دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
مدیرعامل شرکت برق حرارتی اعلام کرد
تراز منفی تولید و مصرف برق در مازندران
مدیرعامل شرکت برق حرارتی با اعلام اینکه تراز تولید و مصرف برق در مازندران منفی است، گفت: 1000 مگاوات کسری برق در این استان داریم که باید به هر وسیله‌ای شده، جبران شود.

به گزارش آوای خزر از شهرستان نکا، محسن طرزطلب شنبه‌شب در مراسم آغاز احداث پروژه توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی نکا شامال 2 واحد گازی و یک واحد بخاری با قدردانی از زحمات تکنسین‌ها، مدیران و کارگران این نیروگاه اظهار داشت: عبور موفق از پیک مصرف برق در مازندران و کشور را مدیون نیروگاه‌هایی چون شهید سلیمی می‌دانیم که با کار و تلاش شبانه‌روزی رضایت مردم را به‌دست آوردند.

وی با اعلام اینکه امسال تولید برق از مرز ۸۰ هزار مگاوات گذشت و نیروگاه‌های حرارتی با بیش از ۹۸ درصد آمادگی در مدار بودند، افزود: از پیک سال قبل تاکنون، 3 هزار و 250 ظرفیت جدید اضافه شده است؛ یعنی در واقع این میزان به 48 هزار مگاوات برق قبلی افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی، وضعیت تراز تولید و مصرف برق در مازندران را منفی اعلام و تصریح کرد: هزار مگاوات کسری تولید داریم و باید به هر وسیله‌ای شده، این میزان را جبران کنیم؛ از این رو ساخت و راه‌اندازی واحدهای گازی در نیروگاه شهید سلیمی در دستور کار قرار گرفته است که تلاش می‌کنیم تا پیک برق ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسند.

"امسال برق ترکمنستان را نداشتیم. مدیریت خوبی هم در تولید و هم در مصرف برق صورت گرفت. امیدواریم برای پیک سال آینده، این برق را از کشور همسایه داشته باشیم".

تراز منفی تولید و مصرف برق در مازندران

وی از صرف 600 میلیارد ریال جهت تامین آب مورد نیاز نیروگاه نکا گفت و اینکه در کنار آن به بحث نوسازی می‌اندیشیم چرا که باید آن را حفظ کنیم زیرا نقش محوری در تولید برق منطقه دارد.

طرزطلب از برنامه‌ریزی برای فاز عملیاتی نیروگاه‌های سرخ‌رود و محمودآباد گفت که علاوه بر آن، ساخت نیروگاه "زیماور" در ساری به پیمانکاری بخش خصوصی انجام خواهد شد.

"سرمایه‌گذار پروژه نیروگاه برق ساری، برای آغاز فعالیت ساخت، اعلام آمادگی کرده است اما اگر تعلل صورت بگیرد؛ شرکت برق حرارتی به‌طور رسمی ساخت آن را برعهده می‌گیرد".

مدیرعامل شرکت برق حرارتی به ظرفیت ۶۷ هزار مگاواتی نیروگاه‌های حرارتی در تامین برق کشور اشاره و بیان کرد: از این میزان، ۱۰ هزار و ۲۸۳ مگاوات دولتی است که نیروگاه نکا نیز از آن جمله است.

به گزارش آوای خزر، ساخت 2 واحد گازی 162 مگاواتی و یک واحد بخار 160 مگاواتی امروز با حضور مسئولان در نیروگاه شهید سلیمی نکا استارت خورد؛ با راه‌اندازی این پروژه‌ها که در فاز نخست 25 هزار میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت؛ 550 شغل مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد می‌شود.

اخبار مازندران

انتهای پیام/1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار