دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
گروه استان ها - مرکزی - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 10 تن تخمه خارجی قاچاق در عملیات پلیس دلیجان خبر داد.

آوای خزر: سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر گفت: مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی در طرح ریزی های عملیاتی پلیس استان بوده و به منظور پیشگیری از ورود کالای قاچاق به داخل استان به صورت مستمر خودروهای حمل کننده کالا به نقاط مختلف کشور در سطح محورهای مواصلاتی از سوی تیم های عملیاتی پلیس، مورد پایش و کنترل قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس، مأموران انتظامی در شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف آن را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: سرانجام روزگذشته مأموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، خودروی مورد نظر را مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی موفق به متوقف کردن آن شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی های مقدماتی، راننده خودرو مدعی بود بار خودرو، دارای مدارک قانونی است و برای اثبات گفته هایش، مدارکی به مأموران پلیس ارائه داد که سرانجام با بررسی دقیق مأموران و استعلام انجام شده مشخص شد که مدارک ارائه شده فاقد اعتبار قانونی بوده و خودرو حامل کالای قاچاق است.

سرهنگ مفخمی شهرستانی بیان داشت: مأموران در بازرسی از کامیون مورد نظر 10 تن تخمه خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی که با نظریه کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی 3 میلیارد ریال ارزش گذاری شده است، را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با بیان حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان های همجوار به مقصد تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی در پایان با قدردانی از نقش مهم و اثرگذار شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه کالای قاچاق، همواره از خرید این گونه کالاها خودداری کرده و موارد مشکوک در این زمینه را نیز به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.#


انتهای پیام/ 4000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها