دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
حمیدرضا افتخاری از شب‌نشینی ۴ ساعته هنرمندان در بلندترین شبِ سال رادیو نمایش خبر داد و به سریال‌های نوروزی اشاره کرد که از بهمن ‌ماه کلید می‌خورند.

به گزارش آوای خزر، رادیو نمایش برای شبِ یلدای برنامه 4 ساعته‌ای را به نام "شبِ انار" در نظر گرفته که کوروش سلیمانی و بهناز بستان‌دوست آن را اجرا می‌کنند.

حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  درباره جزئیات بیشتر این برنامه و نمایش تک‌قسمتی یلدایی، گفت: در شبِ یلدا، ویژه برنامه "شبِ انار" را داریم که از ساعت 20 تا 24 روی آنتن خواهد بود. 

وی افزود: کوروش سلیمانی و بهناز بستان‌دوست این برنامه را در استودیوی زنده رادیو نمایش اجرا می‌کنند. شب‌نشینی که هنرمندان در آن حضور خواهند داشت و برای شنوندگان، حافظ‌خوانی می‌کنند. 

افتخاری درباره نمایش تک‌‌قسمتی "بخاری را من روشن می‌کنم"، تأکید کرد: این نمایش تک‌قسمتی ساعت 14:30 سی‌ام آذرماه روی آنتن خواهد رفت. البته برنامه استودیوی هشت هم را نیز برای شب یلدا داریم. 

مدیر رادیو نمایش در خصوص سریال‌های تصویب شده نوروز 1400 گفت: 9 سریال برای 9 شبکه رادیویی ویژه ایام نوروز 1400 آماده خواهد شد. این سریرال‌ها در ژانر کمدی و طنزند و ان‌شاءالله در 16 قسمت برای شبکه‌ها آماده می‌شوند. بخشی از آن‌ها اپیزودی و بخشی هم سریالی خواهد بود. 

وی در پاسخ به این سؤال چه زمانی کلید خواهند خورد و کارگردانانش چه کسانی‌اند، تصریح کرد: طرح‌ها تصویب شده و کارگردانان این روزها با نویسنده‌ها در حال نگارشند. کارگردانانی همچون بهرام ابراهیمی، ایوب آقاخانی، میرطاهر مظلومی، ساجد قدوسیان، بهرام سروری‌نژاد، مینو جبارزاده، حمید منوچهری و ... این سریال‌ها را می‌سازند. 

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: تولید این سریال‌ها در اوایل بهمن‌ماه آغاز می‌شود و اوایل اسفندماه برای شبکه‌های رادیویی آماده خواهند شد.

"داماد خوش‌قدم" به رادیو آمد و "غلامرضا تختی" به آی‌فیلم!
موج مقاومت رادیو در طولانی‌ترین شب سال راه می‌افتد
یلدای رادیو با 4 ساعت برنامه زنده طنازان "صبح جمعه با شما"

انتهای پیام/1005

 

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار