دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
شماره ۲۰۰ ماهنامه «فیلم نگار» به عنوان آخرین شماره چاپی این ماهنامه تخصصی فیلمنامه‌نویسی منتشر شد.

به گزارش آوای خزر، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این آخرین شماره مکتوب و مجلد این ماهنامه تخصصی فیلمنامه‌نویسی به شمار می‌رود.

بر اساس این خبر، ماهنامه «فیلم نگار» از شماره ۲۰۱ (نیمه اسفند ۹٨) در قالب نسخه دیجیتال و از طریق سایت www.filmnegar.ir در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

در بخش سینمای ایران این شماره، در بخش کشمکش، فیلمنامه «قصر شیرین» به همراه دو نگاه به این فیلمنامه و نیز تحلیل‌هایی بر فیلمنامه‌ فیلم‌های «قسم»، «سرکوب»، «کار کثیف»، «دوباره زندگی»، «زهر مار» و «کارت پرواز» منتشر شده است.

همچنین در بخش ایجاز، می‌توانید نگاهی به فیلمنامه فیلم‌های کوتاه اکران، خوابگردها، بدو رستم بدو و داستان کوتاه رضایت، گفت‌وگوی جمعی درباره فیلم‌های کوتاه بهاره اکران را بخوانید.

پرونده آخرین شماره ماهنامه «فیلم نگار» که به صورت چاپی منتشر شده، به سینمای حماسی اختصاص دارد و یادداشت‌ها و تحلیل‌های ویژه‌ای در این زمینه به همراه یک گفت‌وگوی جمعی به چاپ رسیده است.

بخش سیناپس سینمای جهان در این شماره به فیلمنامه فیلم‌هایی چون «علاالدین»، «ایالت اشغال‌شده»، «ققنوس سیاه»، «داگ‌من» و... پرداخته شده است و بخش یک فیلم یک فیلمنامه‌نویس، به هونگ سانگ سو برای فیلم «علف» اختصاص دارد. در بخش کشمکش سینمای جهان این شماره نیز فیلم «داگ‌من» با محوریت تعلق و طردشدگی مورد بررسی قرار گرفته است.

گفت‌وگو با هونگ سانگ سو درباره علف و متیو کارونه درباره داگ‌من، گفت‌وگوهای بخش از زبان فیلمنامه‌نویس این شماره «فیلم نگار» را تشکیل می‌دهد.

رازهای پنهان فیلمنامه موضوع این شماره کارگاه فیلمنامه «فیلم نگار» است و در بخش بن‌مایه به اقتباس ادبی و مقایسه تطبیقی برکینگ بد و هیولا پرداخته شده است.

پرونده شماره ۲۰۰ فیلم نگار به گفت‌وگو با مدیرمسوول و سردبیران و دبیران ادوار مختلف این ماهنامه تخصصی و گزارش‌هایی درباره اثرگذاری این ماهنامه بر جریان فیلمنامه‌نویسی در سینمای ایران به همراه فهرست‌نویسی و نظرسنجی و ... اختصاص دارد.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار