دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
مدیرکل فرهنگ مازندران:

شرکت ۴۴۳۸ هنرجوی مازندران در آزمون‌های مهارتی فرهنگ و هنر + زمان و مکان حوزه‌های امتحانی

شرکت ۴۴۳۸ هنرجوی مازندران در آزمون‌های مهارتی فرهنگ و هنر + زمان و مکان حوزه‌های امتحانی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۳۸ هنرجوی این استان در آزمون‌های استاندارد مهارتی کار و دانش ویژه فرهنگ و هنر در رشته‌های عملی و آنلاین از ۱۶ تا ۲۵ خرداد شرکت دارند.
آوای خزرآزاده بابانژاد: دومین آزمون جامع و چهل و سومین آزمون ادواری (آزاد) استاندارد مهارتی رشته‌های کار دانش حوزه فرهنگ و هنر سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از ۱۶ خردادماه در مازندران آغاز شده است و تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

در این زمینه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد که آزمون‌ها همزمان با سراسر کشور در ۶ حوزه امتحانی بابل، ساری، تنکابن، آمل، قائمشهر، چالوس در دو مرحله عملی و نظری برگزار می‌شود.

احسان آهنگر درباره زمان برگزاری این آزمون‌ها اظهار داشت: در شهر بابل ۴۱۱ هنرجو در روز‌های ۱۶ و ۱۷ خردادماه آزمون عملی را پشت سر گذاشتند، در تنکابن هم ۱۷ خرداماه ۹۷ هنرجو در آزمون عملی شرکت کردند، همچنین آزمون عملی در شهرستان قائمشهر نیز با شرکت ۳۰۳ نفر در روز‌های ۱۶ و ۱۷ خردادماه برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ مازندران با اشاره به آزمون‌های امروز در استان گفت: در چالوس ۵۵۱ نفر از امروز تا ۲۱ خردادماه در ساعات ۸ تا ۱۴ آزمون عملی در رشته‌های عملی دارند، امروز و فردا ۳۹۴ هنرجو در آمل نیز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ در آزمون عملی شرکت می‌کنند.

او ادامه داد:همچنین در ساری نیز آزمون جامع عملی و ادواری طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ خرداد) آزمون عملی دارند که ۸۸ نفر در آزمون جامع و ۱۹۶ هنرجو در آزمون ادواری از ساعت ۸ تا ۱۴ آزمون عملی دارند.

آهنگر بیان کرد: در بخش نظری (آنلاین حضوری) نیز ۴۷۴ هنرجو در آمل ۲۳ خردادماه نوبت سوم امتحان خود را از ساعت ۱۴ تا ۱۶ خواهند داشت، همین آزمون با شرکت ۴۵۳ نفر در روز ۲۴ خرداد و نوبت اول در بابل از ساعت ۸ تا ۱۰ برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: نوبت سوم آزمون آنلاین و حضوری در تنکابن نیز با شرکت ۱۰۰ هنرجو در ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در همین روز یعنی ۲۵ خرداد نیز ۶۶۹ داوطلب شهرستان چالوس اعم از خانم و آقا به ترتیب خانم‌ها در نوبت اول ساعت ۸ تا ۱۰ و آقایان برای نوبت دوم از ۱۱ تا ۱۳ در آزمون شرکت می‌کنند.

آهنگر اظهار داشت: در ۲۴ خردادماه نیز آزمون آنلاین حضوری نوبت دوم در شهرستان قائمشهر با شرکت ۳۶۷ هنرجو از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: آزمون آنلاین نوبت سوم در ساری نیز با شرکت ۱۱۳ هنرجو در بخش جامع و ۲۲۲ شرکت‌کننده در بخش ادواری (آزاد) ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.
 
او اظهار داشت: گرافیک رایانه‌ای _ چهره سازی _ تصویربرداری _ عکاسی دیجیتال _ نگارگری _ دستیاری طراحی لباس _ تصویرسازی _ نوازندگی ساز جهانی _ نوازندگی ساز ایرانی _ آواز ایرانی _ صفحه آرایی _ طراحی بسته بندی _ طراحی و طلا و جواهر از رشته‌های این آزمون هستند.
 
شرکت ۴۴۳۸ هنرجوی مازندران در آزمون‌های مهارتی فرهنگ و هنر + زمان و مکان حوزه‌های امتحانی
 
آهنگر همچنین محل برگزاری حوزه‌های آزمون را به شرح ذیل اعلام کرد:

آمل - مکان آزمون عملی: خیابان شهید بهشتی - اندیشه ۲۹ - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل

آمل - مکان آزمون نظری (آنلاین حضوری): خیابان طالب آملی دریای ۲۲ (کوچه قباص بخش) جنب مسجد امام حسن عسکری (ص) دبیرستان شریعت زاده

بابل - مکان آزمون عملی: میدان باغ فردوس جنب بیمارستان بابل کلینیک - ساختمان دکتر حمیدزاده طبقه دوم موسسه دانش نوین

بابل - مکان آزمون نظری (آنلاین حضوری): بلوار نوشیروانی - میدان بهار نارنج - روبروی مجتمع فرهنگی سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل (جنب بازار روز) دبستان شهید مقیمی

تنکابن - مکان آزمون عملی: خ علامه - نبش پاساژ باغچه - موسسه فرهنگی هنری آتیه سازان پارس شکوه

تنکابن - مکان آزمون نظری (آنلاین حضوری): تنکابن - پارک مادر - مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره)

چالوس - مکان آزمون عملی: ۱۷ شهریور - کوچه بنیاد شهید - موسسه فرهنگی هنری هور پژوهش حزر ساحلی هنرجویان موسیقی خ ۱۷ شهریور - بعد از سینما جهان نما - آموزشگاه موسیقی شکیبا

چالوس - مکان آزمون نظری (آنلاین حضوری): خ ۱۷ شهریور - نبش خ ۴۵ متری دانشگاه علامه حلی

ساری -  مکان آزمون عملی: میدان امام (ره) - مجتمع فرهنگی هنری ارشاد

ساری - مکان آزمون نظری (آنلاین حضوری): میدان امام - بلوار دانشجو - جنب دبیرستان داراب - دانشگاه فرهنگیان

قائمشهر - مکان آزمون عملی: خیابان کارگر (ساری) جنب پاس ۱۷ موسسه فرهنگی هنری اندیشه پردازان

قائمشهر - مکان آزمون نظری (آنلاین حضوری): خیابان تهران - البرز ۵۶ - کوچه امید ۱۶ هنرستان پسرانه سما

به گزارش خبرنگار ما، امسال در مجموع ۲ هزار و ۴۰ هنرجو در رشته‌های عملی و ۲ هزار و ۳۹۸ هنرجو در رشته‌های نظری در آزمون‌های جامع و ادواری کار دانش استان مازندران در رشته‌های فرهنگی و هنری شرکت دارند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
خبرنگار: آزاده بابانژاد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها