دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

به گزارش  آوای خزر،مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی در ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

به گزارش سلامت نیوز، یارمحمد حسین‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از جمله آموزش و پرورش اظهار کرد: این آزمون ۳۰ آبان ماه سال جاری برگزار شد و سهمیه آموزش و پرورش ۱۸ هزار و ۹۳ نفر بود.

وی افزود: جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی از سوی سازمان سنجش که برگزار کننده بوده اعلام می‌شود. طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه ۱۰ دی ماه اعلام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما دو برابر ظرفیت را به مصاحبه دعوت و طی یک ماه فرایند بررسی مستندات و مدارک را انجام خواهیم داد گفت: پس از آن نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارائه و نتایج نهایی اعلام می‌شود.

حسین‌بر افزود: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

وی همچنین درباره سرانجام پیگیری‌ها برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان در احکام شان اظهار کرد: سازمان امور اداری استخدامی بخشنامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده و آنها را موظف کرده که فقط مدرک یک مقطع تحصیلی را بپذیرند. بنابراین اعمال مدرک دوم و سوم جزو محدودیت‌های قانونی است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پیگیری‌های زیادی از سوی ما صورت گرفته و چهار نامه با امضای وزیر به سازمان اداری استخدامی ارسال شده تا آموزش و پرورش که ماهیت سازمانی یادگیرنده دارد، از این قانون مستثنی شود؛ اخیرا هم در مجلس مباحثی مطرح شده و در حال پیگیری است.
انتهای پیام/2000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار