دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
در نشست کارگروه تسهیل در فرمانداري ساري انجام شد
در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع توليد مازندران كه در فرمانداري شهرستان ساري برگزار شد 38 واحد صنعتی و توليدي شهرستان ساری تعیین تکلیف شد.


به گزارش آوای خزر،نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در مرکز مازندران با حضور استاندار مازندران، معاون هماهنگي اقتصادی و توسعه منابع انساني استاندار مازندران يوسف نژاد نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، ، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران، رئیس اتاق بازرگانی مازندران، مدیران بانک ها و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداري ساري  برگزار شد
استاندار مازندران در این نشست گفت :  این نشست درباره بسته حمایتی دولت از واحدهایی است که معوقات بانکی، چک برگشتی، بدهی مالیاتی داشته و يا طرحهاي آنان بيش از 60 درصد پيشرفت دارند
ربیع فلاح با بیان اینکه دولت در بخش حمایت از واحدهای تولیدی، یک گام به پیش گذاشته است، افزود: سال گذشته بیش از 300 واحد از این مسیر، به چرخه فعالیت و توليد برگشتند.

وی با اشاره به اینکه از مولفه این تسهیلات، افزایش تولید واحدها است، گفت: محصولات اين واحد ها بايد در بازار  قابل فروش بوده و موضوع اشتغال هم مورد توجه باشد.
این مسئول با بیان اینکه به بانک ها و واحدهای تولیدی 10 روز زمان می دهیم تا پرونده ها تشکیل شود، تصریح کرد: بیشترین واحدها در این طرح مربوط به شهرستان ساری است و امروز 38 واحد مرکز استان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
فلاح با اشاره به اینکه بانک ها حق ندارند واحد فعال را تملیک کنند، ادامه داد: پیش از این اعلام کردیم بانک ها باید تملیک واحدها را متوقف کنند و شیوه بازگرداندن واحد تولیدی به مالک را اجرایی کنند.
در ابتداي اين جلسه  فرماندار ساری  در سخنانی اظهار کرد: ساری دومین شهرستان در مازندران است که واحدهای تولیدی بسیاری را به خود اختصاص داده است.
احمد حسین زادگان  با بیان اینکه ساماندهی  پروژه میدان تره بار ساری از مواردی است که انتظار داریم، افزود: مکان فعلی میدان تره بار مرکز استان، بار ترافیکی بسیاری بر شهرستان ساری وارد کرده است.
فرماندار ساری با اشاره به اینکه پروژه میدان تره بار از اولویت های مرکز استان در بخش صنعت، معدن و تجارت است، گفت: توسعه شهرک صنعتی هم از اولویت های این حوزه است.
این مسئول با بیان اینکه از 41 واحد تولیدی که به بانک ها معرفی شدند حدود 40 درصد واحدها در 10 روز اخیر معرفی شدند، تصریح کرد: برای نخستین بار کمتر به دنبال تزریق پول به واحدها هستیم و سعی بر رفع موانع واحدها است و این تفاوت سیاست دولت با سیاست های گذشته در این بخش است.
حسین زادگان ادامه داد: مهم ترین درخواست ما، تسریع در پاسخگویی بانک ها به واحدها تولیدی است.
نماینده مردم ساری در این نشست با بیان اینکه در شرایط خاصی قرار داریم، گفت: واحدهاي توليدي بايد از منابع به درستي استفاده كرده و بازاریابی مناسبي هم داشته باشند.
علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به اینکه تکلیف همه ما حفظ اشتغال موجود و سپس ایجاد سرمایه گذاری و ایجاد مشاغل جدید است، تصریح کرد: ظرفیت های موجود واحدهای فعال هم باید به کارگیری شوند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمينه بسته رونق توليد بايد نگاه استاندار مازندران در این جلسات اجرايي شود ادامه داد: این اختیار استاندار مازندران باید به مسئولان در شهرستان هم تفویض شود تا مصوبات سريعتراجرایی شود.
وی گفت: هدف ایجاد اشتغال است و باید فرمولی بین بانک ها و واحدهای تولیدی به وجود آید تا تسهیلات ارائه شده در محل مورد نظر هزینه شود.
در اين جلسه مشکلات 38 واحد صنعتی و توليدي مرکز استان مورد بحث و بررسي قرار گفت و براي برون رفت از مشكلات تصميماتي گرفته شد .

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها