دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
شمار تماشاکنندگان تلویزیونی مراسم اسکار ۲۰۲۰ کمترین آمار مخاطب برای این مراسم در سال‌های اخیر را داشته و از سال پیش هم کمتر شده است.

به گزارش آوای خزر، مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار در نود و دومین سال برگزاری‌اش، کمترین بیننده را ثبت کرد.

یکشنبه شب در حالی که مراسم اسکار برای دومین سال متوالی بدون مجری برگزار شد و انتظار می‌رفت آمار کمی از سال پیش بیشتر شود، پایین ترین رقم تاریخ ثبت شد.

در حالی که آمار بینندگان در سال ۲۰۱۸ با ۲۶.۵ میلیون بیننده در پایین‌ترین حد خود قرار داشت، مراسم امسال باز هم کمتر شد و ۲۳.۶ میلیون مخاطب در آمریکا این مراسم را تماشا کردند.

این به معنی کاهشی ۲۰ درصدی و کاهش ۶ میلیون نفری تماشاگران مراسم به نسبت سال پیش است.

برگزاری مراسم بدون حضور مجری در سال ۲۰۱۹ موجب افزایش بیننده شده بود، اما در سال ۲۰۲۰ این کار کمکی به جذب بینندگان نکرد.

سال پیش این رقم ۲۹.۶ میلیون تماشاگر بود.

در عین حال میزان ۵.۳ در میان مخاطبان ۱۸ تا ۴۹ ساله در مقایسه با ۷.۷ درصد سال پیش، به معنی پایین‌ترین میزان مخاطب در این رده سنی و کاهش ۳۱ درصدی است.

سال ۲۰۱۸، مراسم اهدای جوایز آکادمی بر آمار بینندگان گلدن گلوب و گرمی پیش گرفته بود، اما امسال گرمی ریتینگ ۵.۴ را در میان مخاطبان ۱۸ تا ۴۹ ساله به جا گذاشت.

مراسم ۲۰۱۴ با ۴۳ میلیون تماشاگر که ۱۲.۹ درصد آنها از طیف بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ سال بودند، از سال‌های موفق در جذب تماشاگر بود.

 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها