دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
اگر عازم خارج از کشور هستید و به دنبال هتلی که کمترین فاصله را با فرودگاه بین المللی امام خمینی داشته باشد. در اینصورت بهترین راه این است که از میان هتل های تهران، هتلی را برگزینید که شما را برای رسیدن به فرودگاه به دردسر گیر کردن در ترافیک و مسافت طولانی نیندازد.

 آوای خزر: بر کسی پوشیده نیست که موقعیت مکانی یک هتل، فاکتور مهمی در انتخاب آن توسط مسافران به شمار می رود. اگر در رزرو هتل به این موضوع بی توجهی کنیم، هزینه اقامت مان بسیار بیشتر از آن چیزی که باید، تمام می شود. فرض کنید که عازم خارج از کشور هستید و به دنبال هتلی که کمترین فاصله را با فرودگاه بین المللی امام خمینی داشته باشد. در اینصورت بهترین راه این است که از میان هتل های تهران، هتلی را برگزینید که شما را برای رسیدن به فرودگاه به دردسر گیر کردن در ترافیک و مسافت طولانی نیندازد.

البته در هنگام رزرو هتل جااینجاس شما این امکان را دارید که جستجوی خود را بر اساس آدرس انجام دهید. به این صورت که در قسمت آدرس نام فرودگاه بین المللی امام خمینی را پیدا، تمام هتل های اطراف را شناسایی کرده و سپس از میان آنها دست به انتخاب بزنید. اما ما کار شما را راحت تر کرده ایم و در این مطلب 10 تا از نزدیک ترین هتل های نزدیک به فرودگاه امام خمینی را برایتان فهرست کرده ایم.

هتل فرودگاهی ایبیس

هتل ایبیس همانطور که از نام آن پیداست، هتل ویژه فرودگاه امام خمینی است. این هتل چهار ستاره که پیشتر با نام هتل اکسیس شناخته می شد، درست در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه قرار گرفته و با شعار اینجا را مثل خانه خود بدانید از مهمانان خود استقبال می کند. امکانات فوق العاده هتل نیز به خوبی گویای این شعار هستند. 196 اتاق این مجموعه 7 طبقه که به صورت اتاق های سینگل، دبل، متصل ویژه خانواده ها و نیز اتاق معلولین در اختیار مسافران قرار گرفته اند؛ به تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار، سیستم اعلام حریق، اینترنت، کافی شاپ، رستوران، سیستم تهویه و پارکینگ رایگان مجهز می باشند. اگر انتظار شما از ایبیس چیزی فراتر از امکانات بالاست، باید اضافه کنیم که این هتل ترانسفر، سالن ورزش، سونا، جکوزی و ماساژ هم دارد.

رزرو هتل جا اینجاس

هتل بین المللی ایبیس در کیلومتر 30 بزرگراه خلیج فارس(تهران-قم) و روبروی ترمینال مسافربری قرار گرفته است. می توانید پیاده تا فرودگاه بروید یا منتظر سرویس رایگان هتل باشید که به صورت 24 ساعته و هر 20 دقیقه مسافران را در مسیر بین فرودگاه و هتل جابجا می کند.

هتل فرودگاهی نووتل

هتل نووتل با پنج ستاره، 11 طبقه و 296 اتاق درست در کنار هتل ایبیس قرار گرفته است. امکانات رفاهی تعبیه شده در اتاق های این هتل فضایی ایده آل را برای مسافرانی فراهم می کند که قصد تعویض پرواز و اقامت کوتاه در هتل را دارند. اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و توئین هتل نووتل از صندوق امانات، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، مینی بار، صبحانه و امکاناتی از این دست برخوردار هستند. در مجموعه هتل هم رستوران مدرن، استخر شنا، سالن ماساژ و سالن های ورزشی برای خانم ها و آقایان تدارک دیده شده است.
هتل بین المللی نو فرودگاهی ووتل نیز فاصله اندکی با فرودگاه امام خمینی داشته، اما برای مسافرانی که ترجیح می دهند همین فاصله اندک را هم با ماشین بپیمایند؛ سرویس رفت و برگشت 24 ساعته در نظر گرفته شده است.

هتل ویلایی یادگار امام

هتل ویلایی یادگار امام که هتلی تک ستاره است، در مجاورت عوارضی تهران-قم قرار گرفته است. این هتل که سال ساخت آن به 1370 و نوسازی اش به 1393 بازمی گردد، از مزیت نزدیکی به فرودگاه امام خمینی برخوردار می باشد. واحدهای هتل یادگار امام در قالب اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین، ویلای دو خوابه معمولی برای پنج نفر، ویلای دو خوابه وی آی پی برای 5 نفر، ویلای سه خوابه رویال برای شش نفر، ویلای دو خوابه معمولی برای 10 نفر، ویلای دو خوابه وی آی پی برای 10 نفر و ویلای سه خوابه رویال برای 10 نفر در دسترس مهمانان قرار گرفته اند.

رزرو هتل جا اینجاس

البته برخی از واحدهای هتل فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند، اما در سایر واحدها امکاناتی چون مبلمان، تلفن، تلویزیون، یخچال و سیستم گرمایش و سرمایش وجود دارد. نکته دیگری که باید بدانید این است که هتل یادگار امام رستوران و کافی شاپ هم ندارد.

فاصله هتل یادگار امام تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 20 دقیقه است.

مجتمع اقامتی آفتاب تهران

مجتمع اقامتی آفتاب تهران که نام آن برای بسیاری از مسافران آشناست، در سال 1380 در ضلع غربی حرم امام خمینی ساخته شده است. با دو طبقه و 39 واحد اقامتی که در طبقه دوم پراکنده شده اند، مجتمع آفتاب اتاق های دو تخته فاقد سرویس بهداشتی و حمام، سه تخته فاقد سرویس و حمام، چهار تخته فاقد سرویس و حمام، سوئیت دوخوابه چهار نفره وی آی پی، اتاق پنج تخته فاقد سرویس و حمام، اتاق شش تخته فاقد سرویس و حمام و سوئیت یک خوابه پنج نفره در اختیار مسافران قرار می دهد.

رزرو هتل جا اینجاس

در اتاق های آفتاب شما به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی و سیستم سرمایش و گرمایش دسترسی خواهید داشت. به علاوه کافی شاپ، آرایشگاه، نمازخانه، تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط هم جزو امکانات عمومی هتل به شمار می روند. در آخر باید اضافه کرد که مجتمع آفتاب فاقد پارکینگ اختصاصی است، اما شما می توانید از پارکینگ حرم امام خمینی استفاده کنید.

فاصله مجتمع اقامتی آفتاب تهران تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 25 دقیقه است.

هتل شهریار تهران

هتل شهریار تهران در سال 1388 در میدان امام خمینی ساخته شده و 7 سال بعد از ساخت نوسازی شده است. این هتل 5 طبقه که 74 واحد اقامتی دارد، برای مهمانان خود امکاناتی مانند تلویزیون، تلفن، یخچال، اینترنت بی سیم، سرویس بهداشتی فرنگی (برخی از فضاهای اقامتی)، تهویه مطبوع، صندوق امانات، خدمات بیدار باش، خشکشویی، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ و رستوران در نظر گرفته است. امکاناتی که در اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته آن تعبیه شده اند.
یکی دیگر از مزیت های هتل شهریار تهران وجود صرافی و تاکسی سرویس است که آسایش خاطر را به ویژه برای مهمانان خارجی به همراه دارد.

رزرو هتل جا اینجاس

فاصله هتل شهریار تهران تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 35 دقیقه است.

هتل پرشیا 2 تهران

هتل پرشیا 2 تهران که در سال 1380 در خیابان کریم خان زند آغاز به کار کرد، در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل سه ستاره در حال حاضر 5 طبقه و 80 باب واحد اقامتی دارد که به صورت اتاق یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته، آپارتمان یک خوابه برای دو نفر و آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر ارائه می شوند. تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، نمازخانه، روزنامه در لابی، روم سرویس، خدمات بیدار باش، خشکشویی، تاکسی سرویس، آسانسور، اتاق چمدان، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ از جمله امکاناتی هستند که در هتل پرشیا 2 تهران در اختیار مسافران قرار گرفته اند.

خوشبختانه هتل پرشیا 2 ترانسفر رفت و برگشت به صورت غیر رایگان هم برای مسافران خود در نظر گرفته است که می توانند فاصله هتل تا فرودگاه را به راحت ترین شیوه ممکن طی کنند.

رزرو هتل جا اینجاس

فاصله هتل پرشیا 2 تهران تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 40 دقیقه است.

هتل پژوهش تهران

یکی دیگر از هتل هایی که در فاصله نزدیکی از فرودگاه امام خمینی قرار گرفته، هتل سه ستاره پژوهش تهران است که در نزدیکی پارک چیتگر و بین تهران و کرج ساخته شده است. این هتل که در سال 1377 شروع به کار کرده، بارها مورد نوسازی قرار گرفته است. هتل پژوهش هم اکنون دو طبقه و 18 باب اتاق یک تخته، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت برای سه نفر و سوئیت برای پنج نفر دارد. امکانات هتل پژوهش هم شامل یخچال، مبلمان، دراور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، تهویه مطبوع، روم سرویس، لاندری، اتاق چمدان، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، کافی نت، سالن بدنسازی، خدمات پزشکی، رستوران، فضای سبز و پارکینگ روباز می شود.

خبر خوب برای مسافران این است که این هتل در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد خودروها قرار ندارد و این یک امتیاز مهم برای آن به شمار می رود.

رزرو هتل جا اینجاس

فاصله هتل پژوهش تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 41 دقیقه است.

هتل آساره تهران

هتل آساره تهران از دیگر هتل های چهار ستاره است که در لیست 10 تا از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه بین المللی امام خمینی جای گرفته است. این هتل که از مدرن ترین هتل های تهران است، در سال 88 آغاز به کار کرده است. هتل آساره در خیابان آزادی قرار گرفته و در سال 1397 هم به امکانات جدیدتری مجهز شده است. به طوری که هم اکنون 8 طبقه و 58 واحد اقامتی شامل اتاق های یک و دوتخته، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه دارد؛ آن هم با تمام امکانات رفاهی لازم از تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، مینی بار، پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، نمازخانه، صندوق امانات، روزنامه در لابی، خشکشویی، آسانسور و سیستم تهویه مطبوع تا سالن همایش، تالار پذیرایی، اتاق جلسات، تاکسی سرویس، خانه داری، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار و جکوزی، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد، آرایشگاه مردانه، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ.

رزرو هتل جا اینجاس

فاصله هتل آساره تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 44 دقیقه است.

هتل بستان تهران

هتل بستان تهران دیگر هتل سه ستاره ای است که فاصله چندانی با فرودگاه امام خمینی ندارد. این هتل در ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته، در سال 1379 ساخته و در سال 95 نیز بازسازی شده است. هتل بستان در حال حاضر 34 باب اتاق یک تخته شمالی، یک تخته جنوبی، یک تخته ویژه، دوتخته معمولی و دو تخته ویژه دارد که در طبقات اول و همکف پراکنده شده اند. خدمات رفاهی هتل اعم ازتلفن، تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، خشکشویی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، رستوران، فضای سبز و پارکینگ مسقف و روباز در نزدیکی ایستگاه متروی چیتگر، تنها بخشی از مزایای اقامت در هتل بستان هستند.

رزرو هتل جا اینجاس

فاصله هتل بستان تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 46 دقیقه است.

هتل المپیک تهران

اگر می خواهید در هتلی اقامت کنید که هم فاصله زیادی با فرودگاه امام خمینی نداشته باشد و هم امکاناتش کامل باشد، هتل المپیک تهران گزینه خوبی است. این هتل چهار ستاره که در سال 1380 در ضلع غربی ورزشگاه آزادی ساخته شده، 100 باب اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت دو نفره رویال، سوئیت دو نفره مهمان خارجی و اتاق دو تخته مهمان خارجی دارد. از چشم انداز زیبای اتاق ها به دماوند که بگذریم؛ وجود تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، آسانسور، کافی نت، بانک، صندوق امانات، خشکشویی، تهویه مطبوع، سالن همایش، سالن جلسات، سالن پذیرایی، استخر، سونا و جکوزی، چمن مصنوعی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، حمام سنتی، آرایشگاه آقایان، کافی شاپ، چایخانه سنتی، رستوران، خدمات پزشکی، بانک، قنادی، فضای سبز و پارکینگ در اتاق ها و ساختمان هتل نویدبخش اقامتی دلنشین هستند.

فاصله هتل المپیک تهران تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 47 دقیقه است.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: