دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
رای کمیته انظباطی فوتبال
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتورسازی اعلام کرد.
به گزارش آوای خزر به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مسابقه دو تیم استقلال و تراکتورسازی روز 19 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تخلفاتی رخ دادکه کمیته انضباطی آرای خود را در این خصوص صادر کرد.

سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم استقلال به دلیل تحریک تماشاگران، فحاشی و اهانت به سرمربی تیم حریف و سعی برای ایجاد درگیری طبق بندهای 8 و 9 و تبصره ذیل ماده 65 و ماده 55 آیین‌نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر محروم شد. این رأی قطعی است. همچنین رحمتی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی هم محکوم شد که این رأی قابل تجدید نظر است.

به دلیل تخلفات تماشاگران تیم استقلال مبنی بر پرتاب اشیا به نیمکت حریف، درگیری با تماشاچیان خودی و فحاشی شدید به سرمربی تیم حریف با تهدید، باشگاه استقلال طبق مواد 78و 79 آیین‌نامه انضباطی به برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر در رده لیگ برتر و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

تیم تراکتورسازی به خاطر فحاشی تماشاگرانش، اهانت به داور و دروازه‌بان تیم حریف به تذکر کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

گفتنی است اجلال نصیری از عوامل باشگاه تراکتورسازی به دلیل دخالت در امور برگزاری، ورود غیر قانونی به زمین بازی، ایجاد تشنج و درگیری، تشدید تشنج با فحاشی به عوامل تیم حریف طبق مواد 65، 66، 55، 15 و 16 آیین‌نامه انضباطی به سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

لازم به ذکر است، سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی از کادر فنی تیم استقلال به دلیل پاسخگویی به فحاشی و اهانت اجلال نصیری، طبق ماده 63 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شدند. این رأی قطعی است.

گفتنی است، کمیته انضباطی از خویشتن‌داری امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم تراکتورسازی که موجب جلوگیری از تشدید تشنج شده است و از همکاری فرزاد مجیدی، سرپرست تیم استقلال قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها