دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
فرمانده کل ارتش در افتتاح مسکن سازمانی:

نیروی زمینی ارتش موانع و چالش‌ها را کنار می‌زند/ ساخت مسکن؛ عبور از هفت‌خان رستم!

نیروی زمینی ارتش موانع و چالش‌ها را کنار می‌زند/ ساخت مسکن؛ عبور از هفت‌خان رستم!
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی زمینی خط شکن هستند، گفت: ساخت مسکن با موانع بسیاری همراه بود به نوعی باید از هفت خان رستم هم عبور می‌کردیم، اما نیروی زمینی ارتش با تمام قوا موانع، مشکلات، چالش‌ها و گرفتاری‌ها را کنار میزند و پیشرفت خوبی را شاهد هستیم.

فرزانه حسنیآوای خزر - تهران: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم افتتاح ۸۳۹ واحد منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش، در ابتدا ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش به منظور تحقق منویات معظم رهبری (مدظلله العالی) در خصوص ارتقا معیشت کارکنان به ویژه در حوزه مسکن سازمانی و شخصی پیشتاز و پیشرو است.

وی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش توانسته است در تمام عرصه‌های مأموریتی خود سربلند باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با توجه به دستاورد‌های بزرگ و مثبت نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: در تصدی مدیریتی امیر سرتیپ کیومرث حیدری اتفاقات خوبی افتاده و جا دارد از همینجا این موفقیت‌ها را به کارکنان ارتش تبریک گفت، ولو اینکه تلاشمان بر حول این محور است که هیچ یک از کارکنان ارتش نگران منزل شخصی خود نباشند فلذا به همین یوم و برکت امروز تعدادی از کارکنان ما خانه دار می‌شوند و هدف ما این است که نگرانی را از ذهن کارکنان برداریم و این مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروی زمینی ارتش می‌باشد.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با بیان اینکه نیروی زمینی خط شکن هستند، اظهار کرد: ساخت مسکن با موانع بسیاری همراه بود به نوعی باید از هفت خان رستم هم عبور می‌کردیم و اگر رستم بود احتمالا در یکی از این مرحله‌ها جا میماند! اما نیروی زمینی ارتش با تمام قوا موانع، مشکلات، چالش‌ها و گرفتاری‌ها را کنار میزند و پیشرفت خوبی را شاهد هستیم.

وی عنوان کرد: فرماندهان ما جانانه به میدان آمده اند تا خواسته چندین ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحقق ببخشند، اما موانع و چالش‌های بسیاری پیش رو بود و مقررات و قانون‌های اضافه و غیرملزوم، مانع کار می‌شود که لازم است با همکاری مسئولان، این موانع رفع شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است فلذا فرماندهان ما به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی هستند.

وی با بیان اینکه موانع و مشکلات هرگز ارتش را متوقف نمی‌کند، عنوان کرد: ما در ارتش اصلا از سختی‌ها و موانع خسته نمی‌شویم و با قوت قلب به مسیر خود برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و رضایت ایشان جانانه ادامه می‌دهیم چرا که لبخند افراد بعد از خانه‌دار شدن، بزرگ‌ترین پاداش برای ماست.

سرلشکر موسوی ارائه خدمات به بیماران صعب‌العلاج را یکی دیگر از برنامه‌های ارتش دانست و عنوان کرد: با پیشنهاد خوب امیر حیدری مجموعه‌ای برای ارائه خدمات و نگهداری بیماران صعب‌العلاج ساخته شده است که امروز افتتاح می‌کنیم و از این بابت هم خداوند متعال را شاکر هستیم و بنده بر این اعتقاد قلبی خود باور دارم که هر عزیزی که در این حوزه برای ساخت مسکن تلاش کنند تا آجری روی هم گذاشته شود قطعا در بهشت همین اجر را بر روی کار‌های خیرشان قرار می‌دهد.

به گزارش آوای خزر، امیر سرلشکر موسوی در پایان گفت: به فضل الهی به برکت این ایام مبارک، انشالله در روز جمعه انتخابات پرشور و باشکوهی داشته باشیم و مردم یک رئیس جمهور پای کار، جهادی، ولایی و مردمی انتخاب کنند، همان طوری که در این سه سال مجاهدت‌های جهادی و انقلابی را در چهره شهید رئیسی دیدیم و قطعا کام ملت بعد از این اتفاقات ناگوار اخیر در روز جمعه شیرین خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

خبرنگار: آزاده بابانژاد
نظرات شما