دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
در مازندران
اصفهانی‌ها قهرمان نخستین دوره مسابقات ملی جودو کارگری جوانان شدند
تیم جوانان استان اصفهان در نخستین دوره از مسابقات ملی کارگری جوانان که به میزبانی مازندران برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافتند.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی انجمن جودوی کارگری مازندران، رشید ظاهری رئیس این انجمن اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات جودوی فرزندان کارگر به میزبانی استان مازندران در ساری، روز گذشته با حضور ۱۳ تیم از استان‌های مختلف برگزار شد.
 
وی ادامه داد: این مسابقات در سالن ورزشی فجر سپاه کربلا مازندران در شهر ساری برگزار شد و  بیش از ۱۰۰ ورزشکار در هشت وزن با هم به رقابت پرداختند.

دکتر ظاهری با بیان اینکه این مسابقات با عنوان یادواره شهدا امنیت، شهید شاخص امنیت مصطفی نوروزی برگزار شد بیان داشت: هدف اصلی این مسابقات کشف و شناسایی استعداد‌های ورزشی در جامعه کارگری جوانان است که در آینده پشتوانه اصلی تیم بزرگسالان جودو کارگری خواهند بود.

رئیس انجمن جودوی کارگری مازندران افزود: در این دوره از مسابقات تیم اصفهان با سه طلا و دو برنز رتبه اول و
تیم خراسان شمالی با دو طلا و یک نقره و دو برنز رتبه دوم و تیم مازندران با دو طلا و چهار برنز رتبه سوم را کسب کردند.
 
گفتنی است این مسابقات در هشت وزن ۵۵ و ۶۰ و ۶۶ و ۷۳ و ۸۱ و ۹۰ و ۱۰۰ و مثبت ۱۰۰ برگزار شد که نفرات برتر اوزان به شرح زیر می‌باشد:

وزن ۵۵:
مقام اول حسین نوروزی فر از تیم اصفهان الف، مقام دوم امیرعباس رحیمی از تیم خراسان رضوی، مقام سوم مشترکا ابوالفضل ریاحی و عرفان حسین نژاد به ترتیب از چ‌وب و قزوین.

وزن ۶۰:
مقام اول امیرمحمد عبدالهی از تیم البرز، مقام دوم مهدی قره غاش از تیم خراسان شمالی، مقام سوم مشترکا آرمین طهماسبی و شایان خورشیدی به ترتیب از اصفهان الف و مازندران الف.

وزن ۶۶:
مقام اول محمدجوادی فر از تیم خراسان شمالی، مقام دوم امیرحسین گرمابی از تیم خراسان رضوی، مقام سوم مشترکا سامان فلاح زاده و امید ارسلان بابلی به ترتیب از مازندران الف و اصفهان الف.

وزن ۷۳:
مقام اول محمدامین یارعلی از تیم اصفهان، مقام دوم امیرحسین گرمابعلی رحمانی از تیم قزوین، مقام سوم مشترکا امین جلالی فرد و امید ارسلان باپیمان علی جانی به ترتیب از خراسان شمالی و خراسان رضوی الف.

وزن ۸۱:
مقام اول عرفان سعادتی از تیم مازندران الف، مقام دوم امیرحسین بوستینی از تیم خراسان رضوی، مقام سوم مشترکا سهراب رخشان و آرمین فزونی به ترتیب از خراسان شمالی و گیلان.

وزن ۹۰:
مقام اول امیرحسین نقی پور از تیم مازندران الف، مقام دوم رسام احمدی از تیم گیلان، مقام سوم مشترکا ابوالفضل صداقتی و مبین رسولی به ترتیب از خراسان رضوی شمالی الف و قزوین.

وزن منفی ۱۰۰:
مقام اول حافظ ایزانلو از تیم خراسان شمالی، مقام دوم احسان صاجلی فارمد از تیم خراسان رضوی، مقام سوم مشترکا رضا نوروزی و مبین مختاری به ترتیب از اصفهان و مازندران الف.

وزن مثبت ۱۰۰:
مقام اول پوریا حسن پور از تیم اصفهان الف، مقام دوم مهرداد نظری از تیم کرمانشاه، مقام سوم مشترکا امیر خادم الحسین و ماهان گل عموزاده به ترتیب از اصفهان ب و مازندران.
 

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها