دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
جانشین فرمانده سپاه چالوس خبر داد
جانشین فرمانده سپاه چالوس گفت: به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر در سه شهر چالوس با رویکرد عفاف و حجاب در ابتدای هفته بسیج آغاز به‌کار می‎کند.
برپایی نمایشگاه امر به معروف در 3 شهر چالوس/ برگزاری 10 برنامه ورزشی در هفته بسیج

به گزارش آوای خزر از شهرستان چالوس، سرهنگ علیرضا محمدی الموتی در جمع خبرنگاران با اشاره به همزمانی هفته بسیج و ایام اربعین امام حسین (ع) اظهار داشت: دسته‌روی و عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) راس ساعت 9 صبح روز اربعین از مقابل ناحیه بسیج چالوس برگزار می شود.

وی به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان چالوس اشاره داشت و تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور در شهرستان چالوس نیز برنامه‌هایی در این هفته در نظر گرفته شده است.

جانشین فرماندهی ناحیه بسیج سپاه چالوس با بیان اینکه دسته‌روی بسیجیان ساعت 9 صبح روز اربعین از ناحیه مقاومت بسیج آغاز می شود و پس از پیوستن به اجتماع عزاداران اربعین در مرکز شهر ادامه می‌یابد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای شهرستان چالوس در هفته بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در چالوس است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه پس از سه سال مراسم یادواره شهدای شهرستان در چالوس برگزار می‌شود، افزود: در تاریخ هفتم دی ماه سال جاری با سخنرانی سرادر رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری، در مسجد جامع چالوس برگزار می‌شود.

وی ازبرگزاری یادواره شهدای زن در مرزن‌آباد توسط حوزه خواهران خبر داد و اظهار داشت: نهضت روشنگری، کارگاه افزایش جمعیت برای خواهران، افتاح دو خانه محروم، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزارهای شهدای شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته در چالوس است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس به بیان اینکه نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر در هفته بسیج در این شهرستان راه اندازی می شود، تصریح کرد: این نمایشگاه در سه شهر چالوس، مرزن‌آباد و هچیرود با رویکرد عفاف و حجاب در ابتدای هفته بسیج آغاز به کار خواهد کرد.

محمدی از برگزاری 10 عنوان برنامه ورزشی مختلف در سالن‌های 9 دی و صالحین حوزه‌های مقاومت شهرستان خبر داد و افزود: پیش‌بینی می شود مسابقات فوتسال و والیبال مهم‌ترین آنها باشند

وی در پایان گفت: نمایشگاه مبارزه با اشرافیگری، اعزام هادیان سیاسی و بصیرتی به مدارس، و ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در چالوس است.

انتهای پیام/ 1012
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار