دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:
گستره‌ی اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها باید تا دورترین نقاط  باشد
ساری – مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: گستره اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها باید دورترین نقاط را در برگیرد تا دستاورد‌های نظام و دولت به‌درستی تبیین شود.
به گزارش  آوای خزر، مرتضی نوربخش در جمع مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های مازندران با اشاره به صف‌آرایی دشمنان قسم‌خورده انقلاب که با تمامی توان رسانه‌ای، جنگ عظیم تبلیغاتی علیه نظام به راه انداخته‌اند، بیان کرد: در راستای فرامین و منویات مقام معظم رهبری، لازم است تا روابط عمومی‌ها در کنار اطلاع‌رسانی دستاورد‌های نظام و دولت با همه ظرفیت به تبیین و روشنگری در خصوص جنگ نرم دشمنان و بدخواهان ملت ایران یپردازند.

او با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید در میدان فعالیت‌های سازمان، نقش اثرگذار خود را ایفا کند، تقویت این جایگاه را بیش از هر چیز مرهون کنشگری فعال مدیران و کارکنان این حوزه دانست و افزود: گستره اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها باید دورترین نقاط را در برگیرد تا دستاورد‌های نظام و دولت به‌درستی تبیین شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، تقویت تخصص‌های روزآمد و توانمندی‌های فردی و بهره‌مندی از آموزش‌های لازم از سوی روابط عمومی‌ها را مهم دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید با پیشنهاد‌های کارشناسی‌شده و ارائه مشاوره‌های نافذ و موثر، در کنار فرمانداران و مدیران باشند و جایگاه روابط عمومی را در دستگاه متبوع خود تقویت کنند.
 
گستره‌ی اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها باید تا دورترین نقاط  باشد
نوربخش ادامه داد: از سوی دیگر، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در تجهیز روابط عمومی و ارتقای جایگاه این واحد مهم در سازمان خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

او که در آغاز پای صحبت‌های روابط‌عمومی‌های استان نشست، در پایان سخنان خود اظهار داشت: مشکلات فراوانی در استان داریم که با خردجمعی و با تکیه بر دانش، تخصص، روزآمدی و کنشگری می‌توانیم تمامی موانع را برداریم و مجموعه‌ای که در آن ایفای نقش می‌کنیم به سمت یک مجموعه مدیریتی مقتدر پیش ببریم.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار