دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
مدیرعامل آسیاتک:
افتتاح خدمات اینترنت فوق‌سریع فیبر نوری آسیاتک در نکا
مدیرعامل اپراتور آسیاتک گفت: خدمات اینترنت فوق‌سریع فیبر نوری آسیاتک در نکا با موفقیت انجام و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به مازندران افتتاح شده است.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛ مراسم افتتاحیه توسعه شبکه فیبر نوری و ارائه خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری (FTTX) آسیاتک در شهر نکا، پنج‌شنبه، ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ با سنجش سرعت خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در منزل شهید مرادیان برگزار شد.

این مراسم در جریان سفر عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مازندران برای بررسی روند توسعه شبکه فیبر نوری، امضای تفاهم‌نامه در همین راستا و افتتاح دکل USO در سطح استان برگزار شد.

تحقق ۷۵ درصدی تعهدات آسیاتک در مازندران

در جریان این مراسم، مهندس محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک در نشست شورای اداری استان اعلام کرد: پروژه توسعه شبکه فیبر نوری آسیاتک مهر سال ۱۴۰۱ با شروع حفاری در شهر چالوس آغاز شد و اکنون آسیاتک در پنج شهر چالوس، نشتارود، عباس آباد، کیاکلا و نکا در حال ارائه خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری است. علاوه بر این، عملیات عمرانی در شهر‌های خرم آباد، رامسر، نوشهر و سلمان شهر در جریان است.
 
افتتاح خدمات اینترنت فوق‌سریع فیبر نوری آسیاتک در نکا
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه آسیاتک متعهد است ۱۱۴ هزار و ۵۲۱ خانوار استان مازندران را تحت پوشش خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری (FTTX) قرار دهد، تصریح کرد: امروز آسیاتک ۸۶ هزار و ۲۲۲ خانوار مازندرانی را تحت پوشش خود قرار داده است وبه این ترتیب، ۷۵ درصد از تعهدات خود را محقق کرده‌ایم.

یوسفی‌زاده افزود: امروز ۲ هزار و ۳۸۷ مشترک در شهر‌های چالوس، نشتارود، عباس آباد، کیاکلا و نکا از خدمات اینترنت فیبر نوری آسیاتک استفاده می‌کنند.

فیبر نوری سرعت اینترنت را به ۹۴۵ مگابیت بر ثانیه رسانده است

زارع‌پور در این مراسم با اشاره به مزایا فیبر نوری برای مردم گفت: این پروژه‌ای است که تا دهه‌های آینده می‌تواند به مردم خدمت‌رسانی کند و ارتباطات پرسرعتی فراهم کند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این پروژه عظیم را در کل کشور در مدت سه سال به سرانجام برسانیم به ۱۰ اپراتور مجوز داده شد که برای استان مازندران ۵ اپراتور اختصاص یافته است و این کار بزرگ را شبانه‌روزی دنبال می‌کنند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: تا پایان سال یک میلیون پوشش دیگر ایجاد می‌شود و تا پایان دولت بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ۲۰ میلیون پوشش ایجاد می‌شود. در استان مازندران در ۸ شهر کار به اتمام رسیده است و در ۸ شهر دیگر پروژه در دست اجراست و سایر شهر‌های باقی مانده نیز  تفاهم‌نامه اجرای کار امروز امضا می‌شود.
 
افتتاح خدمات اینترنت فوق‌سریع فیبر نوری آسیاتک در نکا
وی همچنین در جریان انجام سنجش سرعت فیبر نوری شرکت‌ها تاکید کرد: سرعت اینترنت از ۱۰ مگابیت بر ثانیه با راه‌اندازی فیبر نوری به ۹۴۵ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

۱۱ استان ایران زیر چتر فیبر نوری آسیاتک

در حال حاضر پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در ۱۱ استان مازندران، سمنان، تهران، زنجان، لرستان، کرمانشاه، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی توسط آسیاتک در جریان است.

به گفته یوسفی‌زاده، آسیاتک در تلاش است تا پایان سال ۱۴۰۴، چهار میلیون خانوار ایرانی را در استان‌های مختلف کشور تحت پوشش خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار دهد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها