دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: شبکه‌ای کاملا تعریف شده توسط بخش خصوصی گندم تولیدی کشور را به سمت انبارهای خود جمع می‌کند

علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص پایین بودن قیمت خرید تضمینی گندم و خطرات احتمالی آن برای کشور، گفت: اگر قیمت گندم از 2 هزار 300 تومان کمتر باشد در سال جاری برای تامین نیاز جامعه باید اقدام به واردات این محصول استراتژیک کنیم.

 عدم افزایش قیمت دولت را مجبور به واردات گندم می‌کند

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پایین بودن قیمت خرید تضمینی گندم باعث می‌شود گندم تولیدی کشور در زمینه‌های تعریف نشده برای این محصول استراتژیک مانند خوراک دام صرف شود، ادامه داد: در صورتی که گندم توسط دولت خریداری نشود برای تامین نیاز نانوایی‌ها مجبور می‌شویم از گندم بی کیفیت وارداتی استفاده کنیم.

کمیسیون کشاورزی عدم تحویل گندم به سیلوها را پیش‌بینی کرده بود

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واردات گندم با توجه به بالا بودن قیمت ارز و اینکه این محصول استراتژیک با کیفیت بالایی در کشور تولید می‌شود به پشتوانه مالی آسیب می‌رساند، ادامه داد: کمیسیون کشاورزی در فروردین‌ماه سال جاری هشدار داده بود که گندم تولیدی کشور توسط بخش غیردولتی با قیمتی بالاتر از 2 هزار 100 تومان خریداری می‌شود و با ادامه این روند کشاورزان محصول خود را با قیمت هزار و 700 تومان تحویل سیلوها نمی‌دهند.

 
 
 
 
 
 
 
 
علی ابراهیمی

 

رغبت تحویل گندم به سیلو کاهش پیدا کرده است

وی با تاکید بر اینکه آمار جمع‌آوری گندم در سال جاری نشان می‌دهد که رغبت برای فروش این محصول به بخش دولتی با نرخ مصوب کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: گزارش ارائه شده وزارت جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص میزان خرید گندم توسط بخش دولتی پیش‌بینی‌ها این کمیسیون در زمینه کاهش عرضه این محصول به سیلوها را تایید کرد.

پایین بودن قیمت خرید تضمینی گندم موجب می‌شود کشاورز به سمت کشت‌های جایگزین حرکت کند.

پایین بودن قیمت گندم کشاورزان را مجبور به کشت محصولات دیگر می‌کند

ابراهیمی با بیان اینکه نحوه سازو کار خرید و محدودیت‌های تعریف شده در سامانه خرید گندم کشاورزان  را با مشکل مواجه کرده، گفت: پایین بودن قیمت خرید تضمینی گندم موجب می‌شود کشاورز به سمت کشت‌های جایگزین حرکت کند.

بازار گندم در اختیار شبکه تعریف شده بخش خصوصی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: شبکه‌ای کاملا تعریف شده توسط بخش خصوصی گندم تولیدی کشور را به سمت انبارهای خود جمع می‌کند و اگر دولت در این زمینه اقدام نکند در آینده باید به دنبال کشف این انبارها باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۰

 

منبع: خانه ملت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها