دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱

اسپاتیفای باز هم گران‌تر شد؛ افزایش هزینه اشتراک تا ۳۰ درصد

اسپاتیفای اعلام کرد که برای ارائه‌ی قابلیت‌های نوآورانه‌ی بیشتر، هزینه‌ی سرویس‌های اشتراکی‌اش را در آمریکا افزایش می‌دهد.

اسپاتیفای باز هم گران‌تر شد؛ افزایش هزینه اشتراک تا ۳۰ درصد

به گزارش آوای خزر، اسپاتیفای یک سال پس از افزایش هزینه‌ی اشتراک پریمیوم در آمریکا، تصمیم گرفته است بار دیگر سرویس‌هایش را گران کند. کاربران اسپاتیفای در آمریکا از ماه آینده مجبورند برای تهیه‌ی سرویس پریمیوم، هر ماه ۱۱٫۹۹ دلار پرداخت کنند؛ درحالی‌که تا پیش از این، هزینه‌ی اشتراک ۱۰٫۹۹ دلار بود.

هزینه‌ی اشتراک‌های Duoو Family نیز افزایش یافته است. سرویس Duo در حال حاضر ۱۴٫۹۹ دلار قیمت دارد، اما از ماه آینده قیمتش به ۱۶٫۹۹ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. از طرفی، هزینه‌ی سرویس Family از ۱۶٫۹۹ دلار به ۱۹٫۹۹ دلار افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس آنچه اسپاتیفای اعلام کرده، هزینه‌ی سرویس اشتراکی Duo با ۳۰ درصد افزایش روبه‌رو شده و هزینه‌ی سرویس Family به‌میزان ۲۵ درصد بالا رفته است. میزان تغییرات هزینه‌ی سرویس Premium به ۲۰ درصد می‌رسد.

اسپاتیفای در بیانیه‌ای می‌گوید که برای ادامه‌ی سرمایه‌گذاری روی قابلیت‌های جدید و ارائه‌ی ویژگی‌های نوآورانه، گاهی‌اوقات قیمت سرویس‌هایش را افزایش می‌دهد: «طی یک ماه آینده، مشترکین در آمریکا ایمیلی دریافت می‌کنند که توضیح می‌دهد تغییرات قیمت، چه معنایی برای اشتراک آن‌ها دارد.»

اسپاتیفای ماه گذشته قیمت سرویس‌های اشتراکی‌اش را در خارج از آمریکا افزایش داده بود؛ بدین ترتیب افزایش قیمت صرفاً کاربران آمریکایی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

خبرگزاری بلومبرگ ماه گذشته در گزارشی اختصاصی مدعی شد که اسپاتیفای در پی ارائه‌ی سرویسی جدید به نام Supremium است که پخش صدای بدون افت کیفیت (فرمت لاس‌لِس) را امکان‌پذیر می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها