دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه نکا از برگزاری 88 برنامه محوری توسط این نهاد در دهه فجر سالجاری خبر داد و گفت: این برنامه‎ها در بخش‎های ورزشی، عمرانی و برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی است.
برگزاری 88 برنامه محوری توسط سپاه نکا در دهه فجر/ تشکیل کمیته فرهنگی در محله مهرگان نکا

به گزارش آوای خزر، سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای کشورمان، اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب، 752 فعالیت فرهنگی، ورزشی، عقیدتی – سیاسی، عمرانی، نمایشگاهی و ... در قالب 88 برنامه محوری در نکا برگزار می‎شود.
وی افزود: در آغازین روز از دهه فجر رژه خودروهای اداری و تاکسی شهری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی منطقه‌ای، جشنواره غذاهای محلی، افتتاحیه جشنواره فیلم عمار، نواختن زنگ انقلاب، اردوی محرومیت‎زدایی و نشست عاشقان ولایت برگزار می‎شود.
فرمانده سپاه نکا گفت: نمایشگاه کارآفرین اقتصاد مقاومتی، همایش پیشگیری از مفاسد اخلاقی و الگوی ازدواج سالم، نشست روشنگری، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از پرستاران بسیجی، پباده‎روی خانوادگی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، همایش عفاف و حجاب و بازدید از طرح‎های اقتصاد مقاومتی، ازجمله برنامه‌های شاخصی است که از 12 تا 17 بهمن‌ماه از سوی حوزه‌های مختلف بسیج نکا برگزار می‎شود.
شریفی از برگزاری نشست روشنگری، نشست با خانواده متربیان حلقه‎های صالحین، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، محفل شعر و خاطره، جنگ فجر، نورافشانی، عطرافشانی گلزار شهدا، نهضت روشنگری، یادواره شهدا، افتتاح خانه محروم، میقات صالحین در تمامی حوزه‌های مقاومت و حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در نماز جمعه، از دیگر برنامه‎های شاخصی است که از 17 تا 22 بهمن در روزشمار دهه فجر سپاه ناحیه نکا گنجانده شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد خوب سپاه نکا در مهرگان(محله عباس‎آباد قدیم) این شهر، اظهار داشت: کمیته فرهنگی از سوی سپاه در مهرگان تشکیل شده است، تاکنون یک سالن ورزشی و یک پایگاه بسیج در این محله ساخته شده است، دایر کردن کلاس‌های احکام و قرآن، ویزیت رایگان، مشاوره رایگان و برپایی کلاس خیاطی نیز از دیگر اقدامات مهمی است که برای کاهش آسیب‌های مهرگان انجام شده است.
فرمانده سپاه ناحیه نکا در پایان گفت: محله عباس‎آباد قدیم نکا هنوز نیاز به کارهای عمرانی و فرهنگی فراوانی دارد و سپاه نکا نیز در این زمینه با اعتبارات و برنامه‌های سازمانی تعریف‎شده و حتی فراتر از آن، برای کاهش معضلات اجتماعی مهرگان تلاش دارد.
انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار