیز اظهار داشت: ماموریت و تکلیف اصلی شورای نگهبان صیانت از آرای مردم است. از بین چهار مولفه‌ای که رهبر به عنوان شاخص اعلام کردند؛ بخش سلامت انتخابات برعهده شورای نگهبان است.

او ادامه داد: در صیانت از آرای مردم حدود ۱۵ هزار نفر نقش دارند و هیات نظارت نیز در بررسی صلاحیت‌ها برابر مر قانون عمل می‌کند.

رییس هیات نظارت شورای نگهبان در مازندران ادامه داد: ما کار قانونی خود را انجام می‌دهیم و همان چیزی که در صندوق رفته است را به مردم تقدیم می‌کنیم.

ذکوی در پایان از اینکه امکاناتی برای تبلیغات داوطلبانه کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در صدا و سیما فراهم شده است، از رسانه ملی قدردانی کرد.
 
آغاز به کار ۹ شبکه انتخاباتی در مازندران
قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در این مراسم اظهار داشت: مردم معیار انتخاب هستند و مدیران باید تلاش کنند که این نقش‌آفرینی را با ایجاد ساز و کار مناسب بیشتر کنند.

قاسم عزیززاده گرجی از تلاش‌های خالصانه صدا و سیما در راه‌اندازی شبکه‌های استانی قدردانی کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود، از زحمات شبانه‌روزی رابطان یا نمایندگان ۹ حوزه انتخاباتی قدردانی و اعلام کرد: طی این مدت با بررسی‌های انجام گرفته، ۴۶۱ نفر صلاحیت شدند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به دورهمی‌هایی که برای حضور در انتخابات از سوی مردم به ویژه جوانان آغاز شده است، از رغبت جوانان برای کمک اجرایی به عوامل انتخابات گفت.

فرمانده سپاه کربلا نیز با اشاره به آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در ۹ کانال تلویزیونی، ایجاد این بستر‌ها را برای مشارکت اقشار مختلف در انتخابات حائز اهمیت دانست و گفت: فارغ از اینکه رأی چه کسانی از صندوق‌ها بیرون بیاید، همه منتخبان را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

سردار سیاوش مسلمی با بیان اینکه کار زیبایی در صدا و سیما اتفاق افتاده و نشان می‌دهد که انتخابات این دوره متفاوت از سایر دوره‌هاست، اظهار داشت: عینیت‌بخشی عدالت اجتماعی را با راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی می‌بینیم و یادمان هست که در اوایل انقلاب یک یا دو کانال تلویزیونی داشتیم و اکنون تعداد زیادی کانال‌های تلویزیونی در کشور فعالیت دارند.
 
آغاز به کار ۹ شبکه انتخاباتی در مازندران
اکبرپور معاون فنی صدا و سیما نیز در سخنانی با بیان اینکه راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی کار سنگین و پیچیده‌ای بود و لازم هم بود که زیرساخت‌های متناسب با آن آماده شود، افزود: با حمایت‌هایی که صورت گرفت، این پهنای باند آماده شد و نصب آن در سه فاز صورت گرفته است.

او تصریح کرد: ۹ کانال به تعداد حوزه‌های انتخابیه روی گیرنده‌ها قرار گرفته است، علاقمندان می‌توانند در گیرنده‌های خود در قسمت جستجوی کانال "entekhab" را پیدا کنند و از کانال ۱۸۰ تا ۱۸۸ بیننده اخبار حوزه انتخابیه خود باشند.

معاون فنی صدا و سیمای تبرستان با اشاره به مشکلات راه‌اندازی کانال در حوزه انتخابیه گلوگاه، بهشهر و نکا، اعلام کرد: برای این منظور از استان گلستان کمک گرفتیم و کانال راه‌اندازی شد.
 
تصاویر مرتبط https://www.avayekhazar.ir/000DtN
 


انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها