دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
استاندار مازندران گفت: افزایش امید اجتماعی راهبرد ما در استان است و کارخانه نساجی مطالبه دوم مردم قائم‌شهر است که در این زمینه جلسات مکرر در حوزه وزارت صنعت انجام شد.

به گزارش آوای خزر، صبح امروز و با حضور استاندار مازندران، مدیران استانی و شهرستانی، تجهیزات و بهسازی استادیوم شهیدوطنی افتتاح شد.

استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه در تمام جلساتی که از روز اول در جایگاه استاندار داشتم یکی از بحث‌ها افزایش امید اجتماعی و سطح رضایتمندی مردم بود، اظهار کرد: خیلی‌ها از این سخنان به عنوان شعار برداشت شد ولی ما برای این راهبرد برنامه عملیاتی تعریف کردیم.

*در حوزه باشگاه‌داری مشکل داریم

مجید حسین‌زادگان افزود: جلسات زیادی با آقای روحانی(رئیس‌جمهور) و وزرا داشتیم و اینکه در استان‌ها پروژه‌هایی وجود دارند که خیلی به بودجه کلان نیاز ندارند بلکه نیاز به کمی توجه و شناخت نسبت به مطالبات و خواسته‌های مردم دارند.

وی تصریح کرد: در استان مازندران مطالباتی داریم که شاید چند دهه وجود دارند و نساجی‌ها از جمله آن است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه کم هزینه‌ترین راه برای جلب رضایت مردم مسأله ورزش است، اظهار کرد: باشگاه نساجی برای مردم فقط فوتبال نیست بلکه عشق، تاریخ و هویت است و باید به آن توجه می‌کردیم و بخش عمده کار را بخش خصوصی و مالکان آن انجام دادند.

استاندار مازندران ادامه داد: در حوزه باشگاه‌داری مشکل داریم چراکه شرکت‌های بزرگ را نداریم و اقتصاد ما اقتصاد کشاورزی است و خرده سرمایه‌گذار داریم و علیرغم همه استعدادها در تیم‌داری مشکل داریم و افرادی مثل صنیعی‌فر و حدادیان میلیاردها هزینه می‌کنند تا تیم را سرپا نگه دارند.

*ظرف یکی دو هفته آینده از کارخانه نساجی رونمایی خواهد شد

وی تصریح کرد: این استادیوم به نوعی احداثی است و تغییرات زیادی داشت و به دلیل خاطرات خوبی که مردم داشتند در همان مکان ماند چراکه به لحاظ مکانی کج‌سلیقگی است که خواست مردم را نبینیم و باید بررسی و سازوکارهایش تعریف شود.

حسین‌زادگان افزود:افزایش امید اجتماعی راهبرد ما در استان است و کارخانه نساجی مطالبه دوم مردم قائم‌شهر است که در این زمینه جلسات مکرر در حوزه وزارت صنعت انجام شد و با مشکل مالیکتی که دارد امکان اینکه دولت مستقیم پول بگذارد وجود ندارد و باید ساز و وکار جدید تعریف شود و اگر کارخانه نساجی حامی مالی تیم شود خیال باشگاه هم راحت می‌شود و راه آن احیای کارخانه نساجی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه شب گذشته آخرین توافقات با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام شد و حساب‌های کارخانه باز و پول به حساب نساجی واریز می‌شود و ظرف یکی دو هفته آینده از کارخانه رونمایی خواهد شد.

*امروز از فروش اینترنی بلیت رونمایی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه این ورزشگاه با آخرین استانداردهای موجود در ایران بازسازی و به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در حدود 68سال از قدمت تیم نساجی و استادیوم شهیدوطنی می‌گذرد .

حبیب حسین‌زادگان افزود: چهار برج نوری با مدرن‌ترین استاندارد ، اسکوربرد، رختکن، اتاق داوران، میکسون، اتاق پزشکی و کنفرانس خبری در زمینی به مساحت هزار و 700 متر جانمایی شد.

وی تصریح کرد: امروز از فروش اینترنتی بلیت رونمایی می‌شود و تا به الان در حدود هزار و 500 بلیت فروخته شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه نصب گیت‌ها امروز به اتمام می‌رسد و همه برای بازی فردا آماده می‌شویم، گفت: 3 میلیارد تومان توسط وزارت ورزش تزریق شده است و در یک کار جهادی و انقلابی ورزشگاه به سرانجام رسید و می‌توان گفت که این پروژه نماد وحدت و همت مسؤولان است و این عیار روشن را می‌دهد که با وحدت می‌شود کار نشدنی را انجام داد.

انتهای پیام/ 1000

منبع: فارس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها