دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
استاندار مازندران خبر داد:
استاندار مازندران گفت: در پايان سال‎جاری، 15 هزار شغل خرد و خانگي در استان ايجاد خواهد شد و همه دستگاه‌ها وظيفه دارند که در اين زمينه همكاري كنند.
ايجاد 15 هزار شغل خانگي و خرد در مازندران تا پايان سال 95

به گزارش آوای خزر، ربيع فلاح در جلسه ویژه بررسی وضعیت ایجاد اشتغال خرد و خانگی در مازندران، از مديران خواست تا براي پرداخت تسهيلات تبصره 26 براي ايجاد اشتغال خرد پيگيري لازم صورت گيرد و بانكها نيز در پرداخت تسهيلات اين بخش تسريع كنند.

وی با اشاره به ايجاد 14 هزار شغل خرد و خانگي در سال گذشته در مازندران افزود: ضرورت دارد براي ارائه محصولات توليدي در اين بخش به ايجاد بازارچه‌هاي محلي نيز توجه جدي شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي براي ارتقای مهارت‌آموزي و كارآفريني يكي از بسترهاي مهم ايجاد اشتغال براي فارغالتحصيلان است، از حضور 18 شركت و برند حوزه IT در استان گفت كه قرار است براي 4000 فارغ التحصيل با 2000 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري ايجاد شغل شود.

فلاح گفت: در حوزه بسته رونق توليد تا كنون 218 ميليارد تومان تسهيلات به 548 واحد توليدي پرداخت شده است و اگر چه مازندران در اين بخش رتبه نخست را دارد اما بايد اين روند تداوم يابد.

نماینده دولت در مازندران با اشاره به اختصاص 55 ميليارد تومان در قالب تسهيلات تبصره 26 در حوزه ايجاد مشاغل خرد و خانگي اظهار کرد: كميته امداد امام خميني(ره) براي جذب اعتبارات 41 ميليارد توماني و اداره‌كل بهزيستي براي جذب اعتبارات 14 ميليارد توماني در اين بخش پيگيري بيشتري انجام دهند.

در اين جلسه مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، مديركل بهزيستي، رئيس سازمان بسيج سازندگي، رئيس بانك كارآفرين و جمعي از مديران مازندران به ارائه گزارشي در مورد فعاليت‌ها و اقدامات صورت گرفته در زمينه توسعه مشاغل خانگي و خرد پرداختند.

انتهای پیام/1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها