دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
هافبک پیشین استقلال گفت: آندره استراماچونی باید هر چه زودتر در مورد بازگشتش به تهران تصمیم قطعی گرفته و تکلیف تیم را مشخص کند.

به گزارش آوای خزر : محسن یوسفی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان قبل از تعطیلات لیگ سه بازی را پشت سر گذاشتند که متأسفانه ۵ امتیاز این سه دیدار را به خاطر اتفاقاتی که در این تیم رخ داده بود، از دست دادند و این موضوع نشان داد تیمی که سرمربی ندارد، نمی تواند عملکرد خوبی هم داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: مشکلات استقلال این روزها به مدیریت ضعیف این تیم برمی گردد اما بدتر از آن این است که یک جنگی بین استراماچونی و مسئولان باشگاه در حال شکل گرفتن است و این موضوع می تواند آبی پوشان را وارد یک بحران جدید کند که دودش فقط به چشم علاقه مندان استقلال برود.

یوسفی اظهار داشت: مسئولان باشگاه و سرمربی تیم باید مشکلات خود را در یک فضای کاملاً دوستانه حل کنند و اجازه ندهند این اتفاقات علنی شود. عده ای همیشه دنبال حاشیه سازی هستند از آب گل آلود ماهی بگیرند. البته استراماچونی هم باید هرچه زودتر تکلیف را مشخص کند. آیا می خواهد به تهران بازگردد و یا همچنان به دنبال این است که منافع بیشتری برای خود به دست آورد. هواداران در این چند وقت او را به شدت حمایت کردند و حالا نوبت او است که جواب هواداران را با برگشت به استقلال و گرفتن نتایج خوب بدهد.

هافبک پیشین استقلال در مورد تعطیلات لیگ، گفت: با شرایطی که استقلال داشت، این تعطیلات به نفع این تیم شده است و کادر فنی می تواند تیم را از لحاظ بدنی و تاکتیکی به هماهنگی کامل رسانده تا همانند سه بازی آخر شاهد ضعف بدنی در بازیکنان نباشیم.

یوسفی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید اظهار داشت: متأسفانه همانطور که تیم بدون سرمربی کارش را پیش می برد، باشگاه هم بدون مدیرعامل کار می کند. امیدوارم هرچه زودتر فردی که واقعاً دلسوز است و می خواهد مشکلات استقلال را برطرف کند، به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال این روزها سختی های زیادی کشیدند. در سرما و گرما و در بدترین شرایط کنار تیمشان بودند. از استراماچونی انتظار دارند که هرچه زودتر به تهران بازگشته و هدایت تیم را دوباره به عهده بگیرد و من از آنان می خواهم که هدفشان فقط موفقیت استقلال باشد و خود را وارد حاشیه هایی که به آنها ارتباط ندارد، نکنند.

انتهای پیام/2000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار